جاروبرقی جدید شرکت نیلفیسک جهت جمع آوری ایمن و کارآمد گرد و غبار

28 مهر 1395

شرکت Nilfisk ارائه دهنده تجهیزات نظافتی با کیفیت و استانداردی از جمله جارو برقی، اسکرابر و سوییپر در رده های تجاری، صنعتی و خانگی می باشد. جاروبرقی تجاری VHS 40&42 از محصولات جدید و کارآمد این شرکت می باشد که با قدرت مکش بالایی تولید شده و در رده خود یکی از قدرتمندترین و قابل اتکا ترین جارو برقی ها می باشد. این جاروی برقی دارای سیستم گرد و غبار مهر و موم شده، نظافت خودکار فیلتر و چند مزیت دیگر می باشد و از الزامات مورد نیاز نظافت در محیط های تجاری و اداری برخوردار است.
بهره وری بالای این جاروبرقی ، بوسیله تیم تخصصی شرکت نیلفیسک به گونه ای تامین شده که پاکسازی فیلتر در طول استفاده از دستگاه و از طریق جریان هوای معکوس صورت گیرد. در واقع با اینکار زمان عدم استفاده از این جاروبرقی، وقتیکه بتوان محفظه را بدون بررسی فیلتر پر نمود، بیشتر کاهش می یابد. این امر حتی در جمع آوری گرد و غبار ریز نیز به خوبی صورت می پذیرد.
جاروبرقی تجاری VHS40عملکرد نظافت و جمع آوری گرد و غبار و همچنین دوام دستگاه بوسیله فیلتر جدید PTFE با طول عمر بالا بهبود یافته است. این فیلتر با دوام و قابل شستشو با غشای غیر چسبنده برای جمع آوری همزمان زباله های خشک و مرطوب کاربردی بوده و دارای بازدهی فیلتراسیون حداقل ۹۹/۹ درصد می باشد.

جاروبرقی های شرکت نیلفیسک در مدل های VHS 40&42، با فیلتر هایی دارای سطح فیلتراسیون M ، L و H در دسترس اند. برای افزایش سطح ایمنی و سلامت در محیط هایی که دارای گرد و غبار خطرناک هستند، این مدل جارو برقی با ترکیبی از فیلتر اصلی PTFE، فیلتر هپای کلاس H و کیسه فیلتر ارائه شده است. کاربران این دستگاه نظافتی ، با توجه به عدم گسیل گرد و غبار از هوای خروجی و دستگاه، محیط ایمن تری هنگام جمع آوری زباله ها و گرد و غبار خواهند داشت. نمونه های متعددی از کیسه های زباله برای این جاروی برقی جهت جمع آوری و از بین بردن گرد و غبار در کاربرد های گوناگون ارائه شده است.
این جارو های برقی پایدار بوده و به آسانی حرکت داده می شوند. همه مدل های این دستگاه دارای ابزار های انعطاف پذیر جهت نگهداری خرطومی و لوازم جانبی می باشند که شامل یک ابزار لاستیکی و یک صفحه تبدیل اختیاری تحت عنوان جعبه ابزار جهت نگهداری وسایل جانبی است.

 

جمع آوری ایمن گرد و غبار با جاروبرقی VHS-42 نیلفیسکخصوصیات جاروبرقی VHS 40&42

۱- سیستم نظافت فیلتر اتوماتیک با حداقل ساختن وقفه در عملکرد دستگاه
۲- فیلتر با طول عمر بالای PTFE با غشای غیر چسبنده و بازدهی فیلتراسیون حداقل ۹۹/۹ درصدی
۳- سطح فیلتراسیون مختلف M ، L و H
۴- فیلتر گرد و غبار منحصر به فرد دوگانه همراه با فیلتر هپا
۵- ابزار لاستیکی انعطاف پذیر، جعبه نگهدارنده ابزار و چرخ دستی اختیاری جهت نگهداری مناسب دستگاه و حمل و نقل آن

 

لینک های مفید:
جارو : فهرستی از محصولات نظافتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: