چگونه لوازم جانبی موجب بهبود کارایی دستگاه کارواش صنعتی می گردند ؟

23 مرداد 1395

کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی دستگاهی است جهت شستشوی فشار قوی که با طراحی مکانیزه و ارگونامی خود زمینه را به منظور انجام شستشوی با کیفیت و سطح بالا فراهم کرده است . به انجام رساندن طیف گسترده ای از امور نظافتی توسط دستگاه کارواش صنعتی این امکان را به کاربران می دهد تا با بهره مندی از واترجت مورد نظر و مناسب خود ، از آب پر فشار جهت به انجام رسندن فرایند شستشو بهره ببرند. طبقه بندی دستگاه های کاوراش صنعتی به طور معمول بر اساس فشار ، دبی و منبع تغذیه ی دستگاه می باشد. واترجت های صنعتی حد اکثر قادر به تامین فشاری معادل ۲۵۰ بار می باشند که برای فعالیت های صنعتی و نیمه صنعتی کاملاً مناسب می باشند. از نظر منبع تغذیه اما کارواش های صنعتی از طریق انرزی الکتریکی و یا فسیلی به انرژی مورد نیاز دست می یابند. لذا با توجه به محیط بهره وری از دستگاه واتر حت ، کاربر باید به انتخاب دستگاه مورد نظر بپردازد.


چگونگی عملکرد واترجت صنعتی در پاک کنندگی سطوح

مولکول های آب به علت قطبی بودن ساختار خود به مانند آهنربا عمل کرده و هنگام برخورد با مولکول های چربی و آلودگی ها ، آن ها را جذب کرده و سطح را پاکیزه می نماید. افزایش فشار آب و بهره مندی از مواد شوینده با سرعت بخشیدن به این عملیات ، کیفیت نظافت را بهبود بخشیده و بازدهی دستگاه کارواش صنعتی را ارتقاء می بخشد. از جمله موارد مورد استفاده واترجت های صنعتی می توان به امکان شستشوی نمای سختمان ها ، نظافت کف محیط های صنعتی و پتروشیمی و انبار ها ، شستشوی معابر و شستشوی اتومبیل ها اشاره کرد .

 

تجهیزات جانبی کارواش صنعتی

لوازم جانبی کارواش های صنعتی با اضافه شدن به دستگاه قابلیت های به مراتب بیشتری را برای کاربر فراهم می آورد . در شستشوی اتومبیل ها توسط کارواش صنعتی ، این لوازم جانبی عبارتند از : لنس زیرشویی ، لنس کوتاه دوتایی، برس های دیسکی دوار شستشو و نازل و لنس پاشش فوم و مواد شوینده ؛ که در ادامه به بررسی این ابزار و لوازم جانبی خواهیم پرداخت :

 

لنس کوتاه دوتایی

کارواش صنعتیبه منظور تنظیم ساده و در دسترس فشار آب خروجی از واتر جت صنعتی ، پیچی بر روی این لنس تعبیه شده تا با چرخاندن پیچ تنظیم فشار ، نسبت آب فشار اب خروجی از دو نازل تغییر یابد. از لنس کوتاه دوتایی می توان جهت شستشوی چرخ و رینگ اتومبیل ها ، و در کل مکان هایی که نیاز به فشاری مطمئن و کنترل شده داریم ، به کار می آید.

 

 

 

لنس زیرشوی

Capture3شستشوی قسمت زیرین وسایل نقلیه و به طور کلی خودرو ها امری است که به سادگی توسط کارواش های صنعتی امکان پذیر نیست . بنابراین افزودن لنس زیر شوی می تواند به سهولت این امر و همچنین بالا بردن بازدهی دستگاه عمل نماید . لنس زیرشوی که از اتصال دو میله با زاویه مشخص به یکدیگر متصل شده اند. این میله که بر روی چرخ سوار است ، قابلیت این را دارد تا با حرکت خود، به راحتی به زیر خودرو منتقل شده و توسط دو نازل خروجی آب به شستشوی قسمت زیرین اتومبیل توسط دستگاه کارواش صنعتی می پردازد. همچنین پیچ تنظیم فشار با قابلیت تنظیم نسبت آب خروجی بین نازل ها بر شدت انجام فرایند زیر شویی تاثیر می گذارد.

برس شستشوی

Capturehhgبرس های دیسکی دوار با امکان اتصال به قسمت خروجی لنس کارواش دستی ، امکان برس زنی همراه با پاشش فوم و یا آب پر فشار را بوجود می آورد تا بدنه ی خودرو با بهترین کیفیت شسته و برس زنی نماید تا آلودگی و لکه ها به طور کلی از بین بروند.

 

 

 

 

سامانه پاشش فوم و مواد شوینده

Captureمخزن مواد شوینده (فوم) با اتصال به لنس و به کمک نازل پاشش مواد شوینده ، قابلیت اعمال فوم و مواد شوینده به سطح مورد نظر را داشته و به کارواش این قابلیت را می دهد تا کیفیت شستشوی و بهره وری را در سطحی مطلوب به ارمغان آورد.

 

لینک های مفید :

دستگاه واترجت صنعتی : فهرست دستگاه های کارواش صنعتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: