کفشوی ، دستگاهی مناسب برای تمامی سطوح

10 شهریور 1395

زمین شوی صنعتی به عنوان یکی از دستگاه های مکانیزه جهت شستشوی و نظافت محیط های مختلف با تضمین کیفیت بالای شستشوی و عملکردی مطلوب و ایده آل فعالیت می نماید. به طور کلی انجام امور نظافتی و شستشوی کف مراکز اداری ، مچتمع های تجاری ، فروشگاه ها ، محیط های صنعتی ، کارخانه جات ، ساختمان های اداری و … با روش های سنتی و با بهره گیری از تی و مواد شوینده امری کهنه و سطح پایین محسوب می شود . همچنین خطرات ناشی از خیس بودن سطح و آسیب های احتمالی پیرامون استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد می تواند خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. . از این رو دستگاه های زمین شوی صنعتی با قابلیت شستشو، برس زنی و خشک کردن همزمان سطح علاوه بر بالا بردن سطح ایمنی در دستیابی به سطح مطلوب نظافتی ، تاثیر مثبتی می گذارند. دستگاه اسکرابر صنعتی در مدل های سرنشین دار و دستی ، تولید و عرضه می گردند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی دیگر از ویژگی های کفشوی Nilfisk بپردازیم :

 

دسته بندی دستگاه های زمین شوی

دستگاه کفشوی در مراکز بزرگ صنعتی نظیر کارخانه ها و محیط های تجاری انجام سریع و با کیفیت  عملیات شستشو و نظافت کف محیط ها ، از اهمیت بسزایی بر خوردار است ؛ بنابراین سازندگان دستگاه های زمین شوی Nilfisk با طراحی منحصر به فرد دستگاهی مناسب و ایده آل جهت انجام امور نظافتی  روزمره عمل نموده است. اسکرابر های صنعتی در رنج های صنعتی ، نیمه صنعتی و کفشوی های کوچک طراحی و عرضه می شوند. سری مدل های صنعتی که ابعاد بزرگ تری نسبت به مدل های دیگر دارند ، توانایی خاصی در شستشوی و برس زنی محیط های بزرگ صنعتی مانند کارخانه ها در مدت زمان طولانی و به طور پیوسته را دارا می باشند. اسکرابر های نیمه صنعتی ، دسته ای دیگر از کفشوی ها می باشند که جهت انجام امور نظافتی در سطحی پایین تر از دستگاه های صنعتی ، به فعالیت می پردازند. شستشوی کف محیط های بسته نظیر مجتمع های تجاری با حجم کاری کمتر نسبت به کارخانه جات صنعتی ، در حوزه فعالیت های زمین شوی های نیمه صنعتی می باشند. و اما آخرین گروه از کفشورها ، اسکرابر های کوچک می باشند که با قابلیت جابه جایی آسان جهت انجام امورسبک  روزمره در مراکز اداری و…، طراحی و ساخته شده اند. تا ذهنیت شما را نسبت به نظافت محیط کاری تغییر داده و با استفاده از دستگاه های مکانیزه شکل نوینی به فعالیت های نظافتی داده است .

 

 

افزایش کیفیت در گرو حفظ منایع

زمین شویطراحی دستگاه های زمین شوی صنعتی به گونه ای می باشد تا ذهن شما را از بابت هزینه هایی که هر روز پیرامون امور نظافتی صرف می کنید راحت گرداند . لذا سازندگان دستگاه با در نظر گرفتن منشا برخی از این مخارج ، سعی در پیدا کردن راه حلی هوشمندانه و پایدار جهت کنترل و کاهش هزینه ها با بهینه سازی مصرف انرژی و نیز کاهش سر و صدای ایجاد شده توسط می نمایند. تا ضمن  تسهیل در بهره برداری از کفشور ، در مصرف بهینه زمان، هزینه ها و استفاده مطلوب از منابع انسانی منجر شود. همین امر سبب افزایش کیفیت کار دستگاه وبالا رفتن راندمان کاری می گردد.

 

سیستم تنظیم هوشمند جریان

2امروزه کاهش مصرف منابع به عنوان یک اصل در طراحی و ساخت تمامی دستگاه های مدرن نظافتی  نظیر زمین شوی ها مطرح می باشد . لذا کارشناسان با بهره مندی از سیستم تنظیم هوشمند ، نسبت جریان آب و مواد شوینده را به شکلی خودکار کنترل کرده  و مانع از هدر رفت منابع به هنگام انجام عملیات توسط کفشوی می گردند.

 

 

 فناوری Siilen Tech

اسکرابر صنعتیسر و صدای بالای دستگاه های زمین شوی به طور کلی از جمله معایب این دستگاه می باشد که سبب عدم استفاده از این دستگاه در مراکز درمانی ، آموزشی و اداری شده است اما بهره مندی از تکنولوژی Silen Tech  ، ضمن پایین آوردن سطح صدای دستگاه ، خللی در عملکرد اسکرابر وارد نکرده تا کیفیت کار به مراتب بالا تر رود و در مدت زمان مناسب و دلخواه سطح و محیط مورد نظر پاکیزه گردد.

 

 

قدرت کنترل کاربر

دستگاه زمین شوی صنعتینکته ای که در اسکرابر های صنعتی و نیمه صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است ، میزان کنترل کاربر بر عملکرد دستکاه می باشد. در سری اسکرابر های Nilfisk ، اپراتور با قابلیت کنترل و تغییر عملیات ،  تغییر در حرکت ، ارتفاع و نحوه چرخش برس ها  و نیز تغییر عملیات در حال اجرا در هر زمان از فرایند ، به کمک پنل کنترلی مجهز دستگاه زمین شوی ، به شستشوی و نظافت محیط می پردازد.

 

 

لینک های مفید :

اسکرابر صنعتی : فهرستی از دستگاه های اسکرابر صنعتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: