کاربردهای کارواش خانگی در نظافت و شستشوی محوطه منازل

13 دی 1396

دستگاه واترجت علاوه بر کاربرد در صنایع، در مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن تولید انواع گوناگون تجهیزات شوینده فشار قوی می باشد. دستگاه کارواش خانگی قدرت عملیات شستشو را افزایش داده و عملیات با سرعت و کیفیتی بیشتر و بهتری انجام می شود. نظافت سنتی ساختمان های مسکونی، حیاط، باغ، پیاده رو، اتومبیل، نرده ها و … بسیار سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد این در حالی است که به وسیله کارواش خانگی یا واترجت خانگی شستشوی قسمت های نام برده سهولت می یابد و نتیجه بسیار با کیفیت و رضایت بخش است. از مهمترین مزایای کارواش خانگی می توان به کاهش چشمگیر مصرف آب و افزایش کیفیت و سرعت شستشو و سهولت کاربری اشاره نمود. در ادامه به برخی از کاربردهای این دستگاه اشاره می کنیم.

کارواش خانگی

نظافت نرده و فنس

در محیط های خانگی و دیگر اماکنی که دارای حیاط و باغ هستند، نرده ها و فنس های فلزی و چوبی وجود دارد که با گذشت زمان دچار آلودگی می شود. بنابراین نظافت آن ها اهمیت پیدا می کند. با استفاده از کارواش خانگی به همراه نازل های تخت می توان این نواحی را به خوبی نظافت کرد. واترجت های خانگی دارای فشار مناسب و قابل تنظیم هستند و کاربر می تواند با توجه به جنس سطح فشار را تغییر داد تا به سطح آسیبی وارد نشود.

 

 

جرم زدایی از سطح زمین

محوطه های بیرونی منطق مسکونی از سیمان، سنگ فرش و موزائیک پوشیده شده است و بر اثر رفت و آمد، بارندگی و دیگر عوامل محیطی آلوده می شود. نظافت سطح زمین و دیوارها در محوطه بیرونی خانه ها و پارکینگ بسیار مهم می باشد تا آلودگی ها به داخل خانه راه پیدا نکند. دستگاه کارواش خانگی قادر است که سطوح سخت را با پاشش آب فشار قوی برای از بین بردن جرم های سخت و عمیق سطوح کف، شستشو دهد. اگر شدت آلودگی بیش از حد معمول باشد با نصب نازل دوار با سهولت کنده می شوند.

از بین بردن رنگ های پوشیده

دستگاه واترجت یا کارواش خانگی یک ابزار کارآمد و مقرون به صرفه به شمار می آید و می توان از آن به منظور جدا کردن رنگ های پوسیده که از سطح بلند شده اند استفاده کرد. به این ترتیب با انتخاب نازل مناسب و تنظیم میزان فشار می توان با از بین بردن این پوسیدگی ها، سطح را برای رنگ آمیزی مجدد آماده کرد. برای رنگ زدایی فلزات از نازل دوار و یا نازل ۱۵ درجه و جهت رنگ زدایی چوب از نازل ۲۰ درجه استفاده می شود.

نظافت استخر با کارواش خانگی

استخرها، حوض ها و آب نماهایی که در حیاط ها و باغ ها قرار دارند با استفاده از دستگاه واتر جت قابل نظافت و شستشو خواهند بود. پس از تخلیه آب استخر و حوض، دیواره و کف استخر با دستگاه کارواش شستشو می شود و جرم، گل و لای، رسوبات آهکی و دیگر آلودگی های باقی مانده از بین می رود.

کارواش خانگیشستشوی اتومبیل و پارکینگ

یکی از کاربردهای ویژه کارواش خانگی شستشوی اتومبیل و دیگر وسایل نقلیه است که با مصرف آب کم این عملیات انجام می شود. اگر سطح زمین در پارکینگ به مواد چرب و روغنی آغشته شده باشد با بهره مندی از جریان آب فشار قوی این آلودگی ها از میان برداشته می شوند. همچنین برای افزایش کیفیت شستشو می توان از مواد شوینده استفاده کرد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: