اهمیت نظافت مدارس با استفاده از اسکرابر

1 آبان 1398

با فرا رسیدن فصل پاییز، مدارس و دانشگاه ها نیز گشایش می یابند. نظافت و حفظ بهداشت در محیط های آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا سلامت نوجوانان و جوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. فضای محیط های آموزشی قبل از شروع فصل پاییز به خوبی نظافت می شوند تا دانش آموزان و دانشجویان در محیطی عاری از آلودگی و میکروب به تحصیل بپردازند. کودکان حساسیت بالایی دارند بنابراین محیط تحصیل آن ها حتما باید به طور پیوسته نظافت شود. درست است که بهداشتی فردی مهمترین عامل در سلامت افراد است اما محیط نیز تاثیر مستقیم در سلامتی آن ها دارد بنابراین چنین محیط هایی که افراد زیادی در آن ها حضور دارند حتما باید به خوبی نظافت شوند. امروزه با گسترش استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی، برای نظافت محیط های آموزشی می توان از اسکرابر صنعتی ، سوییپر و واترجت استفاده نمود.

 

لزوم استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی حوزه ها، در حوزه نظافت نیز دستگاه های زیادی وجود دارد که به دلیل مزایایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. دستگاه هایی مانند سوییپر، اسکرابر، جاروبرقی و واترجت از جمله پر طرفدارترین و پرکاربرد ترین دستگاه های نظافت صنعتی هستند که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها علاوه بر این که سرعت، دقت و کیفیت نظافت را بالا می برند، در زمان و انرژی نیز صرفه جویی می نمایند. همچنین دستگاه هایی که برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرند مانند اسکرابر و واترجت، در مصرف آب نیز به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می نمایند. برای نظافت محیط های بزرگی مانند مدارس و دانشگاه ها معمولا به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز است اما با استفاده از تجهیزات مدرن نظافتی، تعداد نیروهای خدماتی نیز کاهش می یابد در نتیجه می توان گفت در مدت کوتاهی هزینه های خرید دستگاه جبران می گردد.

 

استفاده از اسکرابر برای شستشوی سطوح کف

اسکرابر یا دستگاه کفشوی برای شستشوی سطح زمین با کفپوش های مختلف از جمله سنگ، سرامیک، بتن پرداخت شده، اپوکسی و غیره به کار می رود. اسکرابر علاوه بر اینکه سطح زمین را به خوبی شستشو می دهد، آب و آلودگی ها را نیز سریعا جمع آوری کرده و زمین را خشک می کند. بنابراین به هیچ عنوان سطح دچار لغزندگی نمی گردد و هیچ گونه خللی در عبور و مرور افراد ایجاد نمی نماید. اسکرابر ها دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف می باشند. وجود مخازن مجزا باعث می شود آلودگی از ناحیه ای به ناحیه دیگر منتقل نگردد و همین امر کیفیت شستشو و سطح بهداشت را بالا می برد. چرخش برس اسکرابر آلودگی های سخت را به خوبی از سطح جدا کرده و سپس تی لاستیکی به همراه سیستم مکش، آب و آلودگی را جمع آوری می نماید.

 

انواع اسکرابر

اسکرابر ها دارای دو رده بندی اصلی اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار هستند که دارای ابعاد و به خصوص پهنای نظافت متفاوتی هستند. بنابراین در هر محیط باید متناسب با وسعت و شرایط محیطی مانند تراکم تجهیزات در محیط، یک مدل را انتخاب نمود. اسکرابر دستی دارای ابعاد کوچکتری است و در محیط های کوچک و متوسط و یا متراکم مورد استفاده قرار می گیرد زیرا باید قابلیت مانور کافی برای حرکت در محیط داشته باشند. کفشوی سرنشین دار نیز به دلیل مخازن با حجم بالا و پهنای شستشوی زیاد برای شستشوی محیط هایی با وسعت بالا کارایی بسیار خوبی از خود نشان می دهد. منبع تغذیه کفشوی خودرویی باتری قابل شارژ است اما مدل های دستی می توانند بسته به مدل کابلی یا باتری دار باشند. در صورتی که در محیط دسترسی به پریز برق آسان باشد، از مدل های کابلی استفاده می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: