۹ گام تا خرید کارواش خانگی

15 مرداد 1395

واتر جت خانگی یک دستگاه مخصوص شستشوی خارج از منزل بوده که به آن سرعت می بخشد. کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد و با اتصال شلنگ به کارواش خانگی، دستگاه می تواند عملیات شستشوی و نظافت را آغاز کند. فشار آب وارد شده در واترجت توسط پمپ افزایش یافته و وارد تفنگی می شود. آب پر فشار از تفنگی توسط لنس به نازل می رسد. باتوجه به نوع نازل، نحوه پاشش آب و میزان قدرت آن تعیین می گردد. با توجه به نوع نیاز شما به کارواش های خانگی جهت شستشوی وسایل، مجموعه گوناگونی از لوازم جانبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از این رو برای خرید واترجت خانگی لازم است تا نوع شستشو را مورد بررسی قرار داد.

توجه به چه نکاتی پیش از خرید واترجت خانگی ضروری است؟

جهت خرید واترجت خانگی که کارایی آن مطابق نیاز شما باشد و شستشوی را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند، دانستن موارد زیر بسیار ضروری است:

فشار کارواش خانگی دستی

فشار کارواش خانگی دستی

 ۱.فشار کارواش خانگی دستی

جهت خرید کارواش دستی ابتدا باید نوع آلودگی مشخص شود؛ چرا که واترجت ها انواع گوناگونی از کارواش خانگی ساده و کوچک تا صنعتی دارد که بنا بر نوع آلودگی و میزان مصرف تولید شده اند. بنابراین، گام اول جهت خرید کارواش خانگی، هدف از خرید و نوع آلودگی می باشد. واترجت خانگی، با فشار ۱۰۰ الی ۱۳۰ (بار) می تواند محیطی با متراژ ۱ تا ۴ متر مربع را در ۱۰ دقیقه بشوید. کارواش خانگی حرفه ای، با فشاری در حدود ۱۴۰ الی ۱۶۰ (بار) توان شستشوی محیط با متراژ ۴ تا ۸ متر مربع در ۱۰ دقیقه را دارد.

واترجت صنعتی، قابلیت شستشوی محیطی با متراژ ۸ الی ۱۷ متر مربع با فشار ۱۸۳ الی ۲۶۲ (بار) در ۱۰ دقیقه را دارا می باشد.
بهتر است در انتخاب نوع کارواش خانگی به جنس و نوع نمای بیرونی خانه و نیز نرده و تمامی موارد شستشوی توجه کنید تا آسیبی بدان وارد نشود.

 میزان مصرف آب در کارواش خانگی

میزان مصرف آب در کارواش خانگی

 ۲. میزان مصرف آب در کارواش خانگی

هر واترجت خانگی با توجه به میزان فشار آن یک مصرف مشخص دارد. همچنین میزان مصرف آب با توجه به نوع واتر جت و عملکرد آن و استفاده از مواد شوینده به منظور حذف کامل آلودگی از سطوح، قابل تغییر است.

 

 

 

 

منبع تغذیه کارواش خانگی

منبع تغذیه کارواش خانگی

 ۳. منبع تغذیه کارواش خانگی

انتخاب نوع برقی و یا بنزینی کارواش خانگی بستگی به نوع و میزان مصرف دارد. همچنین این ۲ مدل دارای مزایا و معایبی نیز می باشد که بدان می پردازیم:

– کارواش خانگی بنزینی

توان و کارایی کاروش خانگی بنزینی بسیار بالا تر از مدل برقی آن می باشد. البته این واترجت خانگی دارای معایبی نیز می باشد؛ از جمله آن می توان به سطح بالای صدای تولید شده توسط دستگاه، هزینه خرید و مصرف بنزین اشاره کرد. البته این محصول در تولید گاز گلخانه ای و آلودگی محیط زیست نقش به سزایی دارد.

– واترجت خانگی برقی

به هنگام خرید واترجت خانگی برقی حتما باید دسترسی به کابل برق درنظر گرفته شود چراکه این دستگاه ها جهت روشن شدن نیاز به کابل و پریز برق دارند. اگر این ۲ مورد در محیط وجود نداشته باشد تقریباً کار با دستگاه غیر ممکن است. این کارواش خانگی سطح صدای پائینی دارد و به محیط زیست صدمه ای وارد نمی کند. البته به دلیل جلوگیری از شوک الکتریکی به دستگاه در زمان برق رفتگی، توصیه می شود از یک قطع کننده مدار (GFCl) بهره برد.

 

 

 

 ارزیابی نازل کارواش دستی خانگی

ارزیابی نازل کارواش دستی خانگی

 ۴. ارزیابی نازل

دسته تلسکوپی تعبیه شده در کارواش خانگی جهت شستشوی ارگونامیک قسمت های بالایی و دور از دسترس نمای ساختمان می باشد. این محصول کمک شایانی به نظافت کرده است. همچنین امکان تغییر پهنای شستشوی تا زاویه ۴۰ درجه وجود دارد.

 

 

 

 

 

لوازم جانبی کارواش دستی خانگی

لوازم جانبی کارواش دستی خانگی

۵.لوازم جانبی

بهتر است خرید کارواش خانگی با در نظر گرفتن لوازم جانبی دستگاه صورت گیرد. کارواش های خانگی بنا بر نوع شستشوی دارای لوازم جانبی متعددی می باشد؛ که می توان به کف پاش و انواع نازل و برس های متعدد اشاره کرد. این گونه لوازم جانبی سبب سرعت و کیفیت بالای شستشوی می گردد.

 

 

 

 

 

 

وزن تفنگی کارواش دستی خانگی

وزن تفنگی کارواش دستی خانگی

 ۶. وزن تفنگی

تفنگی در واترجت خانگی دارای وزنی متوسط است. بهتر است این وسیله با ۲ دست گرفته شود تا فشار وارد شده مشکلی برای کاربر بوجود نیاورد و امکان هدایت اب به محل مورد نظر ایجاد شود.

 

 

 

 

 

مواد شوینده کارواش دستی خانگی

مواد شوینده کارواش دستی خانگی

 ۷. مواد شوینده

بهتر است قبل از خرید کارواش دستی به استفاده از مواد شوینده توجه نمائید؛ چرا که مواد شوینده سبب تمیزی بهتر در هنگام شستشوی می شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که تمامی واترجت های خانگی قابلیت شستشوی با مواد شوینده را دارا نمی باشند. این کارواش های برقی نیاز به یک نازل جداگانه داشته تا بتوانند از مواد شوینده بهره ببرند.

 

 

 

کجوانب كار پیش از خرید واتر جت خانگیارواش خانگی

جوانب كار پیش از خرید واتر جت خانگی

 ۸. جوانب كار پیش از خرید واتر جت خانگی

بهتر است قبل از خرید کارواش خانگی، تمامی جوانب کارکرد با این دستگاه در نظر گرفته شود. در برخی موارد شلنگ بلند تر و یا توان بالاتر واترجت برقی، کارکرد آن را بهبود می بخشد.

 

 

 

 

 

گزینش کارواش برقی مناسب

گزینش کارواش برقی مناسب

۹. گزینش کارواش برقی مناسب

واترجت های خانگی در ۳ مدل کوچک و میانی و حرفه ای (Pro) تولید شده اند؛ که با توجه به نوع شستشوی لوازم و میزان آلودگی، یک مورد گزینش می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: