جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما

27 آبان 1399

هواپیما از جمله وسایل نقلیه ای می باشد که نظافت بخش های مختلف آن با استفاده از جارو برقی صنعتی کار نسبتا دشوار و غیر ممکنی است زیرا صندلی های موجود در آن به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از جارو برقی های معمولی نمی توان تمامی قسمت های آن به خصوص زیر صندلی ها را نظافت نمود. بنابراین بهترین وسیله برای تمیز کردن فضای داخلی هواپیما، استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با این تجهیز نظافت صنعتی بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت نظافت داخل هواپیما

اهمیت نظافت داخل هواپیما  

اهمیت نظافت داخل هواپیما

استفاده همه روزه افراد مختلف از هواپیما موجب ورود انواع مختلفی از آلودگی و گرد و غبار و به داخل آن می گردد. در نتیجه لازم است تا هربار پس از تخلیه کامل هواپیما نظافت به شیوه ای دقیق و با استفاده از دستگاه های تخصصی انجام پذیرد. به همین دلیل هنگام تمیز کردن هواپیما، دشواری نظافت به روش سنتی وجود دارد. استفاده از روش سنتی شاید در ظاهر هواپیما را تمیز کرده باشد، اما آلودگی های باقی مانده در قسمت های غیر قابل دسترس هواپیما، با توجه به بسته بودن فضا و مدت زمان طولانی سفر، می تواند برای سلامت مسافران خطری جدی محسوب شود. به همین دلیل نظافت هواپیما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تا به این ترتیب از انتقال بیماری در میان مسافران و کارکنان هواپیما جلوگیری گردد.

جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما چیست؟

هواپیما وسیله مسافربری پر رفت و آمدی است، که پس از هر بار مورد استفاده قرارگیری آلودگی های ایجاد شده در فضا نیاز به نظافت دارد تا ایمنی و بهداشت مسافران بعدی تامین شود. جاروبرقی از جمله تجهیزات نظافتی است که استفاده نمودن از آن، برای نظافت هواپیما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا فضاهای محدود با دسترسی کم در محیط بسیار زیاد می باشند. از طرفی از جاروبرقی های معمولی نمی توان برای نظافت این فضاها استفاده نمود. جارو برقی صنعتی نظافت هواپیما از جمله تجهیزات نظافت صنعتی است که می تواند در کوتاه ترین زمان با کیفیت بسیار بالایی فضای داخلی هواپیما را نظافت نماید. این جارو برقی ها به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

– جارو برقی کابلی سفارشی

این نوع جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما کاملا با ولتاژ و فرکانس برق هواپیما سازگار می باشد. این دستگاه با کابل به منبع برق هواپیما متصل می شود. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها مدت زمان نامحدود استفاده از آن است. کاربر می تواند به صورت طولانی مدت از جارو برقی استفاده نماید. این جارو برقی ها در دو مدل معمولی و لوله ای وجود دارند که از نوع لوله ای آن بیشتر در نظافت هواپیما استفاده می شود.

– جارو برقی کوله ای (باتری دار)

یکی از بهترین نوع مکنده صنعتی نظافت هواپیما جارو برقی کوله ای بوده که باتری دار می باشد. این باتری ها توسط برق شهری قابل شارژ هستند. از طرفی این دستگاه ها به دلیل قرارگیری پشت کاربر هیچ گونه محدودیت حرکتی برای نظافت ایجاد نکرده و کاربر می تواند به راحتی از تمامی موانع عبور کند و فضای کافی برای چرخش داشته باشد. این نوع جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما با کمک کمربند پشت کاربر قرار می گیرد و با شارژ دستگاه به طور کافی می توان برای مدت مشخصی به نظافت پرداخت.

چرا برای نظافت داخل هواپیما به تجهیزات تخصصی نیاز است؟

چرا برای نظافت داخل هواپیما به تجهیزات تخصصی نیاز است؟

چرا برای نظافت داخل هواپیما به تجهیزات تخصصی نیاز است؟

جارو برقی های نظافت صنعتی معمولی حجم نسبتا زیادی را در فضا اشغال می کند. به همین دلیل در صورت استفاده از آنها در هواپیما کاربر با محدودیت فضا در چرخش مواجه می گردد. از طرفی وزن این دستگاه ها به اندازه ای است که حمل آنها با دشواری همراه می باشد و ولتاژ برقی آنها با منابع برقی هواپیما سازگاری ندارد. به این دلایل بهترین و مناسب ترین جارو برقی برای نظافت فضای داخلی هواپیما استفاده از انواع جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما نظیر جارو برقی کوله ای می باشد.

– محدود بودن فضا

نحوه قرار گیری صندلی ها و راهرو که برای عبور افراد در نظر گرفته شده است که جاروبرقی های معمولی را به راحتی نمی توان در فضا به حرکت در آورد. همچنین چرخش جارو برقی معمولی زیر صندلی ها به راحتی امکان پذیر نمی باشد. همچنین به دلیل کابلی بودن اکثر این دستگاه ها محدودیت های حرکتی بسیاری به هنگام نظافت برای کاربر ایجاد می شود، عبور این کابل ها نیز بسیار دشوار می باشد.

– محدود بودن منابع تغذیه

از طرفی برق مستقیمی در هواپیما وجود ندارد. همچنین برق موجود در هواپیما از ولتاژ و فرکانس مناسبی برخوردار نیست. به همین دلیل نمی توان از جاروبرقی تجاری استفاده کرد. جارو برقی های صنعتی برای کار نیاز به برق ولتاژ مناسبی ( بالای ۱۱۰ ولت ) دارند.

 

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما

از جمله برخی از این مزایا عبارتند از:

– استفاده از جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما می تواند غیر قابل دسترس ترین بخش های هواپیما به خصوص زیر صندلی ها و درز بین صندلی ها را نظافت نمود.

– همچنین جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما از وزن نسبتا پایینی برخوردار است، به همین دلیل به راحتی می توان آن  را حمل نمود.

– این جارو برقی ها بدون بازگشت مجدد گرد و غبار به فضا به نظافت می پردازند.

– با استفاده از یک مکنده مناسب می توان به سرعت به نظافت داخل هواپیما پرداخت.

– از آنجایی که پس از هر بار پرواز باید آلودگی های هواپیما از بین بروند. استفاده از جارو برقی که دارای مقاومت بالای کارکرد باشد، بسیار ضروری است. به همین دلیل جاروبرقی صنعتی نظافت هواپیما می تواند عمر مفید مطلوبی داشته باشد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: