عرضه مدل های جدید جاروبرقی آب و خاک، از سری مدل های VL

26 اسفند 1392

شرکت نیلفیسک به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های کوچک، سری جدیدی از جاروبرقی های آب و خاک سری VL را به بازار عرضه نموده است. مدل های جدید این سری از مکنده ها به واسطه ابعاد فشرده و کوچکی که دارند به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و از این رو امکان نظافت و جمع آوری آلاینده ها در محیط های کوچک را برای کاربر فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های این دستگاه جاروبرقی صنعتی می توان به بدنه مقاوم آن اشاره نمود که موجب افزایش توان دستگاه در انجام امور نظافتی سنگین گردیده است.


جاروبرقی یا مکنده آب و خاکظرفیت مخزن این مدل از دستگاه های جارو برقی  ۲۰ یا ۳۰ لیتر می باشد. در مدل های که مجهز به مخزن ۳۰ لیتری می باشند، از فولاد ضد زنگ در ساخت مخزن استفاده شده و امکان جمع آوری هر گونه آلاینده خشک و مایعات برای کاربر فراهم نموده است. وزن پایین مخزن و تعبیه دسته امکان حمل و تخلیه آن را تسهیل نموده است. تجهیز این مدل از دستگاه های جارو برقی به سیستم نظافت فیلتر نیمه اتوماتیک،موجب تسهیل عملیات نظافت فیلتر برای کاربر می گردد، علاوه بر این، استفاده از سیستم نظافت فیلتر نیمه اتوماتیک، زمان لازم برای نگهداری و رسیدگی به دستگاه را کاهش داده و نقش موثری در ارتقا قدرت مکش و حفظ کیفیت نظافتی ایفا می نماید.


جاروبرقی یا مکنده صنعتی آب و خاکاز دیگر ویژگی های این مدل از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می توان به قیمت مناسب، عملکرد بالا و قابل اعتماد دستگاه مکنده اشاره نمود. این جارو برقی با داشتن ابعاد کوچک و فشرده، به راحتی جا به جا شده و از این رو امکان نظافت و جمع آوری آلاینده های خشک و مایعات را در هر مکانی برای کاربر فراهم نموده است. این مکنده به واسطه ابعاد کوچک به فضای اندکی برای نگهداری نیاز دارد.


لینک های مفید:

جارو برقی صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: