جایزه نوآوری برای اسکرابر مستقل A50

26 اسفند 1395

اولین اسکرابر کاملا مستقل نیلفیسک، برنده جایزه نوآوری در نمایشگاه نظافت لندن در دسته تمیز کردن سطوح کف شد. “نوآوری در قلب کالا” طبق رای هیئت منصفه عنوانی بود که به این دستگاه نسبت داده شد.

لندن در طی چند روز گذشته مملو از مشتریان، فروشندگان و نمایندگان صنعت نظافت بود و نمایشگاه نظافت و شستشوی لندن، این افراد حرفه ای در صنعت نظافت را گرد هم آورد و از نکات برجسته این نمایشگاه، اعلان جایزه نوآوری بود و جایزه نوآوری در رده نظافت سطوح به دستگاه اسکرابر مستقل A50 نیلفیسک اهدا شد. این شرکت در نظر دارد طبق برنامه Horizon- که در دست پروهش و تحقیق می باشد و هدف آن ارائه راه حل هایی برای نظافت و مشخص کردن این که شرکت نیلفیسک در حال حاضر چقدر در بهره وری و هزینه های کلی مشتریان موفق بوده، است- به پیشرفت روز افزون خود در زمینه دستگاه های نظافت و شستشوی صنعتی بیافزاید و رضایت مشتریان را بالا برد.

Stewart Dennett مدیر کل انگلیس و ایرلند نیلفیسک در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به رسمیت شناخته شدن دستگاه اسکرابر A50 نیلفیسک، موفقیتی بزرگ برای این شرکت می باشد. وی در ادامه افزود: هدف و آرزوی ما، تغییر دادن آینده نظافت و شستشو می باشد و با راه اندازی آینده کف شوی صنعتی A50، در انگلیس و چندین فروشگاه دیگر، ما بدنبال افزایش بهره وری برای مشتریان و بسط دادن شستشوی هوشمند به دیگر بخش های نظافت هستیم.

دستگاه زمین شوی مستقل A50 نیلفیسک، با همکاری شرکت Carnegie Robotics که پیشرو در امر ارائه سنسور های پیشرفته رباتیک و سیستم عامل هایشان است، توسعه داده شده است. این دستگاه ترکیبی از چندین ویژگی کلیدی مانند حالت تقلیدی( CopyCat) ، قدرت دید امن و… می باشد که در تعداد محدودی، در نیمه اول سال ۲۰۱۷ ایتدا در انگلیس و سپس در چند مارکت فروش دیگر راه اندازی خواه شد.

جایزه نوآوری لندن به اسکرابر نیلفیسک

جایزه نوآوری

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: