دلایل استفاده از واترجت صنعتی در کارخانه‌های تولیدی

25 اردیبهشت 1398

کارخانه های تولیدی از مهم ترین بخش های فعال صنعتی هستند و صاحبان این مشاغل همواره به دنبال راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه ها در امور مختلف می باشند و در عین حال در تلاش می کنند فرآیند تولید محصولات بدون اختلال و کاهش کیفیت انجام گیرد. یکی از اقدامات اساسی جهت کارکرد بهینه ماشین آلات خط تولید و کاهش خرابی های آن، نظافت و شستشوی این ماشین آلات می باشد. برای تولیدکنندگان تهیه تجهیزات نظافتی یک سرمایه گذاری با ارزش به شمار می آید. برای شستشوی تأسیسات و ماشین آلات کارخانه ها دستگاه واترجت صنعتی به عنوان کارآمدترین تجهیز نظافتی شناخته می شود زیرا مزیت های بسیار مهم و قابل توجهی به همراه دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

واترجت صنعتی ابزار حرفه ای نظافت کارخانه

شستشوی فشار قوی با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی بسیاری از امور نظافتی را در محیط های صنعتی به انجام می رساند. دستگاه های واترجت و به ویژه واترجت های آب گرم در کارخانه ها کاربردهای زیادی دارند و انواع تجهیزات و ماشین آلات را شستشو می دهند. اما عملیات شستشو با واترجت صنعتی چه نتایجی دارد که امروزه به بخشی جدایی ناپذیر در همه صنایع و کارخانه ها تبدیل شده است؟

 

 

 

 

بهداشت و ایمنی محیط کار

واترجت بهترین راهکار برای افزایش سطح بهداشت و ایمنی محیط کارخانه است. بهداشت با ایمنی ارتباط مستقیم دارد؛ حذف آلودگی های چرب ناشی از روغن های صنعتی که در ماشین آلات به کار می رود، از پخش شدن این مواد در محیط و بر روی سطح زمین جلوگیری می کند و بنابراین خطر لغزندگی و سر خوردن افراد مشغول به کار در کارخانه یا کارگاه را تهدید نمی کند. واترجت صنعتی آب گرم از توانایی شستشوی آلودگی های چرب و روغنی برخوردار است و به دلیل پاشش آب با حرارت بالا، سطوح را نیز ضد عفونی می کند.

نگهداری از تأسیسات بدون نیاز به توقف خط تولید

ماشین آلات و تأسیسات صنعتی کارخانه ها بخش هایی با حساسیت بالا هستند و جرم و آلودگی می تواند سبب انسداد و خرابی این تجهیزات شود. با بروز خطاها و خرابی ها لازم است خط تولید متوقف شود تا تعمیرات اساسی بر روی تأسیسات صورت گیرد. خاموشی خط تولید به معنای به بار آمدن زیان های اقتصادی خواهد بود. این در حالی است که تمیز نگه داشتن همیشگی ماشین آلات خط تولید میزان خرابی ها را به شدت کاهش می دهد و اطمینان می دهد هزینه های گزاف و خاموشی های طولانی مدت به وقوع نمی پیوندد. با مراقبت خوب و درست از ماشین آلات کارخانه و شستشوی به موقع با واترجت صنعتی استهلاک تجهیزات کاهش یافته و طول عمر مفید آن ها افزایش می یابد.

افزایش بهره وری کارخانه

در فرآیند نظافت و شستشوی کارخانه ها و دیگر مراکز صنعتی، صاحبان کسب و کار باید هزینه نیروهای انسانی و مدت زمانی را که برای نظافت سپری می کنند، در نظر بگیرند. روش های سنتی نظافتی بسیار وقت گیر و پر هزینه هستند و در مقابل استفاده از واترجت صنعتی زمان و هزینه های عملیات شستشو را به شدت کاهش می دهد. بنابراین منطقی است وقتی می توان با یک بار خرید واترجت صنعتی به مشکلات فیزیکی و اقتصادی شستشوی کارخانه پایان داد. واترجت صنعتی آب گرم با پاشش آب تحت فشار با حرارت بالا در عرض چند دقیقه آلودگی ها را از بین می برد. به این ترتیب وقت ذخیره شده برای دیگر امور ضروری صرف خواهد شد و بر افزایش بازدهی و بهره وری کارخانه تاثیر مثبت می گذارد.

 

صنایع مرتبط

دستگاه واترجت صنعتی در صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، داروسازی، غذایی، شیمیایی، نفت، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی، نظامی، نساجی، ساخت و ساز، کشتیرانی و … کاربرد دارد. شوینده های فشار قوی در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده اند که امکان استفاده از آن ها را در محیط های صنعتی مختلف با شرایط کاری مختلف فراهم می آورد.

 

 

 

لینک های مفید :

واترجت صنعتی : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: