واترجت آب گرم چگونه سطوح را با بهترین کیفیت شستشو می نماید؟

20 شهریور 1395

واترجت های آب گرم از جمله شوینده های فشار قوی می باشند که تفاوت آن ها با , واترجت های معمولی آب سرد به علت حضور واحد گرم کن به عنوان جزئی از دستگاه واتر جت می باشد . لذا واترجت صنعتی آب گرم توانایی افزایش دمای آب را توسط سامانه گرم کن داشته و بدین ترتیب قابلیت از بین بردن انواع لکه ها ، آلودگی ها و جرم ها را دارا می باشد. قدرت بالای آب گرم در از ببن بردن آلودگی ها گاهاً کاربر را از بهره گیری از مواد شوینده شیمیایی نیز بی نیاز می نماید . واترجت های آب گرم عمدتاً توانایی تغییر و افزایش دمای آب تا حداکثر ۱۵۰درجه می باشد. و در برخی از مدل های دستگاه امکان تنظیم و بهره گیری از دمای مد نظر کاربر نیز وجود دارد.

 

 

 

dtebanner

 

 

در انتخاب و تهییه ی واتر جت آب گرم مناسب ، نوع فرایند ، نام کمپانی و نیز قیمت محصول در ازای عملکردی که از خود به نمایش می گذارد بسیار مهم می باشد. لذا محصولات کمپانی Nilfisk ، با ارائه ی دستگاه هایی در قیمت مناسب و کیفیت ایده آل ، در بر طرف کردن نیازهای  کاربران نقش موثری ایفا می نماید ؛ اما فعالیت واترجت های آب گرم به منظور از بین بردن آلودگی ها و دستیابی به نظافت پایدار محیط می باشد که در ادامه برخی ویژگی های آن خواهیم  پرداخت:

 

مزایای شستشوی سطوح با واترجت آب گرم

pump-copysssssssواترجت صنعتی  آب گرم به سبب واحد گرم کن موجود در دستگاه ، توانایی پاشش آب تا دمای ۱۵۰درجه را دارا می باشد. ضمن اینکه می توان با کاهش فشار آب پاشش شده ، از بخار آب در دمای ۱۵۰ درجه بهره برد و بسیاری از آلودگی ها را از این طریق از بین برد. بدین ترتیب و با بهره گیری از کارواش صنعتی آب گرم به منظور شستشو و لایه برداری سطوح گوناگون ، شما قادر خواهید بود تا ضمن کاهش مدت زمان مصرفی جهت انجام عملیات شستشو ، مواد شوینده استفاده شده توسط واتر جت را نیز کاهش داده و یا به طور کلی بدون استفاده از واترجت عمل شستشو را صورت دهید. این مزایا و ویژگی های واترجت صنعتی آب گرم با تاثیر مستقیم خود بر فرایند نظافتی ، به بهینه سازی این امور پرداخته و زمینه را در ایجاد محیطی همواره پاکیزه فراهم نماید.

 

 

دستیابی به نتیجه مطلوب و کیفیت شستشوی ایده  آل

واترجت اب گرمآب داغ با توانایی از بین بردن ، دوده ،گریس ، روغن ، رزین ، لکه های نفتی و به طور کلی موادی که در آب حل نمی شوند به نوعی همانند امولسیون عملکرده و چربی را در خود معلق می گرداند که سبب از بین رفتن این مواد و انجام فرایند لایه  برداری می گردد. به عنوان مثال در صنایع غذایی موادی نظیر پروتئین ها و چربی ها توسط واترجت آب گرم به سادگی قابل شستشو و نظافت می باشند.همانطور که پیش تر به ان اشاره کردیم ، در بسیاری از واترجت ها ، دستگاه امکان تبدیل آب ۱۵۰ درجه به بخار آب را دارا می باشد ؛ لذا این امر قدرت به خصوصی را به کاربر در از بین بردن سخت ترین آلودگی ها اعطا می نماید. امکان استفاده از بخار آب توسط دستگاه کارواش صنعتی آب گرم در از بین بردن و لایه برداری موادی با سختی بالا مانند قیر، رنگ های پلاستیکی و جلبک و لجن موجود در کف استخر ها بسیار کاربرد دارد.

 

کاهش مصرف مواد شوینده در فرایند شستشو

ویدستگاه کارواش صنتعیژگی های منحصر به فرد واترجت آب گرم در از بین بردن آلودگی ها سبب شده است تا بهره گیری از مواد شوینده شسیمیایی به همراه واترجت صنعتی آب گرم کاهش یافته و یا متوقف گردد.این امر موجب صرفه جویی بسیار مطلوبی در هزینه ها و کمک به حفظ و نگهداری از محیط زیست و منابع می گردد.

 

 

 

 

خشک شدن سریعتر سطح

دستگاه کارواش دستیبه طور کلی سطوحی که توسط دستگاه واترجت آب گرم شستشو می گردند با سرعت به مراتب بیشتری خشک می شوند . از این رو کاربر سریع تر می تواند به انجام امور دیگر روی آورد.

 

 

 

 

بالا بردن سطح بهداشت  

واترجت صنعتی از دیرباز استفاده از حرارت و آب داغ ، جهت ضد عفونی کردن سطوح و از بین بردن باکتری ها و عوامل بیماری زا استفاده می شد. لذا دستگاه واترجت صنعتی با اعمال آب در دمای بالا  به سطح با ضدعفونی کردن محیط  جهت  برقراری بهداشت در سطح بالا عمل می نماید.

 

 

 

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

Business Intelligenceانرژی گرمایی به عنوان یک عامل مهم و تاثیر گذار در فرایند نظافت به خصوص نظافت به شیوه های مدرن می باشد. حرارت عاملی در سرعت بخشیدن به عملیات شستشو و نظافت می باشد. به گونه ای که هر ۱۰ درجه افزایش دما ، سرعت انجام عملیات را رو برابر بهبود می بخشد. اما در مجموع به کار گیری از واترجت آب گرم به میزان ۳۵ درصد سرعت فرایتد را کاهش داده و سبب مقرون به صرفه شدن عملیات شستشو توسط دستگاه واتر جت آب گرم می شود.

 

 

 

لینک های مفید :

واتر جت صنعتی : فهرستی از شوینده های فشار قوی آب گرم

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: