معرفی محصولات جدید شرکت نیلفیسک جهت استفاده در صنایع فلزی

18 مرداد 1397

در صنایع فلز کاری، گرد و غبار ناشی از عملیات های مختلف علاوه بر خطراتی که برای سلامت افراد دارد، می توانند موجب انفجار یا آتشسوزی شوند. تراشه های فلزی و مواد اضافی سبب کاهش تولید شده و تهدید برای کیفیت محصولات به حساب می آیند. راهکار ایده آل و کاربردی برای جمع آوری این مواد و ایمن نگه داشتن محیط، استفاده از دستگاه های مخصوص مکنده صنعتی می باشد. شرکت نیلفیسک از برترین برنده های ارائه دهنده تجهیزات نظافتی اروپا، بهترین و کارآمد ترین جاروبرقی های صنعتی را برای صنایع فلز کاری تولید می نماید.

 

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع فلزی

مکنده صنعتیدستگاه هایی که در صنایع فلزی برای کار بر روی فلزات استفاده می شوند، دارای مایعات خنک کننده هستند و مقادیری تراشه فلزی ایجاد می کنند. جمع آوری و جداسازی خنک کننده و تراشه ها و استفاده مجدد از خنک کننده از کاربرد های مکنده در این صنایع است. همچنین این دستگاه برای جمع آوری گرد و غبار انفجاری فلزات و نظافت عمومی محیط کاربرد دارد.

 

 

 

مکنده های صنعتی شرکت نیلفیسک برای صنایع فلزی

شرکت نیلفیسک برای کاربرد های ذکر شده، مکنده های صنعتی جدیدی را ارائه نموده که در نمایشگاه IMTS 2018 از آن ها رونمایی می شود.

 

مکنده VHO200

مکندهمکنده VHO200، برای جمع آوری تراشه های فلزی، روغن و خنک کننده قابل استفاده است. این دستگاه دارای یک دریچه هدایت است که جریان هوا را معکوس می کند تا مخزن سریع و به آسانی از مایعات تخلیه شود. با استفاده از مکنده VHO200، در عرض چند دقیقه مخلوطی از تراشه ها و مایعات جمع آوری، جداسازی، تخلیه و بازیابی می گردند.

 

 

 

 

جاروبرقی تک فاز جدید S3B

مکنده صنعتیجاروبرقی تک فاز S3B، استخراج آسان گرد و غبار را از روی سطوح کف و تجهیزات فراهم می نماید. این دستگاه دارای طراحی منسجم برای سهولت مانور پذیری در محیط های مختلف حتی محیط های تولید کم وسعت می باشد.

 

 

 

 

 

مدل جدید جاروبرقی صنعتی VHS110

جاروبرقیجاروبرقی جدید VHS110 دارای خصوصیت ضد انفجاری و جدا ساز مواد می باشد. در نتیجه بوسیله این دستگاه، گرد و غبار انفجاری بصورت ایمن جمع آوری می گردد. این مکنده ایمن، گرد و غبار ناشی از فلز کاری بر روی فلزات آلومینیوم، منیزیم و دیگر آلیاژ ها را جمع می کند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: