شستشوی عالی انبار با کف شوی صنعتی

2 مرداد 1398

نظافت سطح زمین در انبارها با چالش های مختلفی رو به رو است چرا که محیط انبار غالباً فضای وسیعی دارد و به علت اجرای قفسه بندی های متعدد مسیرها و راهروهای کم عرض به وجود می آید. نظافت سطح گسترده مستلزم صرف وقت و انرژی فراوان خواهد بود و جهت تمیز نمودن بخش های محدود نیز باید تجهیزات با مانور پذیری بالا برگزید. گستردگی حجم عملیات نظافت انبار نمی تواند مانع از اجرای این عملیات گردد و با بهره مندی از تجهیزات نظافت صنعتی مانند کف شوی شستشوی سطوح به راحتی امکان پذیر خواهد بود چراکه در انبارها و سوله ها همواره انواع مختلفی از کالاهای صنعتی و محصولات فاسد شدنی نگه داری می شود و بنابراین تمیز بودن محیط انبار به جهت حفظ کیفیت محصولات بسیار ضروری است.

نظافت سنتی‌، دشوار و ناکارآمد

استفاده از تی رشته ای روش سنتی نظافت سطح زمین به شمار می آید و جهت تمیز نمودن سطح زمین در محیط های وسیع مانند انبار و سوله مناسب نمی باشد. این روش با ایجاد خستگی مفرط در کاربران، مصرف بالای آب و مواد شوینده،‌ صرف وقت و انرژی زیاد و نتیجه ای نه چندان مطلوب همراه خواهد بود. این بدان معنا است علی رغم تلاش های بسیار برای دست یابی به تمیزی در شیوه های سنتی، استفاده از این روش ها تنها هدر رفت وقت و سرمایه را در پی دارد. از همین رو سالیان زیادی است که در محیط های صنعتی، تجاری، انبار و … دستگاه های اسکرابر صنعتی جایگزین تی های رشته ای گردیده اند و با ارائه عملکردی فوق العاده مشکلات نظافت سنتی را از میان برداشته اند.

 

لزوم نظافت انبار

لزوم نظافت انبار با کف شوی

لزوم نظافت انبار با کف شوی

انبار و سوله به عنوان محلی برای دپوی انواع کالا و محصولات باید همواره تمیز و پاکیزه باشند. وجود آلودگی، گرد و خاک، مایعات نشت شده و … و انباشت آن ها برای محیط انبار بسیار مضر است زیرا آلاینده های به سرعت به محصولات منتقل شده و سبب آسیب رساندن و تنزل کیفیت آن ها می شود. از طرف دیگر آلودگی های محیطی سلامت و ایمنی کارکنان را به مخاطره می اندازد. سر خوردن و انحراف لیفتراک به دلیل عدم دید کافی کاربر نسبت به محیط اطراف بر اثر آلودگی از مهم ترین خطراتی هستند که نیروهای انسانی حاضر در محیط انبار را تهدید می کند. آلودگی، انبار را از دست یابی به بازدهی بالا باز می دارد و اجازه فعالیت های بدون مشکل را از افراد سلب می کند. در نتیجه لازم است تا با به کارگیری روش های تخصصی نظیر دستگاه های نظافت صنعتی مانند کف شوی انبار سطوح کف با سرعت بالا شستشو داده شوند.

 

 

برنامه ریزی برای نظافت انبار

برنامه ریزی برای نظافت انبار

برنامه ریزی برای نظافت انبار

جهت نظافت و شستشوی سطوح در هر محیطی به ویژه مراکز صنعتی و تجاری تدوین برنامه های جامع نظافتی ضرورت دارد و با رعایت دستورالعمل های گردآوری شده، محیط انبار همواره در شرایط پاکیزه قرار می گیرد. در این دستورالعمل ها بدون تردید دستگاه های مکانیزه نظافتی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهند و اسکرابر نیز یکی از ارکان اصلی آن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت کاربرد کف شوی در انبار و سوله

اهمیت کاربرد کف شوی در انبار و سوله

اهمیت کاربرد کف شوی در انبار و سوله

دستگاه اسکرابر به عنوان بهترین گزینه برای شستشو و خشک نمودن هم زمان سطح زمین به شمار می آید. کفشوی صنعتی دارای سیستم برس زنی مکانیزه، سیستم مکش یا خشک کن و دو مخزن مجزا برای نگهداری آبتمیز و کثیف می باشد. سامانه برس زنی آلودگی های گرد و خاک و آلودگی های عمیق و تثبیت شده را از سطح زمین جدا نموده و به کمک سیستم مکش این آلودگی ها از محیط حذف خواهند شد،‌ به این معنا که به مخزن آب کثیف انتقال می یابند. سطح انبارها بنا بر نوع کاربری آلوده گشته و با استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی می توان نسبت به شستشوی آن مبادرت نمود. با توجه به این که دستگاه های کف شوی صنعتی از سیستم مکش برخوردار هستند، آب باقی مانده در محیط سریعاً جمع آوری می  شود که در نتیجه آن سطح رطوبت محیط از مقدار مجاز فراتر نخواهد رفت، احتمال لغزندگی افراد به صفر کاهش می یابد و از طرف دیگر به دلیل خشک شدن زودهنگام، از سرعت جذب دوباره آلودگی به شدت کاسته می شود.

 

 

 

اسکرابر مناسب انبار

اسکرابر مناسب انبار

اسکرابر مناسب انبار

به منظور انتخاب بهترین کفشوی برای انبار ابتدا وضعیت انبار مورد بررسی قرار می گیرد؛ وسعت، پهنای بین قفسه ها، محدودیت ها، جنس سطح و دسترسی به پریز برق. بدون تردید برای شستشوی یک سطح وسیع استفاده از اسکرابر سرنشین دار بهترین گزینه به شمار می آید. در صورتی که فضای میان قفسه بندی ها کم عرض و محدود باشد، برای شستشوی این فضا اسکرابر دستی به کار می رود. کفشورهای دستی در مدل های کابلی و باتری دار قابل ارائه هستند که با توجه به دسترسی به پریز برق و محدودیت به کارگیری تجهیزات کابلی در انبار استفاده می شوند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: