تغییر نام Nilfisk-Advance به نام تجاری Nilfisk

۸ اسفند ۱۳۹۳

Nilfisk-Advance به عنوان یکی بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات نظافتی خانگی و صنعتی می باشد که ساختمان اصلی آن در دانمارک واقع شده است. محصولات شرکت Nilfisk شامل اسکرابر ، سویپر، جاروبرقی و واترجت می باشد که در انواع مختلف و به منظور کاربرد های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. Nilfisk-Advance نام و نام تجاری شرکت را به Nilfisk تغییر می دهد و این عمل به منظور ایجاد یک هم تراز سازی قوی با برند های اصلی و افزایش تاثیر نام تجاری و معرفی بهتر به مشتریان می باشد. نام جدید شرکت در آوریل ۲۰۱۵ به طور سراسری به رسمیت شناخته خواهد شد.

Jonas Persson نماینده و مدیر عامل گروه Nilfisk در این زمینه گفت: «ما با کاهش نام تجاری و انتخاب یک نام تجاری عمومی که هم برای مشتریان و هم برای نمایندگان فروش فهم و بیان ساده تری داشته باشد، عمل مهمی را در جهت پیشرفت این شرکت انجام داده ایم». هویت نام تجاری جدید از استراتژی آینده Nilfisk پشتیبانی خواهد نمود و موقعیت پیوسته و درحال رشد Nilfisk را به عنوان پیشگام بازار جهانی فعال خواهد نمود. Nilfisk یک گذار آرام و بدون شکستی را در تجارت و همکاری با مشتریان خواهد داشت.

شرکت Nilfisk-Advance در سال ۱۹۹۸ از شرکت Advance Machine که از چهار سال قبل در ایالات متحده مستقر بود، گرفته شده است. Advance نیز هم چنان به صورت یک نام تجاری در مقام Nilfisk، به منظورت رضایت بخشی به مشتریان حرفه ای در امریکا به فعالیت خود ادامه می دهد. Advance در پی فعالیت های بی شمار خود، حضوری قوی در امریکای جنوبی به دست آورده است. هویت ظاهری جدید Nilfisk به جای عنوان Nilfisk Advance در آوریل ارائه خواهد شد. در طی سال ۲۰۱۵، وب سایت ها، نوع بازاریابی، سیستم های اداری و تمامی شرایط قانونی به نام جدید شرکت تغییر پیدا خواهد نمود.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: