مکنده صنعتی کنترل گرد و غبار

25 مرداد 1395

سیستم های مکنده و کنترل گرد و غبار جدید تولید شده توسط شرکت نیلفیسک، به منظور جمع آوری موثر و حداکثری ذرات معلق سمی تولید شده در صنایع دارویی به کار می روند. سیستم غبارگیر تولید شده توسط این شرکت مجهز به فیلتر های هپا ۱۴ می باشند که قابلیت جذب ۹۹/۹۹۵ درصدی ذرات تا ۰/۳ میکرون را دارا می باشند. استفاده از واحد جداسازی بدون فیلتر و به کارگیری سیستم سایکلون مجزا در این دستگاه ها موجب جداسازی ۹۶ درصدی ذرات گرد و غبار پیش از ورود هوا به داخل سیستم فیلتراسیون می گردد. این مکنده ها به منظور افزایش سطح بهداشت و سلامت محیط و بهبود فرآیند اتوماسیون خطوط تولید در صنایع دارویی می باشند.

 

ایمن ترین راه در کنترل ترکیبات خطرناک

محدوده کنترل شده به جایی اطلاق می شود که به منظور اجتناب از آثار مخرب و مضر مواد سمی و خطرناک توسط موانعی از انسان ها و محیط پیرامون آنها جداسازی شده است. امروزه محدوده کنترل شده به عنوان استانداردی برای نگهداری از مواد بسیار فعال و واکنش پذیر در صنایع دارویی تبدیل شده است.

 

تعریف کنترل و مهار از دیدگاه شرکت نیلفیسک

مکنده صنعتی و جداساز بدون فیلتراز دیدگاه شرکت نیلفیسک کنترل و مهار به معنای بکارگیری مکنده های ایمن می باشد. دستگاه های غبارگیر این شرکت به منظور حفاظت از افراد شاغل در برابر ذرات سمی تولید شده در ماشین آلات صنعتی و فرآیند تولید، از سامانه تخصصی ایزوله سازی تعویض فیلتر ها و سیستم مجزای جداسازی بدون فیلتر که بر پایه سیستم سایکلون استوار می باشد، استفاده نموده و کاربرد وسیعی در صنایع دارویی دارند.

 



غبارگیر صنعتی و سیستم فیلتراسیون هپا 14استفاده از سیستم سایکلون به منظور جداسازی اولیه ذرات، قبل از ورود به سیستم فیلتراسیون، تاثیر بسزایی در جداسازی موثر ذرات سمی و خطرناک دارد. سیستم سایکلون به همراه فیلتر های هپا ۱۴ تمامی ذرات آلاینده وارد شده به سیستم غبارگیر را جذب نموده و مانع از انتشار مجدد آنها در محیط می شوند.

 

ویژگی های غبارگیر یا مکنده های کنترل گرد و غبار شرکت نیلفیسک

جدا سازی کامل ذرات تا غلظت ۱ میکروگرم در متر مکب
بکار گیری فیلتر های هپا ۱۴
قطعات ساخته شده از استیل ضد زنگ
قابلیت شستشوی کامل سیستم سایکلون و واحد فیلتراسیون
تجهیز به تکنولوژی جداساز بدون فیلتر برای جداسازی موثر ذرات

 

لینک های مفید

مکنده صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: