توافق همکاری Nilfisk با Contractor

12 خرداد 1394

Nilfisk طی امضای قراردادی محرمانه همکاری خود ر ا با یک شرکت ®Contractor که در زمینه ماشین های کفشوی مانند اسکرابر فعالیت می کند، آغاز نمود. زمینه فعالیت این شرکت تعمیر و نگهداری این تجهیزات در انگلستان است. سران این توافق باهم هم نظر شدند که قیمت این مقامله به هیچ عنوان فاش نشود.
Contractor در منچستر واقع شده است و در درجه اول به پاک کننده های قراردادی و مشتریان با خرید جزئی در انگلستان رسیدگی می کند. این شرکت در میان رهبران بازار، موقعیتی است که با توجه به یک مدل تجاری و مفهوم خدماتی منحصر به فرد به دست آمده است. در سال ۲۰۱۴، Contractor متوجه درآمد ۵/۳ میلیون پوندی (حدود ۵۵ میلیون کرون) شد که بیش از ۴/۵ میلیون پوند (حدود ۴۷ میلیون کرون) مربوط به کسب و کار خدماتی بود. این شرکت در حدود ۴۰ کارمند دارد که در Nilfisk به عنوان یک نهاد مجزا زیر پرچم هر دو موسس به کار خود ادامه خواهند داد.
Michael Hedegaard Lyng مدیر اجرایی گروه NKT و مدیر مالی شرکت در مورد این توافق اظهار داشت: «ما دائما به دنبال فرصت هایی برای رشد کسب و کار خود هستیم تا بتوانیم ارزش خود را در NKT به خوبی حفظ نماییم. همکاری با Contractor باعث رشد بیشتر NKT برای Nilfisk شده است.»
Jonas Persson مدیر عامل شرکت Nilfisk در مورد این توافقنامه افزود: «این نوع از همکاری ها به تازگی به عنوان یک عنصر اصلی در استراتژی رشد و توسعه شرکت راه افتاده است. این استراتژی همراه با دیدی واضح و روشن نقشی فعال در بخش تحکیم صنعت تجهیزات نظافتی کف خصوصا اسکرابر ایفا می نماید. Contractor نه تنها می تواند مکملی برای کسب و کار خدماتی Nilfisk شود، بلکه به تقویت آن در انگلستان که یکی از بازار های مهم مورد نظر ما است نیز کمک خواهد کرد. ما مفتخریم که این شرکت به ما پیوسته و مدیران آن همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند تا سطح خدمات و عملیات ما بهبود یابد.»

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: