مزیت شستشوی حیاط با واترجت خانگی

۱۸ خرداد ۱۳۹۹

شستشوی حیاط با واترجت خانگی یک روش مدرن و مکانیزه برای شستشو و نظافت حیاط، پاسیو و بالکن به شمار می آید، که در مقایسه با روش قدیمی یعنی استفاده از شیلنگ آب که زمان بر و بعضا خسته کننده و دارای محدودیت های بسیار در شستشوی سطوح مختلف می باشد، مزیت های فراوانی دارد. این دستگاه در فضاهای باز، شستشوی خودرو، شستشوی دیوارها، پشت بام، نمای خانه، نرده ها و چربی گیری سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش خانگی کوچک و قابل حمل است و امکانات متنوع متناسب با نیاز کاربر را دارد، علاوه بر آن برحسب نیاز می توان از تجهیزات جانبی گوناگونی استفاده کرد.

شستشو حیاط با واترجت خانگی

شستشو حیاط با واترجت خانگی

تنوع تجهیزات، کارایی و موتور الکتریکی به کار رفته در این دستگاه نسبت به شیلنگ های معمولی حیاط دارای پمپ آب، نازل تنظیم فشار و دبی آب، قطع کن اتوماتیک، قابل حمل بودن، مخزن مواد شوینده و سهولت کاربرد می باشد که این دستگاه در اختیارمان قرار می دهد، که موجب می شود بالاترین خدمات و کارایی را داشته باشد. همچنین کیفیت و سرعت انجام نظافت را ۴ تا ۵ برابر بیشتر می کند و سبب می شود هنگام شستشوی حیاط با واترجت خانگی انرژی و زمان کمتری در مقایسه با شستشو با شیلنگ معمولی صرف شود.

نحوه شستشوی حیاط با واترجت خانگی

شستشوی حیاط با واترجت خانگی عملیات نظافت را با آب پرفشار انجام می دهد که راحت تر و سریع تر از شستشو به روش سنتی است. با پاشش پر فشار آب در هنگام نظافت حیاط، به دلیل فشار بالا، انواع لکه ها و آلودگی ها از سطوح جدا شده و نیازی به پاک کننده های دیگر نیست، علاوه بر این مساحت وسیعی با سرعت بیشتری نسبت به روش سنتی شسته شده و زمان کمتری صرف نظافت شود. بنابراین سرعت عمل شستشوی این دستگاه باعث صرفه جویی در میزان مصرف آب تا حدود ۷۰ درصد نیز شده و هزینه ها بسیار کاهش می یابد. در زمان شستشوی حیاط با واترجت خانگی در مقایسه با سایر روش های شستشو و قدیمی، آلودگی ها، جرم، رسوب و چربی به دلیل فشار آب به راحتی از سطح جدا شده و نیاز به مواد شوینده قوی و شیمیایی کمتر یا حذف شده و به محیط زیست آسیب کمتری وارد می شود. در نتیجه کیفیت پاکیزگی افزایش یافته و درخشندگی و تمیزی سطوح بیشتر می شود.

راه اندازی و کاربرد آسان کارواش خانگی

شستشوی حیاط با واترجت خانگی به سادگی امکان پذیر می باشد، به صورتی که در زمان استفاده با رعایت نکات ایمنی، دستگاه را به منبع آب وصل می کنند، با روشن نمودن آن، دستگاه شروع به کار کرده و آب وارد پمپ می شود سپس با فشار قوی از طریق شیلنگ خارج شده و در نهایت عملیات شستشو انجام می شود. نازل های مورد استفاده با افزایش فشار، سرعت و قدرت بالا امکان جدا کردن آلودگی از روی سطوح را فراهم می کند برای جلوگیری از آسیب به سطح لازم است تا دستگاه با توجه به جنس سطح و نوع آلودگی انتخاب گردد تا فشار و دبی ارائه شده موجب آسیب به سطح نگردد. نازل ها زاویه پاشش را ۰ تا ۶۵ درجه تغییر می دهند تا با استفاده صحیح در تغییر فشار و جهت آب و رعایت فاصله عملیات شستشو بدون نقص انجام گردد. این دستگاه چون برای مصارف خانگی تولید می شود سبک بودن، سهولت در جابجایی، کاربری آسان، وزن سبک و ابعاد فشرده واترجت خانگی را به وسیله ای قابل حمل و کارامد تبدیل می نماید.

برچسب ها :
دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: