بین المللی شدن نیلفیسک با مهر کیفیت Red Dot به علت طراحی فوق العاده اسکرابر

15 فروردین 1396

انجمن کارشناس Red Dot برندگان جایزه Red Dot سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. برای دومین سال متوالی شرکت نیلفیسک با دو محصول در بین برندگان Red Dot به دلیل طراحی برجسته و فوق العاده محصول دیده می شود. پس از چندین روز بررسی محصولات سر تا سر دنیا، نیلفیسک با دو اسکرابر با کیفیت فوق العاده به عنوان برنده شناخته شد. طبق گفته مدیر عامل شرکت Red Dot Award، کیفیت طراحی محصولات، محوری اساسی در تصمیم گیری بوده است. Dr. Peter Zec مدیر عامل و موسس جایزه Red Dot در ادامه افزود ” برندگاه این جایزه به این نکته که کیفیت عالی طراحی و موفقیت اقتصادی با هم رابطه ای تنگاتنگ دارند، پی برده اند. این جایزه توسط هیئت منصفه به نیلفیسک تعلق گرفته است و نشان دهنده طراحی موفق است.

اسکرابر طراحی شده برای جایگزین شدن طی و سطل

vhd بدو دستگاه SC100 و SC250 به منظور ارائه جایگزینی کارامدتر و سازنده تر برای طی و سطل های سنتی طراحی گشته اند. طبق گفته Domenico Coppa مدیر مسئول بخش مراقبت از سطح شرکت نیلفیسک هر دو دستگاه بر پایه نیاز های کاربر طراحی شده اند. وی ادامه داد در دستگاه SC100 هدف طراحی وزن کم برای حمل آسان به هر نقطه ای بوده است و همچنین هدف طراحی دستگاه اسکرابر باطری دار لیتیومی SC250 محصولی فشرده با قدرت مانور بالا بوده که بتواند مانند جارو کارایی داشته باشد و فقط سرعت و کیفیت شستشو را بهبود بخشد. هر کدام از دو محصولی که به آن ها جایزه تعلق گرفت، توسط ۴۰ طراح و کارشناس به طور مستقل ارزیابی شده و در بین ۵۵۰۰ ورودی از ۵۴ کشور گوناگون توسط هیئت داوران انتخاب شد.

درباره جایزه Red Dot

جایزه ای که به دو میکرو اسکرابر شرکت نیلفیسک تعلق گرفت یکی از بزرگترین مسابقات طراحی دنیاست. برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ هیئت داوران به منظور انتخاب بهترین طراحی تشکیل شد. نام و برند Red Dot نیز در سال ۱۹۹۰ توسط مدیر عامل فعلی شرکت ثبت شد و از آن موقع مهر Red Dot یک تایید کیفی برای طراحی محصولات شناخته شد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: