انتخاب بهترین اسکرابر متناسب با ویژگی‌های محیط

19 تیر 1398

دستگاه اسکرابر متداول ترین و پرکاربردترین ماشین مکانیزه نظافتی است که در مدل های گوناگون جهت شستشوی انواع محیط ها به بازار ارائه شده و در دسترس عموم قرار دارد. اسکرابر صنعتی قدرت بالایی در مبارزه با لکه ها و آلودگی های سخت دارد، آلودگی هایی که حذف آن ها با روش های سنتی غیر ممکن به نظر می رسد یا بسیار وقت گیر است. این می تواند بدان معنا باشد که یک کسب و کار با استانداردهای بهداشتی مطابقت پیدا می کند. دستگاه های اسکرابر بسیار کاربر پسند و دارای تعمیر و نگهداری آسان هستند. اگر برای یک محیط صنعتی، تجاری و … احساس نیاز به کف شوی صنعتی وجود دارد، برای انتخاب تجهیزات مناسب و اتخاذ تصمیم درست، باید چند نکته در نظر گرفته شود.

انتخاب اسکرابر مناسب

تقریباً در تمامی محیط های صنعتی، تجاری، درمانی، آموزشی، اداری و … برای شستشو و خشک نمودن هم زمان سطوح از اسکرابر صنعتی بهره می برند. برای تهیه این دستگاه عوامل محیطی بررسی می گردد:

 

 

 

 

 

وسعت محیط

برای تهیه دستگاه کفشوی صنعتی مناسب پیش از هر اقدامی باید متراژ محیط یا در حقیقت فضای قابل نظافت محاسبه گردد. دستگاه بیش از اندازه بزرگ یا بیش از اندازه کوچک نمی تواند برای محیط مورد نظر کاربرد موثر داشته باشد و مشکلاتی به دنبال خواهد داشت. بر همین اساس دو رده اسکرابر طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده است:

اسکرابر دستی

دستگاه کف شور دستی جهت شستشوی سطوح کف در محیط هایی به کار می رود که وسعت کم دارند یا به دلیل وجود موانع حرکتی فضاهای متراکم و پر پیچ و خم ایجاد شده است. مناطقی که کوچک یا متوسط هستند،‌ به راحتی با استفاده از زمین شوی دستی شستشو شده و خشک می گردد. این دستگاه ها شعاع گردش پایینی دارند و یک راه حل ایده آل و عالی برای فضاهای باریک است. کفشوی دستی دارای مدل های کابلی و باتری دار است و متناسب با امکانات محیط و شرایطی که پیش روی کاربران قرار دارد،‌ قابل انتخاب و به کارگیری هستند. حال اگر وسعت محیط افزایش یابد برای شستشوی سطوح کف چه اقدامی انجام می گردد؟

اسکرابر سرنشین دار

با بزرگ تر شدن ابعاد دستگاه اسکرابر نحوه هدایت آن از دستی به خودرویی تغییر می کند و مشابه یک خودرو هدایت می شود. کفشوی خودرویی به طور اختصاصی برای پوشش دادن سطوح بزرگ و وسیع طراحی و تولید شده است. اگر در یک محیط بتوان از هر دو دستگاه اسکرابر دستی و سرنشین دار بهره گرفت، زمین شوی خودرویی بهره وری و کارایی بالاتری خواهد داشت. این رده از ماشین آلات مکانیزه نظافتی دارای مخازن آب بزرگ تر و پهنای نظافتی بیشتر هستند و شستشوی محیط وسیع را در کوتاه ترین زمان به انجام می رسانند.

دسترسی به برق

اسکرابرهای دستی در مدل های کابلی و باتری دار موجود هستند و دستگاه های خودرویی به وسیله باتری تغذیه می شوند. هنگام استفاده از کفشوی دستی باید به دسترسی آسان به پریز برق شود؛‌ اگر در یک فضا پریز برق مناسب یافت نشود و یا از لحاظ ایمنی محدودیت به کارگیری وسایل کابلی وجود داشته باشد، اسکرابر باتری دار مناسب خواهد بود. در غیر این صورت می توان از اسکرابر کابلی هم بهره گرفت.

جنس سطح

نوع کفپوش های یک سطح بر انتخاب برس اسکرابر تاثیرگذار است. به منظور شستشوی سطوحی که حساس و آسیب پذیر هستند، برس نرم به کار می رود. نوع دیگر برس ها برس استاندارد می باشد که برای شستشوی اغلب سطوح کاربرد دارد و برای تمیز نمودن سطوحی که سخت و خشن هستند و موضوع آسیب پذیری برای آن ها مطرح نیست، برس زبر بر روی دستگاه نصب می گردد. برخی از دستگاه های اسکرابر به برس رولی (استوانه ای) تجهیز گردیده اند که برای نظافت سطوح دارای خلل و فرج زیاد مناسب است.

 

مشاهده فهرستی از محصولات :

اسکرابر

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: