سهولت نظافت سطح زمین با اسکرابر صنعتی فرودگاه

20 خرداد 1399

همه روزه افراد زیادی برای سفر به شهر های داخلی یا سایر نقاط جهان و یا استقبال و بدرقه مسافران در فرودگاه ها تردد می کنند. از این رو فرودگاه ها به دلیل رفت و آمد مسافران از اقصی نقاط دنیا مستعد آلودگی های فراوانی می باشند. لذا نظافت و تمیز کردن این محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش های مختلف فرودگاه از جمله ورودی ها، سالن های انتظار، سرویس های بهداشتی، صندلی ها و… روزانه در معرض آلودگی ها قرار می گیرند، که هر کدام شیوه و روش نظافت ویژه خود را دارد. استفاده از اسکرابر صنعتی فرودگاه به منظور نظافت و شستشو سطوح کف فرودگاه یکی از شیوه های نوین و پیشرفته برای تمیز کردن بخش های مختلف فرودگاه بوده، که با ویژگی های شگفت انگیزی همچون افزایش سرعت در شستشو و خشک کردن، همچنین صدای بسیار کم موتور و عدم تولید آلودگی، به یکی از بهترین ابزار مکانیزه برای شستشوی کف فرودگاه تبدیل شده است.

اهمیت و ضرورت ارتقای تمیزی و بهداشت فرودگاه

به منظور مسافرت به مکان های مختلف، تراکم، ازدحام و رفت و آمد افراد در فرودگاه بسیار زیاد است، بدین خاطر انواع آلودگی ها و ویروس های واگیر دار شایع در سطح زمین پخش می شود و با تردد افراد در این محیط، این آلودگی ها به سایر نقاط جابجا می گردند. مناسب ترین راه حل جهت جلوگیری از جابجایی این آلودگی ها و از بین بردن آن ها، استفاده از اسکرابر صنعتی فرودگاه می باشد. بکارگیری اسکرابر صنعتی در فرودگاه، سبب ارتقای سطح بهداشت شده و به علاوه پاکیزگی سطوح کف سالن های فرودگاه و سلامت افراد را تضمین می نموده. ایجاد محیطی زیبا و آرامش بخش را می توان یکی دیگر از دلایل پرداختن به نظافت در فرودگاه ها دانست.

شستشو آسان با اسکرابر صنعتی فرودگاه

شستشو آسان با اسکرابر صنعتی فرودگاه

شستشوی سطوح کف فرودگاه با کف شوی صنعتی

اسکرابر صنعتی فرودگاه یکی از پر کاربردترین تجهیزات نظافت و شستشوی سطوح کف در محیط فرودگاه می باشد. این دستگاه مکانیزه توان بالایی در حذف آلودگی های سخت، لکه های چرب و روغنی و گرد و غبار موجود بر روی سطوح کف دارد. بخش های اصلی دستگاه شامل مخزن آب تمیز و آب کثیف، برس های دورانی، پمپ مکنده قوی و تی می باشد. دستگاه اسکرابر صنعتی از نظر هدایت به دو شکل دستی و سرنشین دار طراحی می شود.

  • اسکرابر دستی

مدل دستی به منظور شستشو و تمیز کردن بخش های فرودگاه که دارای وسعت کم می باشند استفاده می شود، ایمنی بالای این کف شوی در حین انجام کار، هیچ اختلالی در تردد افراد ایجاد نمی کند.

  • اسکرابر سرنشین دار

مدل سرنشین دار اسکرابر صنعتی فرودگاه برای بخش هایی که دارای ابعاد بزرگتر بوده با قرارگیری کاربر بر روی صندلی تعبیه شده بر روی دستگاه استفاده می شوند. این مدل از اسکرابر به دلیل استفاده راحت و عدم ایجاد خستگی، بیشتر مورد پسند کاربر می باشد و نظافت را به صورت منظم تری انجام می دهد.

مزایای شستشو با اسکرابر صنعتی فرودگاه

استفاده از اسکرابر صنعتی فرودگاه از مزایای زیادی دارد از جمله برخی از آنها عبارتن از:

  • قدرت مانور سرعت و کیفیت بالای نظافت
  • میزان شارژدهی بالا و حجم بالای مخزن های مجزای آب تمیز و آب کثیف
  • قدرت مکش بالا، صدای بسیار کم موتور دستگاه، عدم تولید آلودگی، و…
  • اسکرابر صنعتی نظافت را با نیروی کمتر، حداقل مصرف آب، برق و مواد شوینده
  •  صرفه اقتصادی چشمگیر در فرودگاه ها
  • شستن و خشک کردن سطح زمین با استفاده از اسکرابر صنعتی فرودگاه به صورت همزمان
  • لغزنده نشدن سطوح و جلوگیری از ایجاد خسرات احتمالی
اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: