استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع گوناگون

29 شهریور 1396

شرکت نیلفیسک برای استفاده از محیط های گوناگون جاروبرقی های متنوعی پیشنهاد می دهد. می توان از این جاروبرقی ها در محیط های مرطوب، خشک و همچنین برای جمع آوری مواد انفجاری و … استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی محصول شرکت نیلفیسک از فولاد ضد زنگ، استیل و آلومینیوم ساخته شده و از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. جاروبرقی صنعتی در دو مدل کلکتوری و توربینی طراحی و ساخته شده است. در موتور های توربینی محل قرار گیری پروانه موتور کاملا نسبت به محل قرارگیری موتور ایزوله شده است. محل قرارگیری موتور از فن خنک کننده مخصوص به خود بهره می برد. این سیستم موجب می شود که از کاهش عمر موتور به علت ورود هوای کثیف و ذرات آلاینده جلوگیری شود. این نوع موتور بسیار پایدار و مقاوم می باشد. همچنین جاروبرقی صنعتی در نوع هوا کار هم توزیع می شود.

مکندهجاروبرقی شرکت نیلفیسک برای کاربردهای متنوعی طراحی و تولید می شود هم در جریان مکش بالا و هم در قدرت انتقال زیاد. جاروبرقی صنعتی با جریان مکش بالا مناسب انتقال مواد سبک، مواد پودری مانند دوده و زغال سنگ می باشد. اگر برای انتقال مواد مایع از جاروبرقی استفاده شود، نمونه ای که دارای قدرت انتقال بالا می باشد مناسب است. همچنین می توان از جاروبرقی آب و خاک نیز استفاده کرد.

 

کاربرد های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی شرکت نیلفیسک را می توان در انواع فعالیت ها، کسب و کارها  استفاده کرد. در ادامه مقاله به تعدادی از آن ها اشاره می شود:




صنایع کشاورزی

مکنده صنعتییکی از کاربرد های خاص مکنده صنعتی استفاده از آن در صنعت کشاورزی می باشد به طوری که برای انتقال غلات از سیلو می توان از آن استفاده کرد. غلات ها بسیار آتش زا می باشند و بسیار مهم است که جاروبرقی یا ضد انفجار الکتریک باشد یا هوا کار. جاروبرقی های بسیار مناسبی در مجموع شرکت نیلفیسک برای این منظور وجود دارد.

 



صنعت خودرو سازی

یکی از قسمت های ثابت کارخانه های ماشین سازی بخش رنگ پاشی آن می باشد در این بخش از رنگ و پودر رنگ استفاده می شود. برای تغییر رنگ در این بخش باید محیط از رنگ و پودر رنگ های قبلی پاک شود. برای نظافت این بخش باید از جاروبرقی صنعتی با فیلتراسیون بالا استفاده کرد. کارخانجات خودرو سازی غالبا از جاروبرقی صنعتی بسیار با کیفیت هوا کار یا برقی با تعداد فیلتر بالا استفاده میشود.

 



صنایع هواپیمایی

جاروبرقی صنعتیدر کارخانه های هواپیمایی، وجود رنگ و پودر رنگ درست مانند صنعت خودرو سازی بسیار متداول می باشد و مشخصات مشابهی دارد. از جاروبرقی های با فیلتر هپا در این صنعت باید استفاده کرد. هواپیماها مرتب باید نظافت شوند به همین دلیل می توان از جاروبرقی کوله ای برای نظافت سریع تر داخل هواپیما استفاده کرد.

 



صنایع غذایی

جاروبرقیممکن است یکی از کاربردهای جاروبرقی صنعتی در صنایع غذایی جمع آوری آرد و مواد اولیه باشد. جاروبرقی استفاده شده در این صنعت باید از تعداد بسیار زیادی فیلتر و تمیز کننده فیلتر استفاده کند. مکش مایعات هم یکی دیگر از کاربردهای  جاروبرقی صنعتی می باشد.

 



شیمیایی

جارو برقیکارکنان محیط های شیمیایی روزانه در برخورد با مواد شیمیایی زیادی هستند. در این محیط ها باید از جاروبرقی با فیلتر هپا استفاده کرد. برای انتقال مواد در این صنایع از مکنده صنعتی استفاده می شود. می توان در انی نواحی از جاروبرقی های هوا کار و ضد انفجار استفاده کرد.

 



ساختمان های صنعتی

مکنده صنعتینظافت مجتمع های صنعتی یکی از اصلی ترین فعالیت های روزمره می باشد. یکی از کاربردهای فراوان جاروبرقی نظافت محیط های صنعتی می باشد. می توان از یک جاروبرقی آب و خاک استفاده کرد و انواع آلودگی ها را از سطوح مجتمع های فنی جمع آوری کرد. در ساختمان های قدیمی برای جمع آوری رسوبات از جاروبرقی هپا استفاده می شود.

 



برق و الکترونیک

اجزای وسایل برقی غالبا در محیط های عاری از گرد و غبار و آلودگی باید اسمبل شوند. مکش مواد روغنی و شیمیایی نیازمند یک مکنده آب با کیفیت می باشد. از جاروبرقی های با کیفیت ساخت شرکت های معتبر برای حفظ بهداشت در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد.





 

مراکز درمانی و  بهداشتی

شاید نظافت و حفظ پاکیزگی در هیچ جای دیگر به مانند محیط های بهداشتی و درمانی نباشد. استفاده از جاروبرقی با فیلتراسیون هپا می تواند از انتقال آلودگی در اطراف بیماران جلوگیری کند. جاروبرقی های ساخت شرکت های معتبر قابلیت های بسیاری برای محیط های بهداشتی ارائه می دهد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: