جاروبرقی صنعتی GD 930Q گزینه ایی مناسب برای نظافت محیط های حساس به صدا

11 دی 1392

جاروبرقی صنعتی یا مکنده GD 930Q همراهی مناسب و قابل اطمینان به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط بوده و به واسطه سطح صدای پایین دستگاه، به راحتی در اماکن حساس به صدا مانند بیمارستان ها، هتل ها و اداره ها قابل استفاده می باشد. سطح صدای این دستگاه در حدود ۴۲ دسی بل بوده و از این رو به راحتی می توان عملیات نظافت را در ساعات کاری و بدون ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محیط، انجام داد.


جاروبرقی صنعتی یا مکندهدستگاه جارو برقی صنعتی GD 930Q نسل جدیدی از مکنده های معروف سری GD 930 شرکت نیلفیسک می باشد. این جاروبرقی صنعتی با دارا بودن تمامی ویژگی های شاخص و منحصر به فرد دستگاه مکنده GD 930، به منظور انجام امور نظافتی در محیط های حساس به صدا طراحی شده است. بدنه مقاوم و مخزن ۱۵ لیتری از دیگر ویژگی های این دستگاه مکنده صنعتی می باشد. طراحی هوشمندانه این جاروبرقی صنعتی موجب بهبود جریان هوا و کاهش چشمگیر در مصرف انرژی گردیده و در نهایت افزایش در قدرت مکش و طول عمر دستگاه را در پی دارد. استفاده از دو سرعت متفاوت در این دستگاه های مکنده صنعتی، امکان انتخاب سرعت مکش مناسب را برای کاربر فراهم نموده و همین امر موجب کاهش چشمگیر سطح صدای تولید شده و عدم مزاحمت برای افراد حاضر در محیط گردیده است. طول خرطومی این دستگاه ها ۲.۵ تا ۴ متر بوده و به منظور نظافت فرش ها، سطوح سخت، مبلمان و سطوح حساس مجهز به نازل های متنوعی می باشند.




مکنده صنعتی یا جارو برقیبه طور کلی ویژگی های دستگاه مکنده صنعتی GD 930Q شامل موارد زیر می باشد:
سطح صدای فوق العاده پایین
مخزن فولادی محکم و با دوام
اجزا و قطعات با کیفیت
استفاده بهینه از تمام ظرفیت مخزن
تجهیز به موتور ۸۰۰ کیلو وات، به منظور کاهش در مصرف انرژی
استفاده از فیلتر هپا به منظور کنترل و ممانعت کامل از خروج و باز نشر ذرات ریز در محیط پیرامون




لینک های مفید:

جاروی صنعتی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: