شستشوی وسایل بازی کودکان در پارک با واترجت صنعتی

22 خرداد 1398

پارک یکی از مهم ترین مراکز تفریحی برای عموم افراد به ویژه کودکان می باشد و کودکان ساعت های زیادی برای بازی و تفریح در پارک سپری می کنند. لوازم بازی در پارک ها برای کودکان جذابیت بسیار بالایی دارند و مورد استقبال همه آن ها قرار می گیرد. به دلیل آن که تجهیزات بازی همواره در فضای باز قرار دارند به سرعت با گرد و خاک و آلودگی تماس پیدا می کنند. از طرف دیگر حضور مداوم و تماس مستقیم کودکان با وسایل بازی پارک عامل مهمی در انتقال آلودگی ها از فردی به فرد دیگر است. نظافت و شستشوی وسایل بازی کودکان در پارک یک اصل ضروری است که شاید به آن کمتر توجه شود، اما سازمان های مسئول مانند شهرداری ها و شرکت های پیمانکار قادر هستند با بهره مندی از دستگاه های واترجت صنعتی وسایل بازی کودکان را در اماکن عمومی و تفریحگاه ها شستشو دهند.



ضرورت شستشوی وسایل بازی

مدیریت صحیح شهری جنبه های مختلف را در بر می گیرد و یکی از مهم ترین اصول حفظ و نگهداری شهرها، تأمین بهداشت اماکن عمومی مانند پارک ها و فضای سبز می باشد. بدون تردید مدیریت نادرست نارضایتی عموم افراد جامعه را به دنبال دارد و نقش مهم تمیزی و زیبایی مراکز تفریحی کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست. نظافت و شستشوی دوره ای وسایل بازی کودکان به کاهش انتقال میکروب و بیماری از طریق این وسایل کمک می کند. هر چه میزان استقبال از این تجهیزات بیشتر باشد و روزانه تعداد بالاتری از کودکان از آن ها استفاده نمایند سرعت انتقال میکروب بیشتر می شود. بنابراین در چنین شرایطی هیچ فرآیندی به اندازه شستشوی اصولی نمی تواند نقش مؤثری برای تمیزی وسایل تفریحی داشته باشد. بنابراین استفاده از دستگاه واترجت صنعتی برای شستشوی این تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چگونگی کارکرد واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یک شوینده فشار قوی است که به عنوان یکی از سودمندترین و پرکاربردترین تجهیزات پیشرفته نظافتی برای شستشوی عمیق و سریع انواع سطوح مقاوم به آب کاربرد دارد. این دستگاه ها منبع آب ندارند و به طور مستقیم به شیلنگ آب وصل می شوند. همه ما می دانیم که تمیزی و بهداشت وسایل عمومی در سطح شهرها اهمیت زیادی دارد و باعث رضایت شهروندان می شود. دستگاه کارواش صنعتی دارای لنس و تفنگی است که از طراحی ارگونومیک برخوردار هستند و با کمک آن ها بخش های دور از دسترس به راحتی شستشو می گردد.

 

کاربرد واترجت صنعتی در پارک ها و تفریحگاه ها

دستگاه کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی برای شستشوی سطوح و تجهیزات متعدد کاربرد دارد و همین طور برای شستشوی وسایل عمومی در شهرها به کار گرفته شده و ابزاری پرکاربرد به شمار می آید. انواع وسایل بازی مانند تاب و سرسره و هم چنین وسایل ورزشی پارک ها و میزها و نیمکت ها توسط دستگاه واترجت قابل شستشو هستند. واترجت صنعتی آب را با فشار بالا پاشش می کند و آلودگی های سطح را به اندازه زیادی از بین می برد. شستشو با واتر جت میزان کثیفی و آلودگی را به حداقل می رساند و اگر به طور منظم انجام شود کودکان در شرایط سالم تری به بازی مشغول می شوند.

 

انتخاب واترجت صنعتی مناسب

برای شستشوی وسایل بازی کودکان در پارک ها، مهدکودک ها و سایر مراکز تفریحی واترجت هایی با فشار ۱۵۰ تا ۲۰۰ بار مناسب است. در صورتی که به منبع برق دسترسی وجود داشته باشد مدل های الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند و در غیر این صورت شوینده های فشار قوی بنزینی می تواند یک گزینه مناسب برای شستشوی فضاهای شهری باشد. این تجهیزات فرآیند شستشو را بدون دخالت دست، در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت به انجام می رسانند. دستگاه های واترجت صنعتی در پارک ها و فضاهای سبز، پارک های آبی و استخرها کاربرد دارد و وسایلی که به طور عمومی استفاده می شوند، توسط این دستگاه پرکاربرد قابل شستشو هستند.

 

مشاهده فهرست محصولات :

واترجت صنعتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: