کسب جایزه بهترین طراحی جاروبرقی صنعتی توسط شرکت نیلفیسک

2 مهر 1393

طراحی های خلاقانه و ارگونومیک در ساخت و تولید جاروبرقی های آب و خاک صنعتی سری ALTO AERO شرکت نیلفیسک، علاوه بر افزایش محبوبیت این برند در میان کاربران،AERO 26 با تامین خواسته ها و نیاز های نظافتی کاربران موفق به کسب جایزه بهترین طراحی در سال ۲۰۱۴ شده و پس از آن به خاطر کیفیت بالای محصول و کارآیی مناسب جاروبرقی موفق به کسب جایزه PLUS X آلمان نیز گردیده است. دریافت نشان بهترین جاروی صنعتی در سال ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات این محصول می باشد.

 

جاروبرقی صنعتی و حمل و نقل اسان انطراحی خلاقانه و بدیع این دستگاه جاروبرقی بر گرفته از تحقیقاتی می باشد که از مصرف کنندگان دستگاه های مکنده صنعتی در صنایع انجام شده است. بر اساس گفته ایشان، راه اندای و جمع آوری قطعات جانبی، کابل برق، و خرطومی دستگاه جاروبرقی صنعتی بسیار زمان برتر از انجام عملیات نظافت بوده و در نتیجه موجب اتلاف وقت می شد. علاوه بر این عدم جاسازی و جمع شدن خرطومی دستگاه مانع از حل و نقل آسان و راحت جارو برقی با یک دست شده و از این رو هر کاربری از شیوه ایی مخصوص به خود برای جمع کردنخرطومی استفاده می نمود. استفاده از ابزار آلات مختلف برای جمع آوری خرطومی دستگاه مکنده به منظور تسهیل در نگهداری و جا به جایی جارو برقی صنعتی، آسیب هایی را به دستگاه وارد نموده وعمر مفید آن را کاهش می داد.

 

مکنده صنعتی و تخلیه آسان مخزنشرکت نیلفیسک با توجه به نیاز های اساسی کاربران و مشکلاتی که در زمینه استفاده و حمل و نقل این دستگاه ها داشتند، با ایجاد تغیراتی کوچک اما خلاقانه در دستگاه مکنده تمامی نیاز ها و مشکلات کاربران را بر طرف نموده است. این شرکت با طراحی بند انعطاف پذیر بر روی بدنه دستگاه، جمع نمودن و نگهداری خرطومی را آسان نموده است. تعبیه دسته در مخزن جارو برقي، حمل و نقل و تخلیه آن را آسان کرده و ابعاد فشرده و کوچک دستگاه، جا به جایی آن را با یک دست برای کاربر فراهم نموده است. از این رو بهترین گزینه برای انجام نظافت های کوچک صنعتی و استفاده در کارگاه ها و بخش های صنعتی می باشد.

 

جاروبرقی صنعتی و کاربرد آناز دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:
امکان نصب پاکت در مخزن دستگاه و جمع آوری آلاینده ها در پاکت
نظافت فیلتر جارو برقی صنعتی با استفاده از سیستم دمش
فیلتر قدرتمند قابل شستشو

 

لینک های مفید:

جاروبرقی صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: