معرفی دستگاه اسکرابر دستی ۱۳۰E

۱ مرداد ۱۳۹۴

شرکت نیلفیسک عرضه کننده دستگاه های نظافت صنعتی، به تازگی از جدیدترین محصول خود یعنی اسکرابر ۱۳۰E رونمایی کرده است. این اسکرابر دستی ابعاد کوچکی داشته و به منظور شستشوی سطوح کف عمدتا سخت طراحی شده است. کف شوی صنعتی ۱۳۰E ، از سرعت عمل بالایی برخورد دار است و عملکرد بسیار بهتری نسبت به روش های دستی شستشو با سطل آب و تی حتی در محیط های محدود و باریک ارائه می دهد.

کفشوی صنعتیدستگاه زمین شوی دستی ۱۳۰E، در یک مرحله عبور از یک نقطه، آنرا شستشو و سپس خشک می نماید. در نتیجه بهره وری کار افزایش یافته و عملیات شستشوی روزانه سطوح کف به آسانی هرچه تمام تر انجام می شود. به جهت وزن کم و طراحی منسجم، حمل و نقل این کف شوی به راحتی صورت می گیرد. اسکرابر ۱۳۰E در نظافت فروشگاه ها، رستوران ها، مدارس، کافی شاپ های کوچک و دیگر محیط های داخلی با وسعت کم قابل استفاده می باشد.

 

با توجه به ابعاد کوچک و دسته های ارگونومیک اسکرابر ۱۳۰E ، کاربر حتی در فضاهای محدود کار دشواری جهت نظافت سطح ندارد. با پایین آوردن دسته، امکان شستشو و خشک کردن سطح زیر مبل ها، قفسه ها و .. فراهم می گردد. برای کنترل این کفشوی نیز کاربر تنها از دو کلید استفاده می نماید. یکی از کلید ها موتور مکش و برس زنی را فعال کرده و کلید دیگر، برای قطع و وصل کردن پاشش آب تعبیه شده است. هر دو مخزن آب کثیف و تمیز دستگاه به آسانی قابل جدا شدن بوده و کاربر می تواند تنها با کمک یک دست آن ها را حمل و در سینک پر و خالی نماید.

اسکرابر صنعتیبرس شستشوی اسکرابر دستی  ۱۳۰E شرکت نیلفیسک، حدود ۳۰ سانتی متر عرض داشته و از نوع دیسکی یا غلطکی می باشد. مخزن آب تمیز ۳ لیتری و مخزن آب کثیف ۴ لیتری آن نیز شرایط را برای نظافت مداوم به مدت حداکثر ۱۵ دقیقه فراهم نموده است. دو عدد تی مکش قبل و بعد از برس دستگاه تعبیه شده تا بتوان در حرکت های عقب و جلو سطح را خشک نمود. همچنین با تجهیز این دستگاه به کیت اختیاری مخصوص فرش شامل برس های نرم و تی مخصوص فرش، می توان سطح فرش های کوچک را نظافت نمود.

 

خصوصیات اسکرابر  ۱۳۰E

۱- وزن کم – استفاده و حمل و نقل آسان

۲- امکان شستشوی سطح فرش های کوچک ( اختیاری) در کنار شستشوی سطوح سخت

کفشوی دستی نیلفیسک۳-دسته های عملکرد ارگونومیک

۴- تعمیر و نگهداری آسان

۵- حمل و نقل آسان مخازن آب با یک دست

۶- امکان کنترل میزان آب داخل مخزن آب تمیز به جهت شفاف بودن بدنه آن

۷-خاموش و روشن کردن آسان دستگاه

۸- کابل ۱۰ متری همراه با نگهدارنده

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: