اهمیت نظافت اماکن مذهبی با روش های مدرن

25 خرداد 1399

شستشوی اماکن مذهبی با واترجت بدون شک امری ضروری است. اماکن مذهبی و زیارتی مانند امامزاده ها، مساجد و حسینیه ها در تمام ایام سال و مخصوصا در مناسبت های مذهبی و جشن ها، بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند، بنابراین بخش های مختلف این اماکن در هر زمانی ممکن است به واسطه رفت و آمد افراد دچار آلودگی شده که باید به سرعت به وسیله کارواش صنعتی نظافت شوند. ضرورت نظافت این اماکن برای حفظ سلامتی زائرین که در سنین مختلف هستند مهم است. همچنین نظافت مستمر این مکان ها در زیباسازی و افزایش سطح بهداشت بسیار اهمیت دارد.

بخش های مختلف اماکن مذهبی

شستشوی اماکن مذهبی با واترجت تاثیر قابل توجهی در نظافت محیط های مختلف یک مکان مذهبی دارد. وجود بخش های مختلف در اماکن مذهبی و گستردگی آن ها امور نظافت را دشوار و زمان گیر می کند، که ممکن است با کیفیت بالایی نیز همراه نباشد. بخش های مختلف این اماکن شامل حیاط، سرویس بهداشتی، وضوخانه ها، حوض و آبنما، آشپزخانه، رواق، صحن و ضریح حرم ها می باشند که نظافت مداوم آن ها نشان دهنده مدیریت درست و اهمیت نظافت و حفظ بهداشت است. شستشوی اماکن مذهبی با واترجت در بخش های مهم و پرکاربرد مانند وضوخانه و سرویس های بهداشتی می تواند سطح پاکیزگی را افزایش دهد و باعث رضایت خاطر زائرین گردد.

کاربردهای مختلف واترجت صنعتی

کاربردهای مختلف واترجت صنعتی

شستشوی اماکن مذهبی با واترجت صنعتی

برای شستشوی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه یکی از تجهیزات نظافتی بسیار پرکاربرد و بهینه، کارواش صنعتی می باشد که نوع الکتریکی آن بخاطر اینکه هیچ گونه آلودگی تولید نمی کنند در مکان های سرپوشیده هم مورد استفاده می باشند. این دستگاه شامل پمپ، ورودی آب، شیلنگ فشار قوی، موتور الکتریکی و تفنگی، لنس و نازل ها می باشد، و در دو نوع واترجت آب سرد و واترجت آب گرم موجود می باشد. شستشوی اماکن مذهبی با واترجت صنعتی به صورت مدرن و مکانیزه است و با افزایش فشار آب، عملیات نظافت و شستشو را انجام می دهد. در این روش از نظافت، با جهت دهی و تغییر در زاویه آب، به وسیله نازل، آب پر فشار برای جداسازی، رفع آلودگی ها و شستشوی سطوح استفاده می شود. فشار و سرعت آب خروجی تاثیر مهمی در نظافت با کیفیت فضاهای دارای جرم و رسوب مانند آبنما و حوض می گذارد. واترجت آب گرم در نظافت محیط های دارای آلودگی های چرب و روغنی مانند آشپزخانه ها بیشتر کاربرد دارد.

مزایای شستشوی اماکن مذهبی با واترجت

روش های نظافتی سنتی در اماکن مذهبی بسیار پر زحمت و خسته کننده است و موجب جابجایی آلودگی ها شده که سطح کیفیت بهداشتی را پایین می آورد. برای نظافت این مکان های پر رفت و آمد به کارگیری تجهیزات نظافت صنعتی برای پاکیزگی و تمیزی انواع آلودگی ها به طور مطلوب، جایگزین مناسبی است. شستشوی اماکن مذهبی با واترجت از بهترین روش های نظافتی نوین و کاربردی است و مزایای فراوانی دارد. این روش در حین انجام نظافت در روند عبور و مرور زائرین و افراد اختلالی ایجاد نمی کند. وضونه خانه ها و سرویس های بهداشتی در اماکن مذهبی به طور پی در پی مورد استفاده هستند بنابراین شستشو و نظافت آن ها با کارواش صنعتی علاوه بر تضمین بهداشت و سلامت افراد، باعث افزایش طول عمر شیرآلات نیز می شود. شستشوی اماکن مذهبی با واترجت های صنعتی ساده و آسان است. تعداد نفرات جهت امور نظافت کاهش یافته و سرعت نظافت را افزایش می دهد. بنابراین زمان کمتری برای نظافت صرف می شود که باعث کاهش در میزان حجم آب مصرفی شده و هزینه ها نیز کاهش می یابد. مصرف کمتر یا عدم استفاده از شوینده ها به دلیل نظافت با فشارآب نیز از مزایای این دستگاه ها می باشد و باعث کیفیت در امر نظافت می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: