معرفی اسکرابر SC250 ساخت شرکت نیلفیسک

19 مهر 1395

شرکت نیلفیسک در عرصه تولید دستگاه های نظافت صنعتی موفقیت چشم گیری در چند سال اخیر داشته و سالانه چند محصول جدید به بازار معرفی می نماید. اسکرابر صنعتی SC250 جدید ترین دستگاه تولیدی این شرکت می باشد که با ساختار منسجم و طراحی ارگونومیک شناخته می شود. این کف شوی برای شست و شوی موثر و سریع سطوح خشن مناسب بوده و قادر است کناره ها و حتی زیر قفسه ها و مبل ها را با حرکت در دو جهت عقب و جلو و دسته تاشو به خوبی تمیز نماید.
SC250-flower-shop-ps-FrontendVeryLarge-ETECPMاسکرابر دستی SC250 به سهولت توسط کاربر هدایت شده و از وزن کمی برخوردار است. این زمین شوی، سطح صدای پایینی داشته و بنابراین برای انجام امور نظافتی در تمامی ساعات روز مناسب است. از جمله محیط هایی که خرید این کفشوی برای آن ها مناسب است می توان به فروشگاه ها، مراکز آموزشی، کافی شاپ ها، هتل ها و سالن های غذا خوری اشاره نمود.
کف شوی SC250 بعلت سرعت بالا در انجام عملیات جاروب محیط، شست و شوی و خشک نمودن همزمان سطح و حرکت در دو جهت عقب و جلو، دارای بهره وری بالایی می باشد. زباله، گرد و خاک و حتی ریز ترین ذرات بوسیله برس استوانه ای ۳۴ سانتی متری دستگاه به خوبی جمع آوری می شوند. همچنین به منظور شستشوی عمیق تر بدون جاروب نمودن سطح، یک برس غلطکی میکروفیبر قابل نصب بر روی این زمین شور می باشد.

 

ویژگی های برجسته اسکرابر SC250

کارآمد : انجام عملیات جاروب محیط و شستشو و خشک نمودن همزمان سطوح
عملکرد نظافتی عالی : برخورداری از برس استوانه ای ۳۴ سانتی متری یا برس رولی میکروفیبری
SC250-masked-cs-FrontendMedium-ETEEJJبهره وری بالا : برخورداری از مخازن جداگانه آب تمیز و کثیف با ظرفیت ۶ لیتر و فراهم سازی حدود ۴۰ دقیقه زمان نظافت بدون نیاز به پر نمودن مخزن آب تمیز
قدرتمند : باتری لیتیومی ۳۶ ولتی
سهولت استفاده : دسته ارگونومیک قابل تنظیم در موقیعت های مختلف
خودآموز و بدون نیاز به آموزش : نمایش اطلاعات عملکرد دستگاه بر روی دسته
تسلط کامل : بهره مندی از کلید تک لمسی فعال کننده تمامی عملکرد های دستگاه بر روی دسته به منظور سهولت عملکرد
بدون توقف : امکان تغییر تنظیمات شست و شو در حین کار با کف شوی
ایمن : هشدار اتمام آب دستگاه به منظور حفاظت از آن
سهولت جایجایی : جابجایی و حمل آسان بدلیل طراحی جمع و جور و وزن پایین
هزینه پایین نگهداری : طول عمر بالا و عدم نیاز به ابزار جهت بررسی،سرویس و تعمیر دستگاه



لینک های مفید:
کف شور : فهرست محصولات نظافتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: