واترجت های سری MH دستگاه هایی مناسب برای تامین نیاز های نظافتی

۱۱ آذر ۱۳۹۵

دستگاه های واترجت آب گرم سری MH شرکت نیلفیسک به واسطه ابعاد، عملکرد و طول عمر بالایی که دارند گزینه مناسبی برای انجام تمامی امور نظافتی و تامین نیاز های نظافتی محیط می باشند. کارآیی و سرعت عمل بالای دستگاه های شوینده فشار قوی سری MH موجب کاهش در مصرف سوخت سیستم گرمکن می شوند. واترجت های آب گرم سری MH گزینه مناسب و ایده آلی برای انواع عملیات های سبک و سنگین صنعتی می باشند که به منظور نظافت و از بین بردن آلاینده ها، علاوه بر پاشش پر فشار به حرارت های بالای آب نیز نیاز دارند. به منظور کاهش در مصرف سوخت سیستم گرمکن و سازگاری بیشتر با محیط زیست، کارآیی و سرعت عمل این دستگاه ها بالا می باشد.


واترجت صنعتی آب گرم شوینده های فشار قوی سری MH کاربری ساده ایی داشته و بدنه دستگاه ها به صورتی طراحی شده است که قادر به نگهداری تمامی اجزا و قطعات جانبی چون، نگهدارنده تفنگی و قلاب مخصوص برای نگهداری کابل برق می باشد. از آنجایی که تمامی قطعات مهم و اصلی دستگاه های واتر جت سری MH در دسترس بوده و بررسی و بازبینی آنها بسیار راحت می باشد، نگهداری و سرویس این دستگاه ها بسیار ساده بوده به زمان زیادی نیاز ندارد. طراحی بسیار فشرده دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم سری MH موجب افزایش قابلیت جا به جایی و قدرت مانور این دستگاه ها حتی در سطوح نا هموار شده است.


ویژگی های دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم سری MH

واترجت صنعتی و کارواش صنعتی آب گرمقدرت نظافتی بالا، کاهش در زمان نظافت و صرفه جویی در هزینه ها از جمله مزایای این سری از شوینده های فشار قوی می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم سری MH می توان به موارد زیر اشاره نمود:


کارآیی بالای دستگاه به واسطه موتور های قدرتمند
سازگاری با محیط زیست به واسطه بهینه سازی و کاهش در مصرف سوخت
استفاده از برنج فشرده در سر سیلندر های پمپ دستگاه به منظور افزایش مقاومت دستگاه در برابر خوردگی
پیستون های سرامیکی با مقاومت بالا در برابر خوردگی و کار طولانی مدت
مخزن مخصوص روغن و نشانگر میزان روغن دستگاه
سیستم هشدار دهنده کاهش سطح روغن دستگاه
سیستم هشدار دهنده کاهش میزان سوخت
پردازنده عیب یاب اتوماتیک
طراحی خلاقانه به منظور افزایش قابلیت جا به جایی و قدرت مانور دستگاه


لینک های مفید:

واترجت صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: