استفاده از اسکرابر در هایپر مارکت ها و فروشگاه ها

6 شهریور 1398

رعایت بهداشت و نظافت در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها یکی از اصول مهم است. نظافت به موقع و رفع آلودگی ها علاوه بر این که سطح بهداشت محیط را بالا می برد، کیفیت محصولات موجود را حفظ نموده و موجب جلوه بصری مناسب در دید مشتریان خواهد شد. فروشگاه خوب در دید مشتریان به معنی فروشگاهی با محصولات با کیفیت و تازه می باشد که رغبت به خرید را بیشتر می کند. از سوی دیگر نظافت به موقع موجب جلوگیری از انتقال بیماری در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد می گردد. برای نظافت سریع و حرفه ای در محیط های پیشرفته و وسیع می توان از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده نمود. دستگاه های نظافت صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که برای سطوح مختلف به کار می روند. اسکرابر صنعتی دستگاه مکانیزه ای است که برای شستشوی سطوح هموار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با شستشو و خشک کردن سریع در فروشگاه ها بسیار کارا خواهد بود.

 

مزایای استفاده از اسکرابر در فروشگاه ها

از دستگاه اسکرابر برای شستشوی سطوح کف در مغازه های کوچک، سوپرمارکت ها، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها استفاده می شود. با توجه به وسعت فروشگاه، مدل دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد. در محیط های کوچک از مدل های دستی و در فروشگاه های بزرگ از کفشوی سرنشین دار استفاده می شود. دستگاه کفشوی با شستشو و خشک کردن سطح زمین، عملیات نظافت را بسیار سریع و با کیفیت انجام می دهد. به کارگیری این دستگاه ها در فروشگاه های شلوغ و وسیع کارایی بالایی خواهد داشت و می توان بدین طریق محیط را همیشه پاکیزه نگه داشت.

 

شستشوی سریع

یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه کفشور، سرعت بالای نظافت می باشد. بنابراین می توان در زمانی بسیار کم، یک فروشگاه بزرگ را نظافت نمود. این کار می تواند تنها توسط یک کاربر انجام پذیرد بنابراین در نیروی کاری نیز صرفه جویی می شود و نیروی های خدماتی می توانند برای انجام کارهای دیگر در نظر گرفته شوند.

 

خشک کردن بلافاصله پس از شستشو

شستشوی سطوح کف به روش های قدیمی و با ابزار سنتی باعث می شود زمانی در حدود نیم الی یک ساعت برای خشک شدن سطح لازم باشد. در این مدت زمان نیز بهتر است از روی سطوح خیس و مرطوب ترددی انجام نپذیرد زیرا علاوه بر انتقال آلودگی موجب لیز خوردن افراد نیز می گردد. اما با استفاده از دستگاه کفشوی، سطح بلافاصله پس از شستشو خشک می شود. بنابراین برای محیط های پر رفت و آمدی همانند فروشگاه ها بسیار مناسب می باشند. زیرا مزاحمتی برای عبور افراد ایجاد نمی نماید و حتی در مواقع شلوغ نیز می توان به راحتی عملیات نظافت را انجام داد و لازم نیست نظافت را در ساعات غیر کاری انجام داد.

 

صرفه جویی در انرژی

در روش های سنتی، برای شستشوی سطح زمین نیاز به حجم بالایی آب و مواد شوینده می باشد. این در حالی است که دستگاه کفشوی به میزان قابل توجهی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی می کند. همچنین تنها یک کاربر برای استفاده از دستگاه لازم است بنابراین تعداد نیروهای خدماتی نیز کاهش می یابد.

 

بالا بردن کیفیت بهداشت محیط

مخازن مجزای آب تمیز و آب کثیف باعث می شود آلودگی از ناحیه ای به ناحیه دیگر منتقل نگردد. همچنین برس در اسکرابر به گون ای است که به خوبی آلودگی ها را از سطح جدا می کند. از طرفی تی لاستیکی هلالی شکل و سیستم مکش به خوبی آب آلوده را جمع آوری می کند و هیچ رد و اثری از آب بر روی زمین باقی نمی ماند. به همین دلیل کیفیت شستشو با دستگاه کفشوی به هیچ عنوان با روش های دستی قابل مقایسه نمی باشد.

 

قدرت مانور بالا

قدرت مانور بالای دستگاه های اسکرابر صنعتی باعث شده است از آن ها بتوان در محیط های شلوغ و دارای مانع استفاده نمود. بنابراین در فروشگاه ها و هایپر ها که دارای قفسات و راهرو هایی هستند دستگاه اسکرابر بسیار کارا خواهد بود.این دستگاه ها توانایی شستشوی کناره های دیوار را نیز دارند و برای دور زدن نیاز به فضای زیادی نخواهند داشت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: