نظافت سریع و به صرفه با سوییپر دستی

20 مهر 1392

استفاده از سوییپر SW900 در نظافت روزانه، به خاطر ساختار ارتقا یافته و ارگونومیک دستگاه، موجب افزایش بهره وری کسب و کار می گردد. این دستگاه سویپر صنعتی علاوه بر فضای خارجی به واسطه تجهیز به سیستم مکش گرد و خاک و جمع آوری انواع ذرات ریز، کاربرد ویژه ایی در نظافت فضای داخلی فرش شده نیز دارد. این دستگاه ابزار مناسبی برای نظافت مدارس، صنایع، هتل ها، نمایشگاه ها و سالن های همایش می باشد.


کنترل راحت آسان دستگاه سویپر توسط اپراتور

سوییپر دستیکنترل تمامی قطعات دستگاه توسط کنترل پنل ساده که بر روی دسته سویپر تعبیه شده استف برای کاربر فراهم شده و از این رو نظافت موثر تر و با کیفیت تری را در پی خواهد داشت. طراحی ویژه و ارگونومیک و استفاده از اهرم یکپارچه در ساخت دسته، هدایت دستگاه و کنترل سرعت آن را تسهیل نموده است. علاوه بر این، دسته این سوییپر تا شو بوده و از این رو فضای لازم برای نگهداری دستگاه را کاهش داده و موجب سولت در حمل و نقل دستگاه با خودرو گردیده است.


سهولت استفاده از سوییپر با قرار گرفتن مخزن بر روی چرخ ها

سوییپر دستی و نظافت فضای بیرونیتخلیه مخزن این مدل از سوییپر ها به واسطه طراحی منحصر به فرد مخزن و قرار گرفتن آن بر روی چرخ های دستگاه بسیار راحت می باشد. قرار گرفتن مخزن ۶۰ لیتری این دستگاه بر روی چرخ ها علاوه بر حفظ ساختار ارگونومیک، حمل و نقل مخزن زباله را ایمن تر نموده و زمان لازم برای تخلیه مخزنف در حین انجام نظافت را کاهش داده است.


کنترل بیشتر بر روی برس کناری و سیستم تکاننده نظافت فیلتر

سوییپر دستی و نظافت سریع و آساناز دیگر ویژگی های مهم این سوییپر دستی می توان به سرعت بالا و افزایش بهره وری دستگاه اشاره نمود. تعبیه سیستم کنترل برس جانبی بر روی دسته دستگاه، علاوه بر افزایش قدرت مانور دستگاه، هدایت و کاربری دستگاه را ساده تر نموده است. سیسیم کنترل گرد و غبار در این مدل از سوییپر ها مجهز به سیستم تکاننده نظافت فیلتر بوده و از این رو بهره وری دستگاه را ارتقا داده و موجب کاهش زمان رسیدگی و سرویس دستگاه می گردد. سوییپر SW900 در دو نوع الکتریکی و دیزلی به باز عرضه می شود.


لینک های مفید:

سوییپر صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: