طراحی ویژه تجهیزات جانبی به کار رفته در جاروبرقی های صنایع دارویی و غذایی ساخت شرکت نیلفیسک

۳ تیر ۱۳۹۵

استفاده از تجهیزات جانبی مناسب عامل موثری در افزایش بهره وری و کارآمدی دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد. استفاده از رنگ های متنوع در دسته بندی این تجهیزات و همچنین تحمل درجه حرارت های بالا یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها می باشد. به کار گیری تجهیزات جانبی مناسب با نوع فعالیت نظافتی و آلاینده ها تاثیر بسزایی در افزایش کارآیی دستگاه و ارتقا کیفیت نظافتی دارد. از سوی دیر استفاده از تجهیزات جانبی مناسب در هنگام استفاده و به کار گیری دستگاه جاروبرقی، امکان دسترسی به نقاط دشوار و دور از دسترس را به راحتی برای کاربر فراهم می نماید.

 

جاروبرقی صنعتی و استفاده از مکنده مخصوص در داروسازیتجهیزات جانبی دستگاه های مکنده صنعتی که توسط شرکت نیلفیسک تولید شده اند تمامی استاندارد های بهداشتی و ایمنی را که در صنایع دارویی اهمیت دارند، دارار بوده و از این رو تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری دارد. قطعات فلزی به منظور رعایت استاندارد های بالای بهداشتی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. تجهیزات به کار رفته در صنایع دارو سازی به منظور رعایت اصول بهداشتی به گونه ایی طراحی شده اند که به راحتی در دستگاه های اتوکلاو که به منظور استریل و ضد عفونهی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی طراحی شده اند، استریل می شوند.

 

جارو برقی صنعتی و به کار گیری مکنده صنعتی در صنایع غذاییاستفاده از رنگ های متنوع در تولید هر یک از تجهیزات جانبی به کار رفته در دستگاه های جاروبرقی صنعتی که در صنایع غذایی به کار گرفته می شوند، از دیگر ویژگی های قطعات تولید شده توسط شرکت نیلفیسک می باشد. به کار گیری چنین شیوه های خلاقانه در تولید تجهیزات جانبی، راهنمای مناسبی برای کاربر به منظور انتخاب ابزار مناسب با نیاز نظافتی محیط های مختلف در صنایع غذایی می باشد. انتخاب تجهیزات جانبی مناسب با نیاز های نظافتی علاوه بر تسریع و تسهیل عملیات نظافت، نقش مهمی در ارتقا کیفیت و تامین نیاز های نظافنی محیط و افزایش بهره وری دستگاه مکنده دارد.

 

لینک های مفید:

جاروبرقی صنعتی : فهرست محصولات

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: