اهمیت استفاده از جاروبرقی صنعتی سینما

6 آذر 1398

سالن های سینما و آمفی تئاتر از جمله محیط هایی هستند که همه روزه افراد بسیاری را پذیرا می باشند. همراه با رفت و آمد های صورت پذیرفته آلودگی های زیادی به این سالن ها منتقل می شود. همچنین به دلیل استفاده از خوراکی ها در سینما، ضایعات و زباله هایی از این قبیل نیز دراین محیط ها یافت می شود. این زباله های ریز، خرده های خوراکی ها و گرد و خاک ها در تمامی سطوح کف و صندلی ها پخش می شوند و برای نظافت آن ها باید دقت لازم لحاظ شود. یکی از سریع ترین راه های نظافت سالن سینما و تئاتر استفاده از مکنده صنعتی سینما می باشد. با استفاده از این دستگاه ها می توان با کیفیت و سرعت بالا محیط را نظافت نمود.

مشکلات نظافت سالن سینما

سینما محیطی شلوغ است که معمولا چند سانس با وقفه های حدود نیم ساعت پشت سر هم قرار دارند. بنابراین رفت و آمد زیاد می تواند همراه با آلودگی زیادی باشد. نظافت معمولا در زمان هایی که سینما تعطیل است مثلا صبح ها انجام می پذیرد. اما اگر در بین سانس ها آلودگی زیاد باشد زمان کافی برای نظافت وجود نخواهد داشت. همچنین مساحت سالن های سینما بسیار زیاد است که باعث می شود نظافت زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. تمامی این موارد به لزوم به کارگیری نظافت صنعتی و به کارگیری دستگاه ها و تجهیزات مناسب اشاره می نماید.

مشکلات نظافت سالن سینما

مشکلات نظافت سالن سینما

نظافت با جاروبرقی صنعتی سینما

برای جمع آوری آلاینده ها می توان از جاروبرقی استفاده نمود. اما جاروبرقی های خانگی برای نظافت خانه با حجم آلودگی پایین و مساحت کم مورد استفاده قرار می گیرند همچنین از جاروبرقی های خانگی تنها به مدت محدود می توان بهره برد. با توجه به این که جاروبرقی دارای انواع مختلفی از قبیل، خانگی، هتلی، نیمه صنعتی، آب و خاک و جاروبرقی صنعتی می باشد بنابراین باید برای محیطی مانند سینما و تئاتر می توان از مدل های صنعتی استفاده نمود. جارو برقی صنعتی علاوه بر قدرت مکش بالا، ظرفیت مخزن بزرگترین دارد و می تواند برای محیط هایی با آلودگی های بالا مورد استفاده قرار گیرد. موتور قدرتمند این دستگاه ها برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. جاروبرقی صنعتی قابلیت نظافت سالن های بزرگ با آلودگی فراوان را دارد. همچنین می توان ردیف های بین صندلی ها و روی صندلی ها را به خوبی نظافت نمود.

نظافت صندلی ها با جاروبرقی کوله ای

یک مدل جاروبرقی که به صورت ویژه برای نظافت محیط هایی مانند سینما، تئاتر و حتی هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد، جاروبرقی کوله ای می باشد. این مدل جاروبرقی که هم به صورت کابلی و هم باتری دار وجود دارد، در پشت کاربر همانند یک کوله پشتی قرار می گیرد. بنابراین جابجایی دستگاه در بین صندلی ها بسیار آسان انجام خواهد شد. به همین دلیل از جاروبرقی کوله ای در سالن های دارای صندلی مانند سینما، تئاتر، هواپیما و اتوبوس استفاده می شود و به راحتی می توان روی صندلی ها و فاصله بین آن ها را به راحتی نظافت نمود و آلودگی های ریز و درشت را به خوبی جمع آوری کرد. دستگاه های جاروبرقی آب و خاک نیز به دلیل امکان مکش مایعات ضایع در کنار مواد جامد می توانند در جمع آوری آلودگی ها از سالن سینما موثر باشند.

ویژگی جاروبرقی صنعتی سالن سینما

خرید و انتخاب مکنده صنعتی سینما نیازمند توجه به برخی نکات می باشد. سبکی دستگاه، امکان جابه جایی آسان و مانورپذیری مناسب، برخورداری از طراحی ارگونمیک، سطح صدای تولیدی کم به هنگام عملیات نظافت و قابلیت مکش بالا از جمله برخی از این موارد می باشد. حجم مخزن نیز  از عوامل مهم در تعیین سرعت انجام عملیات می باشد چراکه دستگاه با حجم مخزن بالا  به دفعات کمتری برای تخلیع نیاز داشته و در نتیجه سرعت نظافت افزایش می یابد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: