دستگاه کف شوی صنعتی ایده آل در نظافت

14 تیر 1399

کف شوی صنعتی یکی از محصولات پر فروش به منظور نظافت صنعتی می باشد، در ادامه در نظر داریم به طور کلی مزایای استفاده از آن به همراه دستورالعمل لازم برای به کارگیری صحیح این دستگاه کارامد را مدنظر قرار دهیم. دستگاه نظافت صنعتی از جمله اسکرابر صنعتی جزو دستگاه های پرکاربرد در صنعت می باشد. استفاده از این دستگاه به منظور شست و شوی استاندارد امری الزامی در بسیاری از بخش ها می باشد. پیشرفت تکنولوژی به ما این فرصت را داده است که بتوانیم به صورت بهینه از محصولات نوین بهره مند شویم.

انواع دستگاه کف شوی صنعتی

اسکرابر صنعتی تولید می شود، با توجه به نیازهای موجود می توان یکی از نمونه های مطلوب را خریداری نمود. در مکان هایی که پریز برق وجود نداشته و یا تامین جریلن الکتریسیته دشوار است بهره مندی از زمینشوی باتری دار انتخاب بسیار مناسبی به شمار می آید. از جمله انواع اسکرابر در دسته بندی های مختلف عبارتند از:

• دستی
• خودرویی
• کابلی
• باتری دار

انتخاب دستگاه نظافت صنعتی مناسب

رعایت بهداشت در بخش های مختلف صنعت از جمله صنایع غذایی، دارویی، رستوران ها، موزه ها و شهربازی ها، بیمارستان و… از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است، اگر بهداشت کامل در این نوع از مکان ها فراهم نشود، مجوز ادامه ی فعالیت برای سازمان ها مقدور نخواهد بود، به همین دلیل ضروری است که با به کارگیری روش های خاص، بهداشت کامل برقرار شود. برای انتخاب و خرید کف شوی صنعتی مناسب لازم است تا موارد زیر مورد توجه قرار بگیرد.
۱-مساحت مکان مورد نظر
۲-جنس کفپوش
۳-سطح بهداشت
۴-میزان تردد افراد در محیط
۵-میزان فضای اشغال شده
۶-میزان فضای آزاد برای تردد دستگاه
۷-وسعت محیط

انتخاب کف شوی صنعتی مناسب در نظافت صنعتی

انتخاب کف شوی صنعتی مناسب در نظافت صنعتی

شرح نحوه عملکرد کف شوی صنعتی

قبل از به کار گیری دستگاه اسکرابر، حتما اطلاعات لازم برای راه اندازی آن را از طریق دفترچه ی راهنمای آن به دست آورید. برای استفاده ی طولانی مدت و منظم از اسکرابر صنعتی لازم است که سرویس و بازبینی دوره ای آن در اولویت قرار گیرد، در غیر این صورت ممکن است یک ایراد فنی کوچک گسترش یابد و مجبور به پرداخت هزینه ی گزاف برای تعمیر آن باشید.
فیلترهای آن باید در زمان مشخص به طور کامل تعویض شود، اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط همکاران ما بهره مند شوید.

مزایا استفاده از اسکرابر صنعتی

استفاده از زمینشوی دارای مزایای بسیاری است، این دستگاه به گونه ای طراحی شده که قابلیت برقراری بهداشت در محیط های مختلف را داشته باشد. از جمله مهمترین مزیت به کار گیری اسکرابر صنعتی عبارتند از:
۱-صرفه جویی در مدت زمان
۲-صرفه جویی در مصرف مواد شوینده
۳-سازگاری با محیط زیست
۴- مقرون به صرفه بودن از لحاظ قیمت
۵-بهبود استانداردهای نظافت
۶-سهولت بیشتر در عملیات تمیز کردن
لازم به ذکر است که برای استفاده ی مطلوب آن باید دستورالعمل های ویژه دنبال شود در این حالت می توانید طول عمر مفید آن را افزایش دهید. مواد شوینده ای که خورنده است می تواند بخش های مختلف دستگاه اسکرابر صنعتی را از بین ببرد، به همین دلیل استفاده از شوینده های مناسب توصیه می شود. در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و یا نقص فنی نیز لازم است تا با افراد کاردان و باتجربه مشاوره نمود، زیرا سهل انگاری در عیب یابی ان می تواند به خرابی بیشتر این دستگاه منجر شود.

مزایا استفاده از کف شوی صنعتی

مزایا استفاده از کف شوی صنعتی

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: