کاربردها و ساختار جاروبرقی صنعتی

16 تیر 1399

جاروبرقی صنعتی که از آن به عنوان قویترین نوع جاروبرقی ها نیز یاد می شود، با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی طراحی می گردد. این نوع از محصولات دارای ویژگی های مطلوب برای استفاده در صنایع مختلف می باشد، با استفاده از جاروبرقی صنعتی می توان آلودگی و زباله های موجود در محل های صنعتی را به طور کامل از بین برد، وجود این نوع از دستگاه ها برای تمیز کردن محیط های مختلفی نظیر رستوران ها، بیمارستان ها و فرودگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد. این نوع دستگاه نظافت صنعتی با توجه به ساختار فیزیکی که دارند در انواع مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

تفاوت جاروبرقی خانگی و صنعتی

مکنده صنعتی در مقایسه با نوع خانگی از قدرت و توان بالاتری در مکش برخوردار است، زیرا آلودگی موجود در مکان های صنعتی به مراتب بیشتر بوده و پاکسازی آنها نیازمند دستگاه هایی با قدرت بهتر است. جاروبرقی صنعتی در مواردی از قبیل، تعداد موتور، نیرو موتور، توان و کارایی با نوع جاروبرقی های خانگی تفاوت قابل ملاحظه ای دارد.

جاروبرقی صنعتی دستی

جاروبرقی صنعتی دستی

کاربرد دستگاه مکنده در محیط های مختلف

جاروبرقی صنعتی در محیط های صنعتی و بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از یک محفظه ی شامل یک مکنده تشکیل شده است، با استفاده از جریان برق می توان آلودگی های موجود در محیط را به راحتی جذب کرد.
جاروبرقی صنعتی به دلیل داشتن حج م مخزن بیشتر و قدرت جذب بالاتر می تواند به راحتی برای جمع کردن آلودگی مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. هر چه توان و بازده این محصولات بیشتر باشد، از آنها می توان در جمع آوری آلودگی های چگال تر استفاده نمود. نوع دیگری از جاروبرقی صنعتی که تحت عنوان جاروبرقی های نیمه صنعتی طراحی می شود، به دلیل آنکه مخزن کوچکتری دارند در مقایسه با سایر مدل ها توان کمتری داشته و برای مکان ها کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل بهتر است تا اقدامات تعمیر و عیب یابی دستگاه به افراد با تجربه در این زمینه سپرده شود، زیرا یک فرد کم تجربه نه تنها خرابی به وجود آمده را برطرف نخواهد کرد، بلکه می تواند سبب به وجود آمدن خسارت های بیشتر گردد.

نحوه انتخاب مکنده صنعتی مناسب

برای انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب توجه به کاربرد دستگاه از اهمیت زیادی برخورداری می باشد. اگر بیشتر از ظرفیت این دستگاه ها، استفاده شود در کوتاه ترین مدت زمان دچار خرابی و نقص ایراد خواهد شد.
موتور این نوع از دستگاه از جمله مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی آن است، که وظیفه ی تامین انرژی را دارد. برخی مدل های جاروبرقی متناسب با نوع موتور قابلیت کارکرد پیوسته ندارند به این دلیل نمی توان برای مدت طولانی بدون خاموش کردن دستگاه از آنها استفاده کرد. هر چه کیفیت دستگاه بیشتر باشد بدون تردید اجزای تشکیل دهنده ی آن دارای کارایی بهتر است. کارکرد مطلوب دستگاه های مختلف سبب می شود که طول عمر بهینه ی دستگاه نیز افزایش یابد. پیش از استفاده از دستگاه و اقدام برای خرید آن توجه به نوع و حجم آلودگی و نوع محیط تحت نظافت از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوان به راحتی به نظافت صنعتی محیط پرداخت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: