چگونه با یک کارواش برقی پنجره بشوئیم؟

29 مرداد 1395

شستن شیشه و پنجره اغلب یک کار پر زحمت است که به طور معمول با استفاده از یک شیشه شور و مقداری پارچه انجام می پذیرد. در این شستشوی آثار برجای مانده از شستشوی کاملا قابل رویت بوده و آلودگی بصورت کامل پاک نمی شود.

شستشوی پنجرههمچنین این شستشوی خطراتی را نیز به همراه دارد. اما آیا راه کم زحمت تر و با کیفیت بالا تری هم برای شستشوی وجود دارد یا خیر؟

شستن روزانه پنجره ها کاری کاملاً وقت گیر به حساب می آید. هنگامی که خانه بازسازی و یا تعمیر می شود، اولین منطقه ای که به شدت به نظافت و شستشوی نیاز دارد، شیشه ها می باشد؛ چرا که در نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت ها پنجره و شیشه آن بوده که در برخورد اولیه کاملاً مورد توجه قرار می گیرد.

در این مقاله به روشی آسان توسط کارواش خانگی جهت شستشوی پنجره و شیشه های آن پرداخته شده است. کارواش برقی یک راهی ساده و امن جهت شستشوی می باشد.

یکی از راه های ساده و سریع شستشوی پنجره ها استفاده از کارواش برقی می باشد. برای شستشوی پنجره با واتر جت ۵ نکته وجود دارد که آن را مرور می کنیم:

شستشوی شیشه با کارواش برقی۱.ارزیابی وضعیت

بهتر است قبل از شروع کار با کارواش برقی به ارزیابی موقعیت پنجره بپردازید.همچنین نوع و میزان آلودگی را مشخص کنید.

جهت رفع برخی از آلودگی ها نیاز به استفاده از مواد شوینده می باشد؛ باید نوع مناسب آن را تهیه کرد.

اگر رنگ قسمتی از پنجره خراب شده است و یا نیاز به تعمیر دارد؛ ابتدا این کار را انجام دهید و سپس به شستشوی با کارواش برقی بپردازید.

همچنین مراقب وسایل و لوازم چوبی نیز باشید؛ ممکن است کارواش برقی با فشار بالای آب به لوازم چوبی صدمه بزنند.

۲.خاک های زیر پنجره

پس از انجام مرحله اول، شستن آغاز می شود. بهتر است ابتدا خاک های زیر پنجره را با آب بشوئید. یکی از مزیت های مهم این امر زمانی است که بخواهید از ماده شوینده شیمیایی استفاده کنید. این امر امکان مخلوط شدن مواد شوینده و شستشوی بهتر را فراهم می کند.

همچنین می توانید شدت و میزان آب خارج شده از کارواش برقی را بسنجید.

استفاده از مواد شوینده در کارواش برقی۳.استفاده از مواد شوینده

اگر آلودگی بسیار زیاد بوده و نیاز به استفاده از مواد شوینده حس می شود؛ ابتدا باید یک ماده شوینده متناسب با دستگاه و نوع آلودگی تهیه نمائید.

سپس از میزان و چگونگی مصرف آن مطلع شوید. این اطلاعات معمولاً در دفترچه راهنمای مواد شوینده نوشته شده است.

پس از کسب این اطلاعات، مخزن ماده شوینده را به اتصال بین لنس و نازل متصل نمائید. البته اگر دستگاه کارواش برقی  شما به گونه ای باشد که مواد شوینده درون دستگاه جای می گیرد نیاز به این اتصال نخواهد بود.

این اتصال سبب پاشش آب و مواد شوینده به صورت توأم می باشد که شستشوی سریع تر و با کیفیت بالا را سبب می شود.

شستشوی با کارواش برقی۴.شروع شستشوی

اکنون، کارواش برقی را روشن کرده و شستشوی را آغاز کنید.

بهتر است در ابتدای کار، با زاویه ۴۵ درجه شروع کنید و شستشوی را به صورت عمودی از پائین به بالا ادامه دهید. این امر سبب شستشوی با کیفیت بسیار بالایی و حذف کامل آلودگی می شود.

از مستقیم به کار بردن کارواش برقی پرهیز کنید چراکه امکان شکستن شیشه و جود دارد؛ همچنین آلودگی ها به صورت کامل تمیز نخواهند شد.

 

 

 

 

شستشوی شیشه با کارواش خانگی۵.شستشوی پنجره

پس از شستشوی با مواد شوینده، کارواش برقی را خاموش کرده؛ و مخزن ماده شوینده را خارج و نازل را تغییر دهید.

به منظور پاک کردن مواد شوینده و شستن پنجره ها، بهتر آن است که از یک نازل با زاویه ۱۵ تا ۲۰ درجه استفاده کنید.

همچنین اگر جهت شستشوی از بالا به پائین باشد؛ آلودگی و مواد شوینده به صورت کامل و به آسانی از سطح شیشه پاک می شوند.

 

 

 

شستشوی آسان با کارواش خانگیدر پایان بیان این نکته ضروری است؛ که به منظور شستشوی پنجره های دور از دسترس که در طبقه دوم یا سوم ساختمان قرار گرفته است؛ دیگر نیازی نیست از روش های خطرناک استفاده کرده و از پنجره به خارج رفته و به نظافت بپردازید.

بلکه با وجود کارواش برقی به همراه نازل های گوناگون و پاشش آب تا چندین متر، این شستشوی خطرناک، بسیار آسان و امن گردیده است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: