پاکیزگی و درخشندگی سطح با کف شوی صنعتی پاساژ

22 خرداد 1399
پاساژها یا مجتمع های تجاری، مراکزی رو باز یا سرپوشیده ای هستند که از مهمترین مراکز خرید به شمار می آیند. پاساژها دارای محوطه و یا گذرگاه های بزرگ، شامل فروشگاه ها از یک یا چند صنف هستند. مجتمع های تجاری به صورت ساختمان های چند طبقه و دارای تعداد زیادی راهرو و چندین باب مغازه و فروشگاه می باشند. پاساژها می توانند به صورت اختصاصی و یا مختلط انواع اجناس را ارائه دهند که اکثرا مشرف به خیابان هستند، بنابراین در طول روز افراد مختلف برای تفریح یا خرید در آن ها رفت و آمد می کنند. امروزه فضاهای موجود در مجتمع تجاری موجب شده این مراکز فقط برای فروش و عرضه کالا نباشند و به عنوان مراکز تفریحی، کافی شاپ و رستوران نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در این مراکز بدلیل تردد زیاد افراد، نظافت سطح زمین از اهمیت بالایی برخوردار است، که توسط کف شوی صنعتی پاساژ به سهولت انجام می شود.

دلایل اهمیت و ضرورت ارتقای بهداشت و پاکیزگی مراکز خرید

مراکز خرید و مجتمع های تجاری به عنوان یکی از اماکن پرتردد تفریحی و گردشگری، دارای رفت و آمد بالا هستند. انتقال آلودگی از بیرون به خصوص در روزها و فصل های بارانی ظاهری ناپسند دارد، از این رو نظافت و پاکیزگی این مراکز یکی از عوامل مهم و تاثیرگذاری بر افزایش میزان مطلوبیت خرید می شود. کف شوی صنعتی پاساژها یکی از ابزارهای تخصصی و حرفه ای برای شستشوی و خشک کردن سریع سطوح و کف زمین است. پرسه زنی و گردش مداوم در مراکز خرید موجب می شود در طول زمان کف این امکان آسیب دیده و دچار خراش و صدمه شود، لذا زمین شوی صنعتی با پاکیزه کردن کف زمین، باعث زیبایی و درخشندگی، افزایش عمر مفید کف پوش ها، براقیت سطوح و ارتقا سطح بهداشت شده و این امر یکی از علل جذابیت و تجربه خرید دلپذیر در مراکز تجاری برای عموم افراد را به وجود می آورد.

سهولت استفاده از کفشوی صنعتی پاساژ

سهولت استفاده از کفشوی صنعتی پاساژ

نحوه انتخاب کف شوی صنعتی پاساژ

کف شوی صنعتی پاساژ پاکیزگی و درخشندگی را برای انواع کف پوش ها فراهم می کند. تمام کفشورها دارای بخش ها و عملکرد مشابه می باشند، اما انتخاب براساس برخی نکات می تواند به یک خرید صحیح بینجامد. برخی  از این پارامترها عبارتند از:

مساحت تحت نظافت

اولین و مهم ترین پارامتر به هنگام تهیه دستگاه های نظافت صنعتی براورد مساحت تحت نظافت است. مساحت و تعداد طبقات با در نظر گرفتن حجم رفت و آمدها در روز، می توانند در انتخاب یک کفشوی مناسب با بیشترین کارایی موثر باشند.

جنس سطح و نوع آلودگی

برای نظافت روزانه و پیوسته پاساژها انتخاب یک اسکرابر صنعتی با کیفیت به منظور کمتر شدن میزان خرابی و استهلاک باید مورد توجه باشد. متناسب با نوع آلودگی و جنس کفپوش می تواند برای انتخاب یک اسکرابر صنعتی مناسب اقدام نمود. به کارگیری برس مناسب در هنگام انجام عملیات نیز از دیگر پارامترهای مهم برای محافظت از سطوح کف است.

نحوه هدایت و منبع تغذیه دستگاه

کفشوی صنعتی براساس نوع هدایت به دو گروه دستی و سرنشین دار تقسیم بندی می شوند. منبع تغذیه این دستگاه ها برق و یا باتری است. اما برای انتخاب صحیح نوع دستگاه باید به وسعت محیط و دسترسی به کابل برق توجه نمود. در محیط های با وسعت کم از اسکرابر دستی و در محیط های با وسعت بالا از اسکرابر خودرویی استفاده می شود. در صورت عدم دسترسی به پریز برق در قسمت های مختلف پاساژ می تواند از انواع باتری دار استفاده نمود.

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی در مجتمع تجاری

جهت انجام نظافت روزانه در پاساژها نیاز به یک دستگاه صنعتی برای جایگزین شدن روش های سنتی است. کف شوی صنعتی پاساژها به دلیل سرعت عمل بالا در پاکیزگی و امور نظافتی یک ابزار مکانیزه و تخصصی برای شستشو و خشک کردن سطوح به طور همزمان است تا در این مکان های پر رفت و آمد استفاده شود و ایمنی محیط را به دلیل خشک کردن سطح زمین افزایش می دهد. استفاده از زمین شوی صنعتی در مراکز تجاری دارای مزیت های زیادی است.

  • کفشور از مواد شوینده کمتری برای جمع آوری و پاک کردن آلودگی ها استفاده می کند.
  • از کدر و مات شدن کف زمین جلوگیری می کند و با افزایش کیفیت شستشو و نظافت باعث زیبایی و درخشندگی کف زمین می شود.
  • سرعت عمل بالای این دستگاه در زمان کوتاه و همچنین نیاز به نیروی انسانی کمتر باعث کاهش هزینه فعالیت های نظافتی در طول سال نسبت به روش سنتی به میزان قابل توجه می شود.
  • عدم مزاحمت های طولانی برای مشتریان این امکان را فراهم می کند تا در هر زمان و بدون محدودیت بتوان از این دستگاه استفاده نمود.
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: