اسکرابر سرنشین دار چیست؟

19 تیر 1399

اسکرابر سرنشین دار یکی از انواع اسکرابر صنعتی می باشد که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از افراد است. اسکرابر سرنشین دار به منظور نظافت صنعتی، آسان و با کیفیت یک گزینه ی مناسبی است. اسکرابر سرنشین دار می تواند به صورت دستگاه کابلی و یا دستگاه باتری دار ارائه گردد. با توجه به نیازهای موجود می توان هر کدام از انواع آن را در اولویت قرار داد. اسکرابر سرنشین دار در مقایسه با اسکرابر دستی می تواند به خدمات آسانی منجر گردد. از اصلی ترین کاربرد این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• نظافت بیمارستان ها
• نظافت شرکت و اداره ها
• نظافت صنایع غذایی
• نظافت رستوران ها
از اسکرابر سرنشین دار به عنوان اسکرابر کفشوی خودرویی نیز یاد می شود، با توجه به شباهت های کارکرد هر دونوع دستگاه یکی از مهم ترین وجوه تمایز در این مدل تجهیز به یک صندلی در نوع خودرویی است که کاربر می تواند با نشستن بر آن هدایت دستگاه را به دست بگیرد. وجود چنین صندلی به منظور استفاده ی مطلوب تر آن بسیار مناسب است. کاربر با استفاده از این صندلی تعبیه شده با به کارگیری آن می تواند به راحتی به نظافت در زمان طولانی بپردازد.

اسکرابر خودرویی

اسکرابر خودرویی

ویژگی اسکرابر سرنشین دار

از مهمترین ویژگی اسکرابر سرنشین دار می توان به استفاده ی آسان آن اشاره کرد. این دستگاه قادر است در زمانی کوتاه مساحت بالایی تحت نظافت قرار دهد نکته ای در شستشو سطوح کف به شیوه  سنتی به صرف هزینه و زمان نیاز دارد. به کارگیری دستگاه اسکرابر قابلیت این را دارد که کاربر بتواند در مدت زمان بسیار کوتاه اقدامات نظافت را انجام دهد. از سایر مزایای استفاده از اسکرابر سرنشین دار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• دسترسی به نظافت بهتر
• نظافت و بهداشت کامل
• مدت زمان کوتاه برای نظافت
اسکرابرهای سرنشین دار همگی در مدل باطری دار طراحی می شوند که این امر موجب می گردد تا محدودیت دسترسی به کابل برق که در مدل های دستی به چشم می خورد دیگر وجود نداشته باشد. به منظور جلوگیری از آسیب به باتری دستگاه توجه به نکات نگه داری از باتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که از باتری به صورت مطلوب استفاده نشود، در مدت زمان کوتاه کارایی خود را از دست خواهد داد. برای مثال دمای بالا از جمله موارد نامطلوب برای حفظ کارایی باتری آن است. اگر چه در ساخت این محصول معمولا سعی می شود که از باتری های مقاوم استفاده گردد، ولی توجه به شرایط نگه داری و استفاده از دستگاه به منظور افزایش کارایی دستگاه بسیار اهمیت دارد.

تفاوت ویژگی اسکرابر دستی و سرنشین دار

از جمله اصلی ترین تفاوت های زمین شوی دستی و خودرویی، ابعاد بزرگتر دستگاه سرنشین دار می باشد. در نتیجه استفاده از اسکرابر دستی در محیط های با محدودیت فضا و موانع مختلف، می تواند انتخاب مناسب تری باشد. در بسیاری از مکان ها از جمله فرودگاه ها، رستوران ها و سایر مکان های عمومی اسکرابر سرنشین دار می تواند کارایی بهتری داشته باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: