مزایا و کاربرد دستگاه جاروبرقی کوله ای

20 شهریور 1396

نظافت جزئی جدا نشدنی از امور روزمره در هر محیطی به شمار می رود و تاثیر مستقیمی بر شرایط محیط دارد بعلاوه انجام نادرست امور نظافتی پیامدهای جبران ناپذیری را به بار می آورد. امروزه تجهیزات نظافتی همچون جاروبرقی ها سبب سهولت در انجام امر نظافت شده اند اما آنچه بیش از پیش کاربر را به خود جلب می کند قدرت مانور دستگاه و سهولت در کاربری از آن می باشد. جاروبرقی صنعتی کوله ای یکی از پر کاربرد ترین مکنده ها در صنایع می باشد که به دلیل برخورداری از قدرت مانور بالا، سرعت انجام امور نظافتی را افزایش بخشیده است.


اساس کار دستگاه های جاروبرقی

جاروبرقی جاروبرقی ها عموما تجهیزاتی هستند که نظافت محیط را به انجام می رسانند. این تجهیزات با مکش هوا باعث وارد نمودن ضربات پی در پی به گرد و غبار و ذرات آلودگی می شوند و این اعمال ضربه سبب مکش ذرات به همراه هوا به درون مخزن این دستگاه ها می شود. فیلتر دستگاه جاروبرقی از بازگشت ذرات ریز به محیط جلوگیری به عمل می آورد و هر چه دستگاه مکنده از قدرت فیلتراسیون بالاتری برخوردار باشد سبب افزایش سطح بهداشت محیط شده و نظافت را به نحو موثر تری به انجام می رساند.

 

 

جاروبرقی کوله ای یا کمری

جاروبرقیجاروبرقی های کوله ای با قرار گیری بر روی کمر افراد امکان نظافت محیط را فراهم می نمایند که با بهره گیری از ارگونومی خاص از خستگی کاربر جلوگیری و سبب افزایش سرعت در از بین بردن ذرات آلودگی در محیز می شوند. این دستگاه ها در دو نوع برقی و باتری دار در دسترس می باشند که در صورت استفاده از انواع برقی این دستگاه ها کاربر به مدت طولانی تر می تواند از دستگاه استفاده نماید و سطح مقطع وسیع تری را پاکسازی خواهد کرد.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه جاروبرقی کوله ای

جاروبرقی های کوله ای با بهبود توان حرکتی کاربر نظافت را به نحو کارآمدتری به انجام می رسانند و از این جهت بسیار کاربرپسند می باشند. این دستگاه ها دارای وزن سبکی هستند و به راحتی از سطح زمین برداشته شده و بر روی کمر کاربر قرار می گیرند. در بازه زمانی یک ساعته کاربر با استفاده از جاروبرقی صنعتی کوله ای سطح مقطع وسیعی را بدون احساس خستگی مورد نظافت قرار می دهد و ارگونومی مناسب دستگاه جارو برقی صنعتی کوله ای به راحتی نظافت مقاطع دور از دسترس را امکان پذیر می کند. دستگاه جاروبرقی کوله ای به دلیل استفاده در محیط های حساس به گرد و غبار دارای قدرت فیلتراسیون بالایی می باشند که از بروز بیماری ها در محیط جلوگیری می نماید.

کاربرد جاروبرقی کوله ای در محیط های مختلف

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه مکنده صنعتی کوله ای سبب استفاده از آن در بسیاری از محیط ها اعم از:

سالن سینما و تئاتر

جاروبرقیسالن سینما دارای تعداد زیادی صندلی می باشد که در میان این صندلی ها فضای محدودی قرار دارد و در معرض انواع آلودگی ها همچون گرد و خاک، بقایای خوراکی و مواد غذایی قرار می گیرند. پر رفت و آمد بودن این محیط ها نظافت را با مشکل روبرو نموده است اما با استفادهاز جاروبرقی کوله ای به راحتی می توان فضای میان ردیف های صندلی در سالن سینما و تئاتر را در زمان کوتاهی پاکسازی نماید. برخروداری از ابعاد مناسب سبب شده است کاربر به راحتی در میان ردیف ها عبود نموده و سطوح را پاکسازی کند.

 

 

داخل هواپیما و قطار

جاروبرقیهواپیما و قطار از وسایل حمل و نقل پر ترافیک می باشند که روزانه افراد بسیاری را به سایر نقاط جهان انتقال می دهند. راهروها و محیط های محدود میان صندلی های قطار و هواپیما در معرض انواع آلاینده ها قرار می گیرند لذا نظافت و پاکسازی این مکان ها بسیار حائز اهمیت می باشد. دستگاه جاروبرقی کوله ای به راحتی از بین بردن آلودگی ها در مقاطع محدود داخل هواپیما و قطار را فراهم نموده اند و به انجام رسانی خدمات نظافت را سرعت بخشیده و از توقف طولانی مدت این وسایل جهت انجام امر نظافت جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

راهرو ها و راه پله

جاروبرقی راهروها و راه پله ها در فضای داخلی ساختمان ها از دیگر مکانهایی است که رفت و آمد افراد باعث آلودگی این محیط ها می شود لذا می توان با استفاده از جاروبرقی کمری نظافت را به نحو موثری بدون هیچگونه احساس خستگی ناشی از خم شدن بیش از حد و یا جابه جایی دستگاه مکنده در میان پله ها به انجام رساند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: