واتر جت خانگی و اطلاعات مربوط به آن

9 مرداد 1395

یک دستگاه واترجت خانگی می تواند به آسانی تمامی آلودگی ها را در زمانی کوتاه برطرف کند اما در عملیات شستسوی با واترجت خانگی باید به نکاتی توجه کرد که در این مقاله بدان پرداخته ایم.
با تغییر فصل، آلودگی های مختلفی از جمله غبار، خاک، گِل و علف های خشک سبب تغییر نامطلوب حیاط خانه شده که برای زدودن و رفع این مشکل می توان به تجهیزات مختلف نظافتی روی آورد. یکی از این دستگاه ها کارواش دستی بوده که گزینش مدل و نوع آن بسته به نیاز ومصرف خریدار دارد.

قالب

انتخاب مدل کارواش های خانگی بسیار آسان بوده چرا که واترجت خانگی تنها در ۳ مدل مطابق نیازهای شستشوی، به شکل کوچک، مياني و حرفه ای ارائه شده اند. با تعین هدف شستشوی امکان گزینش و خرید آسان واترجت خانگی فراهم می شود.

b56648c2f69085a85c3d0f11e7aa98e9880c927a واترجت خانگی كوچک

واترجت خانگی کوچک که به منظور شستشوی در حیاط خانه بکار گرفته می شوند؛ با فشار آب حد اکثر ۱۰۰ بار مناسب شستشوی حیاط و ماشین و اثاث چوبی در باغ و اسباب بازی های پلاستیکی کودکان بوده که کارکرد آسانی دارد.

کارواش خانگی در سایز کوچک و سبک وزن ارائه شده است که یک شلنگ بلند با قابلیت حمل آسان و تعدادی نازل جهت شستشوی متفاوت همراه با کف پاش سبک از جنس استیل و مخزن مواد شوینده می باشد.

این واترجت خانگی قابلیت انبار لوازم جانبی را دارد. کف پاش و شلنگ و نازل ها و کابل برق به راحتی بر بدنه واترجت خانگی انبار می شود.

همچنین جنس پمپ این واترجت خانگی از آلیاژ آلومینیوم می باشد که توان بالای دستگاه را تضمین می نماید.

 

واترجت خانگی واترجت میانی

واتر جت خانگی میانی با فشار آب حد اکثر ۱۳۰ بار مناسب شستشوی وسایل نقلیه، قایق، نمای خارجی و نرده می باشد.

کارواش دستی با داشتن توان بالای حرکتی به سبب چرخ های قدرتمند آن و قابليت تنظيم فشار و مجموعه لوازم جانبي مانند شلنگ، نازل، کف پاش و لنس و امکان انبار ساده آن همچنین با قابلیت اتصال به دیوار توسط قلاب مناسب استفاده در مکان های تجاری و حتی خانگی می باشد.

دستگیره این کارواش های خانگی به شکل تلسکوپی و ارگونامیگ بوده تا استفاده از آن آسان باشد.

 

hogedrukreiniger کارواش برقی پرو

جت واتر خانگی حرفه ای با فشار آب خروجی ۱۶۰ بار و توان ۲۹۰۰ وات مناسب رنگ و یا زنگ زدایی، جرم گیری دیوار و شستشوی و نظافت در پروژه های ساختمان سازی می باشد.

کارواش های خانگی پرو بسیار روان حرکت می کند.

سیلندر واترجت خانگی از جنس مس بوده که سبب طولانی تر شدن عمر پمپ می شود.

این واتر جت خانگی لوازم جانبی متعددی از قبیل سند بلاست و نازل زمین شوی و نازل شستشوی خانه سیار دارد که کیفیت شستشوی را افزایش می دهد.

برای استفاده بیشتر و مفید تر از کارواش های خانگی چند نکته قابل ذکر است:
۱. جهت شستشوی سطوح عمودی با واترجت خانگی، از بالا به پایین و پایین به بالا عمل کنید.
۲. نازل های کارواش خانگی رنگی بوده که با توجه به رنگ آن، زاویه پاشش تعین می شود. نازل سفید رنگ برای زاویه آب خروجی ۴۰ درجه و رنگ سبز زاویه ۲۵ درجه و زرد رنگ زاویه ۱۵ درجه و نازل قرمز رنگ زاویه ۰ درجه را نشان می دهد؛ نازل سیاه رنگ جهت استفاده بدون مواد شوینده می باشد.
۳. به هنگام زمستان به منظور جلوگیری از یخ زدگی و حفاظت از پمپ، باید از محافظ استفاده شود.
۴. بهتر است در واترجت هایی که با بنزین کار می کنند؛ قبل از خالی شدن مخزن آن را پر کرد تا در حین کار مشکلی بوجود نیاید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
  1. Pingback: واترجت خانگی و موارد استفاده و مزیت های استفاده از آن در محیط خانه

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: