عرضه کوچک ترین جاروبرقی صنعتی

7 شهریور 1393

شرکت نیلفیسک کوچکترین و جدید ترین مدل از دستگاه های جاروبرقی صنعتی رده سفید خود را روانه بازار نمود. مکنده های صنعتی VHM200 ، ۲۰۱، ۲۱۰ و ۲۱۱ مکنده های ثابت با برق سه فاز می باشند. ابعاد کوچک و فشرده این جارو برقی ها، امکان استفاده از آنها را به صورت یکپارچه، همراه با دیگر تجهیزات صنعتی چون دستگاه های تولید قرص در صنایع دارو سازی، به منظور استخراج و باز یافت کوچک ترین ذرات هدر رفته در خط تولید فراهم نموده است. از این مکنده ها در طیف گسترده ایی از صنایع مانند صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و مانند اینها استفاده می شود.



 ویژگی های اصلی این رده از دستگاه های مکنده صنعتی شامل موارد زیر می باشد:

 

۱-ابعاد کوچک مکنده صنعتی

ابعاد فشرده و کوچک این جاروبرقی ها، امکان استفاده از آنها را در صورت کمبود یا محدودیت فضا در محیط های صنعتی فراهم نموده است. از سوی دیگر در محیط هایی که ارتفاع دستگاه می تواند مشکل ساز باشد، می توان از این دستگاه ها استفاده نمود.

 

۲- طراحی استاندارد جاروی صنعتی ثابت

طراحی و ساخت این دستگاه ها، منطبق با اصول استاندارد GMP (اصول ساخت خوب که برای بالا بردن کیفیت و اطمینان از کارآیی محصولات به کار می رود) می باشد.

 

۳- سطح صدای پایین

استفاده از طراحی مهندسی و تکنولوژی روز دنیا در طراحی این دستگاه ها، موجب کاهش سطح صدای این جاروبرقی ها در مقایسه با نمونه های مشابه شده و از این رو هیچ گونه مزاحمتی برای افراد شاغل و حاضر در محیط ایجاد نمی نماید.

 

۴- تطابق با عملیات های صنعتی

طراحی این دستگاه های مکنده به گونه ایست که به راحتی قابل انطباق با انواع عملیات ها در صنایع گوناگون می باشد.

 

۵- فیلتراسیون قدرتمند و کارآمد

فیلتر اصلی این دستگاه ها، فیلتر پاکتی بوده و به واسطه استفاده از فیلتر های هپا ۱۴ نصب شده در قسمت بالا، عملیات فیلتراسیون را به خوبی انجام می دهند.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: