رونمایی از جاروبرقی های رده ATTIX 33 & 44 شرکت نیلفیسک

18 مهر 1395

شرکت نیلفیسک از جمله برند های معتبر در زمینه تولید دستگاه های نظافت صنعتی به حساب می آید. جاروبرقی های رده ATTIX 33 & 44 از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت نیلفیسک می باشد که در رده خود از قدرتمند ترین و قابل اعتماد ترین دستگاه ها می باشد. در ساختار این جارو برقی ها، سیستم گرد و غبار مهر موم شده، نظافت اتوماتیک فیلتر دستگاه و چندین مزیت کاربر پسند دیگر گنجانیده شده تا بتواند از پس عملیات های دشوار نظافتی در ساختمان سازی ها و صنایع دیگر بر بیاید.

سیستم فیلتراسیون قدرتمند جاروبرقیجاروبرقی های سری ATTIX 33 & 44 شرکت نیلفیسک، به لطف بهره مندی از سیستم نظافت خودکار فیلتر که توسط تکنسین های خلاق طراحی شده، دارای بهره وری بالا و عملکرد پیوسته هستند. این سیستم، فیلتر جاروبرقی را در حین عملکرد دستگاه به روش ایجاد جریان هوای معکوس نظافت نموده و باعث عدم کندی و اختلال در عملکرد جاروبرقی می شود. به دلیل استفاده از فیلتر های جدید PTFE در این جارو برقی ها، عملکرد نظافت و جمع آوری گرد و غبار بهبود یافته و جمع آوری گرد و غبار، تعمیر و نگهداری به سطح بالاتری رسیده است. این فیلتر ها با دوام و قابل شستشو بوده و با بازدهی فیلتراسیون حداقل ۹۹/۹ درصد برای فیلتراسیون زباله های تر و خشک قابل استفاده می باشد.

جاروبرقی های سری ATTIX 33 & 44 در تمامی کلاس های ایمنی گرد و غبار L، M و H در دسترس می باشند. به منظور افزایش ایمنی و سلامت افراد در محیط های با گرد و غبار خطرناک، این جارو برقی ها با ترکیبی از فیلتر PTFE اصلی دستگاه، فیلتر هپا در کلاس H و کیسه فیلتر پارچه ای ارائه می شوند. در نتیجه کاربران به دلیل عدم انتشار هرگونه گرد و غبار در محیط، به نحو مطلوب تری محافظت می شوند. به منظور جمع آوری گرد و غبار در کاربرد های مختلف، کیسه های متنوعی فراهم شده است. کاربر پسند بودن و سهولت در استفاده از دستگاه، از دیگر مزایای این دستگاه ها به حساب می آیند.

 

ویژگی های جارو برقی های سری ATTIX 33 & 44

سهولت استفاده از جاروبرقی ۱- سیستم نظافت خودکار فیلتر با به حداقل رساندن از دست رفتن عملکرد دستگاه
۲- فیلتر های PTFE با عملکرد عالی و حداقل بازدهی فیلتراسیون ۹۹/۹ درصد
۳- گواهینامه های کلاس L، M و H در جمع آوری گرد و غباری چون آزبست
۴- بهره مندی از فیلتر دو گانه با فیلتر های هپا
۵- تسمه لاستیکی انعطاف پذیر و ترولی اختیاری برای نگهداری و حمل و نقل آسان دستگاه
۶- سیستم کنترل جریان هوا به منظور مکش کامل هوا به داخل و محصور شدن در فیلتر دستگاه

 

لینک های مفید:
مکنده : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: