اهمیت استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی

16 آذر 1399

نظافت مکان های پر تردد یکی از دغدغه های جدی صاحبان و مدیران کسب و کارها می باشد این عملیات در صورتی که به روش سنتی انجام پذیرد مستلزم استفاده از نیروی انسانی و زمان زیادی است که می تواند تاثیر مستقیمی در کاهش کیفیت نظافت داشته باشد. اماکن مذهبی نیز بدون شک جزو مکان های پر رفت و آمد هستند که همه روزه افراد زیادی از قبیل زائران از مکان های مختلف به این اماکن مراجعه می نمایند. همین امر که نظافت اماکن مذهبی را به یکی از مهم ترین و پرچالش ترین امور در خصوص اداره این مکان ها تبدیل نموده است. اسکرابر اماکن مذهبی یکی از دستگاه های پرکابرد و رایج در شستشوی سطوح کف می باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با بهترین روش نظافت اماکن مذهبی، به طور کامل آشنا کنیم.

اهمیت نظافت اماکن مذهبی با روش های مدرن

شستشوی موثر سطوح کف با دستگاه های تخصصی

شستشوی موثر سطوح کف با دستگاه های تخصصی

نظافت اماکن مذهبی علاوه بر زیبایی، تاثیر مستقیمی روی بهداشت محیط و حفظ سلامت افراد دارد. به همین دلیل باید به طور کامل و مستمر و با استفاده از بهترین و تخصصی ترین ابزار مورد نظافت قرار بگیرند. از طرفی به دلیل وجود افراد زیاد در این مکان ها، نیاز است تا از روش هایی برای نظافت استفاده شود که، از انتقال آلودگی به بخش های دیگر جلوگیری می نماید به همین دلیل نیاز به روش های مدرن و استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در تمیز کردن این اماکن ضروری است. یکی از این روش های نوین استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی است که می تواند سرعت و کیفیت نظافت را به طور چشم گیری افزایش دهد.

شستشوی موثر سطوح کف با دستگاه های تخصصی

اسکرابر صنعتی اماکن مذهبی از جمله دستگاه های نوین نظافتی بوده که می تواند تمامی نیازهای نظافتی این اماکن را برطرف نماید. از طرفی اماکن مذهبی علاوه بر فضای داخلی زیارتگاه و مساجد، دارای صحن و حیاط های بزرگی هستند که در تمامی ساعات روز شلوغ و پر تردد می باشند. به همین دلیل گستردگی فضا موجب شده تا استفاده از روش های سنتی جهت شستشوی کفپوش ها، امری تقریبا غیر ممکن تلقی شود. اما اسکرابر اماکن مذهبی می تواند به دو صورت دستی و خودرویی با سهولت بیشتری نسبت به روش های سنتی، عملیات شستشو را انجام دهد. از طرفی در استفاده از روش های سنتی حفظ بهداشت و ایمنی محیط در حین نظافت کار دشواری می باشد. که در استفاده از کف شوی اماکن مذهبی به راحتی قابل کنترل می باشد. به طور کلی در نظافت این مکان ها از دستگاه های نظافتی متعددی استفاده می شود که هر کدام از آنها با توجه به کاربرد و نوع آلودگی مورد استفاده قرار می گیرند. زمین شوی اماکن مذهبی، واترجت صنعتی و سوییپر از انواع این دستگاه های نظافت صنعتی هستند.

چگونگی کاربرد کف شوی اماکن مذهبی

چگونگی کاربرد کف شوی اماکن مذهبی

چگونگی کاربرد کف شوی اماکن مذهبی

اسکرابر اماکن مذهبی با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن سطح گسترده ای از کفپوش ها را شستشو دهد. از طرفی سامانه مکش دستگاه موجب می شود تا بلافاصله پس از شستشو سطوح خشک گردند. این امر باعث می شود از ایجاد سطوح لغزنده و قرارگیری مجدد آلودگی ها بر زمین جلوگیری بعمل آید.

از طرفی اسکرابر اماکن مذهبی از مخازن بزرگی برخوردار است که موجب شده تا دستگاه اسکرابر در مدت زمان بیشتری بدون توقف عملیات نظافت را انجام دهد. از آنجایی که این دستگاه ها به دو نوع خودرویی و دستی تقسیم بندی می شوند از هر دو نوع می توان در نظافت این اماکن استفاده نمود. اما برای فضاهای گسترده مانند حیاط و صحن معمولا از اسکرابر سرنشین دار استفاده می شود. اما فضاهایی که محل عبور آن ها از عرض کمی برخوردار است اسکرابر دستی به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک تر و وزن سبک تر انتخاب بهتری می باشد.

مزایای استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی

– از آنجایی که در اماکن مذهبی تردد افراد در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است نظافت پیوسته و روزانه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل زمینشوی اماکن مذهبی می تواند با حفظ کیفیت شستشو، به طور مرتب هر روز این اماکن را نظافت نماید.

– همچنین کفشوی صنعتی با استفاده از سیستم خشک کن، بلافاصله پس از شستشو سطوح را خشک می نمایند. که موجب می شود تا آلودگی ها دیرتر روی سطوح ایجاد شوند. به همین دلیل تکرار نظافت می تواند با فاصله زمانی بیشتری انجام شود. از طرفی به دلیل پر تردد بودن این مکان ها، در صورت مرطوب بودن کفپوش ها امکان لیز خوردن افراد وجود دارد. سیستم خشک کن اسکرابر ها موجب می شود ایمنی افراد هنگام حرکت افزایش یابد.

– هنگام استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی، مدت زمان بسیار کمتری نسبت به روش های سنتی جهت نظافت مورد نیاز می باشد.

– مخازن بزرگ زمین شور موجب می شود تا مدت زمان بیشتری بتوان به صورت پیوسته سطوح را نظافت

مزایای استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی

مزایای استفاده از اسکرابر اماکن مذهبی

نمود.

– استفاده از اسکرابرها جهت نظافت مکان های مذهبی، نیاز به نیروی انسانی و انرژی کمتری نسبت به روش های سنتی دارد.

– از دیگر مزایای کف شوی صنعتی اماکن مذهبی می توان به حفظ کیفیت نظافت و شستشوی آلودگی های عمیق و سخت نیز اشاره نمود.

– تمیزی و بهداشت فضا در این اماکن برای زائران و افرادی که در آن تردد دارند، اهمیت زیادی دارد. استفاده از اسکرابر با نظافت دقیق و با کیفیت محیط، می تواند فضای زیباتر و تمیز تر را جهت مناجات برای افراد به وجود بیاورد.

– از آنجایی که اسکرابر اماکن مذهبی دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف می باشد. از انتقال آلودگی ها به بخش های دیگر محیط جلوگیری نموده و در نهایت بهداشت بیشتری را در محیط تامین نماید.

– با توجه به کاربرد کف شوی صنعتی در طولانی مدت و با مصرف کمتر آب و مواد شوینده، می توان گفت که این دستگاه ها نسبت به روش های سنتی بسیار مقرون به صرفه تر و کاملا اقتصادی می باشند.

– استفاده از مواد شوینده قوی برای از بین بردن آلودگی های عمیق و سخت، می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد. از طرفی برای محیط زیست نیز آسیب هایی را به همراه خواهند داشت. به همین دلیل از دیگر مزایای دستگاه اسکرابر می توان به صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده اشاره نمود. که در نهایت موجب سازگاری این دستگاه نظافت صنعتی با محیط زیست می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: