شستشوی پارکینگ با استفاده از دستگاه اسکرابر

24 مهر 1398

می توان گفت در اکثر مجتمع های تجاری و مسکونی پارکینگ وجود دارد. پارکینگ ها معمولا دارای تردد بالای خودرو هستند که سبب آلودگی زیادی نیز می شود. خودرو ها دارای آلودگی هایی از قبیل گرد و خاک، دوده، روغن ماشین و غیره هستند که در سطوح کف پارکینگ پراکنده می شود. کف پارکینگ می توانند از نوع سنگ، اپوکسی و یا هر نوع کفپوش مناسب دیگری می باشد که آلودگی های زیادی بر روی آن ها قرار گرفته است. کفپوش پارکینگ در صورتی که در معرض آلودگی زیادی قرار گیرد می تواند دچار پوسیدگی و آسیب های جدی گردد. به همین دلیل کف پارکینگ باید به صورت دوره ای شستشو شود تا آلودگی ها به بخش های دیگر انتقال نیابد. بهترین روش برای شستشوی کف پارکینگ استفاده از دستگاه اسکرابر می باشد.

 

روش شستشوی پارکینگ

تردد بالای خودرو ها در پارکینگ ها و توقف های طولانی آن ها، باعث ایجاد آلودگی زیادی در این محیط ها می شود. گرد و خاک، دوده، روغن ماشین و سایر آلودگی هایی که به وسیله لاستیک ماشین از نواحی دیگر به پارکینگ منتقل می شود، از جمله آلودگی های یک پارکینگ می باشد. این آلودگی ها به گونه ای هستند که با جارو و یا تی و سطل معمولی نظافت نمی شوند و نیاز به نظافت و شستشو حرفه ای دارند. به دلیل مساحت بالای این پارکینگ ها، شستشو به روش های معمول زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد، بنابراین باید از دستگاه مکانیزه شستشوی سطوح کف یعنی اسکرابر برای شستشوی پارکینگ استفاده نمود.

 

معرفی اسکرابر

دستگاه اسکرابر به شیوه برس زنی و تی کشی سطح زمین را به خوبی شستشو داده و خشک می کند. چرخش برس همراه با آب باعث می شود آلودگی های عمیق به خوبی از سطح زمین جدا شوند سپس تی لاستیکی به همراه موتور مکش، آب و آلودگی را به طور کامل از سطح زمین جمع آوری می نماید به نحوی که هیچ رد و اثری از آب و آلودگی بر روی سطح باقی نمی ماند. سطح زمین به طور کامل خشک می شود و هیچ خللی در رفت و آمد رهگذران به وجود نخواهد آمد و لغزندگی وجود نخواهد داشت. مخازن مجزای آب تمیز و آب کثیف موجب بالا رفتن سطح کیفیت شستشو می گردد و باعث می شود آلودگی از بخشی به بخش های دیگر انتقال نیابد.

 

طبقه بندی دستگاه های کفشوی

دستگاه های کفشوی را می توان بر اساس نوع هدایت به دو دسته کفشوی دستی و کفشوی سرنشین دار تقسیم نمود. ابعاد دستگاه های سرنشین دار از دستی بزرگتر بوده و کاربر همانند یک خودرو بر روی دستگاه نشسته و آن را هدایت می نماید. اسکرابر دستی در محیط های کوچک و متوسط و یا دارای راهرو یا موانع محیطی بالا که نیاز به قابلیت مانور بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین کف شوی سرنشین دار در محیط های وسیع کارایی بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. از نظر منبع تغذیه نیز می توان ماشین کف شور را به دو دسته کابلی و باتری دار تقسیم نمود. دستگاه خودرویی دارای باتری قابل شارژ می باشد اما کفشوی دستی می تواند باتری دار یا کابلی باشد. در صورتی که دست رسی به پریز برق در محیط آسان باشد، بهتر است از مدل کابلی استفاده شود در غیر این صورت کفشوی باتری بسیار مناسب عمل خواهد کرد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: