جاروبرقی صنعتی داروسازی وسیله ای مهم و ضروری

1 تیر 1399

کارخانه های تولید دارو در صنایع داروسازی بخش های مختلفی مانند خط تولید دارو، اتاق تمیز بخش های بسته بندی، انبار محصول و سوله و… دارند که با توجه به مساحت و وسعت این بخش ها، امر نظافت می تواند بسیار مهم و کاری دشوار باشد. جاروبرقی صنعتی داروسازی با عملکرد ویژه در نظافت انواع سطوح کف در محیط های هموار و غیر هموار، فضای مورد نظر را به خوبی از آلاینده ها نظافت و پاکیزه می کند.

آلودگی های داروسازی

یکی از مشکلات صنایع داروسازی، آلودگی های سمی و پسماندهای خطرناک است. این آلودگی ها در سه نوع آلودگی های شیمایی مانند انواع بخار سمی و غیرسمی، آلودگی های فیزیکی مانند مواد پودری و گرد و غبار و آلودگی های بیولوژیکی مانند باکتری و قارچ و ویروس می باشند. در صنعت داروسازی اغلب این آلاینده ها شامل آلاینده های خشک و مایعات هستند. مواد پودری، ذرات سمی، گرد و غبار از آلاینده های خشک این صنایع محسوب می شوند. جاروبرقی صنعتی داروسازی از بهترین روش های تخصصی برای نظافت و حذف این آلودگی ها در این صنایع است.

زیان های ناشی از آلاینده ها در کارخانه تولید دارو

آلودگی های پودری تولید شده در بخش های تولیدی بر روی محصول دارویی اثر می گذارند و کیفیت محصول نهایی کاهش می یابد. این آلودگی ها اگر سمی باشند بر روی کارکنان بخش تولید اثر گذاری منفی داشته و سلامت کارکنان و افراد دیگر را به خطر می اندازند. برخی از این آلودگی ها نیز قابل اشتعال و انفجار هستند و باقی ماندن آن ها در محیط خطرناک است. گرد و خاک و آلودگی سطوح نیز در محیط جا به جا شده و بر کیفیت داروی تولیدی نیز اثر گذار است. این گرد و خاک ها و ذرات ریز و پودری فرایند تولید را دچار اختلال کرده و یک محصول غیر بهداشتی ارائه می دهند. استفاده از جاروبرقی صنعتی داروسازی با نظافت محیط بسیاری از این مشکلات را حل می کند. به طور کلی کاهش راندمان، کاهش کیفیت محصول، تهدید سلامتی پرسنل، خرابی خط تولید از زیان های ناشی از این آلاینده است.

نیاز صنعت داروسازی به جاروبرقی صنعتی

نیاز صنعت داروسازی به جاروبرقی صنعتی

نظافت با جاروبرقی صنعتی داروسازی

مکنده صنعتی داروسازی یکی از بهترین روش ها در حذف و جمع آوری انواع آلاینده های تولید شده در محیط های داروسازی است. این دستگاه با دسترسی آسان به فضاهای مختلف تولیدی و بسته بندی و انبار، دیوار، سکوها و طبقه بندی ها، نظافت را امکان پذیر می کند. این دستگاه با استفاده از تجهیزات حرفه ای و انواع نازل می تواند آلودگی های جامد و مایع را به خوبی از سطوح کف، خط تولید و بسته بندی و همچنین ماشین آلات تولیدی جمع آوری کند.

مزیت های استفاده از مکنده صنعتی داروسازی

جارو برقی صنعتی مناسب ترین روش نظافت محیط های مختلف صنایع داروسازی در حذف آلودگی ها و گرد و خاک است. نظافت محیط یکی از امور مهم در کنار سایر فعالیت های دارو سازی برای افزایش کیفیت دارو می باشد. با بهره گرفتن از مکنده صنعتی به راحتی می توان همه دستگاه ها، ماشین آلات و بخش های مختلف یک کارخانه داروسازی را به صورت ایمن، بدون اینکه آسیبی به قطعات آن ها وارد شود نظافت و تمیز نمود. قدرت و کارایی این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های جارو برقی خانگی بیشتر است و ظرفیت و کارایی بالایی دارند. استفاده از جاروبرقی صنعتی داروسازی به دلیل سیستم فیلتراسیون قوی از پراکنده شدن ذرات گرد و خاک در هوا جلوگیری می کند. افزایش بهره وری در تولید، کاهش هزینه، بهبود سطح بهداشت محیط، ایمنی در هنگام نظافت و اصولی و همچنین بازیافت مواد جامد و مایع به چرخه تولید از مزیت های مکنده های صنعتی محسوب می شوند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: