نحوه نظافت پایانه ها با استفاده از تجهیزات صنعتی

27 خرداد 1398

پایانه ها از جمله محیط های پر رفت و آمدی هستند که در کنار آلودگی فراوان باید همواره تمیز و بهداشتی باشند. رفت و آمد زیاد، وسایل نقلیه مختلف، گرد و غبار و آلودگی های دیگر سبب شده آلودگی های مختلفی مانند دوده، آلودگی روغنی، گرد و خاک و ضایعات و زباله های ریخته شده توسط افراد در این محیط ها وجود داشته باشد. وسعت بالای ترمینال ها، راه آهن ها و فرودگاه ها باعث شده نظافت این محیط ها به سختی انجام شود و زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. استفاده از ابزار و تجهیزات نظافتی سنتی باعث کیفیت نامطلوب سطح بهداشت خواهد شد. روی آوردن به تجهیزات نظافت صنعتی که مدرن و مکانیزه هستند بسیار کارا خواهد بود. استفاده از دستگاه هایی مانند اسکرابر ، سوییپر و واترجت می تواند در این محیط ها سطح بالایی از نظافت و بهداشت را ایجاد نماید.


مشکلات نظافت پایانه ها به روش سنتی

در نظافت به روش سنتی و با ابزار دستی نمی توان به کیفیت مطلوب دست یافت. آلودگی زیاد علاوه بر جلوه ناخوشایندی که ایجاد می کند موجب بوی نامناسب در محیط می شود. روش های دستی معمولا به دلیل نظافت سطحی کیفیت مناسبی نخواهند داشت. همچنین به دلیل استفاده از ابزار غیر تخصصی ممکن است به سطح نیز آسیب وارد شود. معمولا این تجهیزات از ایمنی لازم برخوردار نیستند و کاربر یا نیروی خدماتی ممکن است در حین کار دچار آسیب شود. یکی دیگر از مهمترین معایب نظافت به روش های سنتی، روند کند و در نتیجه زمان بر بودن عملیات نظافت می باشد. این روش ها علاوه بر مصرف بالای آب و مواد شوینده، انرژی زیادی نیز از نیروهای خدماتی می گیرند.

 

دستگاه های مناسب برای نظافت پایانه ها

با توجه به مشکلات بیان شده برای برای رفع آن ها راه حلی وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های مکانیزه صنعتی می باشد. دستگاه هایی همانند اسکرابر برای شستشوی سطوح کف، واترجت صنعتی برای شستشوی کلیه سطوح، سوییپر برای جاروب سطح زمین، جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری آلاینده از تمامی سطوح و همچنین بخارشوی می توانند در بخش های مختلف ترمینال، راه آهن و فرودگاه بسیار کاربردی باشند. استفاده از این دستگاه ها علاوه بر تسریع در عملیات شستشو و نظافت، کیفیت و سطح بهداشت را بسیار بالا خواهد برد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: