اهمیت استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر

23 آذر 1399

سالن آمفی تئاتر و سینماها از جمله مکان های فرهنگی و هنری هستند که افراد زیادی در آن تردد می نمایند. به همین دلیل نظافت این مکان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از روش های سنتی برای نظافت این مراکز، یک روش تقریبا ناکارآمد و سخت می باشد. به همین دلیل برای نظافت این مکان ها نیاز است تا از روش های صنعتی و پیشرفته استفاده نمود. مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر از جمله دستگاه های نظافت صنعتی است که کاربرد های فراوانی دارد.

اهمیت نظافت سالن آمفی تئاتر

اهمیت نظافت سالن آمفی تئاتر

اهمیت نظافت سالن آمفی تئاتر

سالن های آمفی تئاتر به دلیل گستردگی فضا و رفت و آمد زیاد، نیاز به نظافت روزانه و مرتب دارند. به همین دلیل در صورت استفاده از روش های سنتی جهت نظافت این مکان ها، نیاز به آب، مواد شوینده و نیروی انسانی بسیار زیادی می باشد. از طرفی این روش بسیار زمان بر بوده و می تواند کیفیت نظافت را نیز کاهش دهد. به همین دلیل استفاده از روش های سنتی روشی ناکارآمد محسوب می شود و استفاده از آن برای نظافت سالن های آمفی تئاتر توصیه نمی شود. از این رو روش های صنعتی مانند استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشند. از طرفی معمولا این سالن ها دارای موکت و یا مبل های پارچه  ای می باشند، که نظافت آن ها به روش سنتی کار راحتی نمی باشد. به همین دلیل برای تمیز کردن آن ها نیاز است تا از روش هایی استفاده شود که در کمترین زمان ممکن رطوبت پارچه پس از شستشو را خشک نماید. به همین دلیل است که استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر یکی از بهترین انتخاب های شستشوی سالن های آمفی تئاتر محسوب می شود.

معرفی مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر

مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر یکی از دستگاه های نظافتی بسیار کاربردی بوده . که استفاده از آن می تواند علاوه بر افزایش کیفیت نظافت، به کاهش زمان مورد نیاز جهت نظافت نیز کمک نماید. کاربر می تواند به راحتی و بدون نیاز به آموزش های تخصصی از دستگاه استفاده نماید. سیستم پاشش آب در مبل شوی سالن آمفی تئاتر، با استفاده از آب و مواد شوینده، با کمک برس موکت شوی تمامی سطوح را نظافت می نماید. سیستم مکش طراحی شده در دستگاه مبل شور، بلافاصله پس از شستشوی سطوح عملیات خشک کردن را آغاز می نماید. به همین دلیل از جذب مجدد آلودگی ها توسط سطوح و باقی ماندن لکه های آب روی موکت، فرش و مبل جلوگیری می گردد.

مزایای استفاده از مبل و موکت شور

سالن های آمفی تئاتر از جمله مکان های پر رفت آمد و شلوغ است که نظافت کفپوش ها، مبل و موکت به راحتی امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل جهت نظافت این سطوح نیاز به دستگاه نظافتی مکانیزه ای است که بتواند در کمترین زمان ممکن این سطوح را شستشو داده و آن ها را خشک نماید. به همین دلیل است که استفاده از دستگاه نظافتی مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر یکی از راه های بسیار موثر در نظافت مبل، موکت و کفپوش ها می باشد.

– عدم اختلال در رفت و آمد

از آنجایی که این دستگاه های مکانیزه از سرعت بسیار مناسبی هنگام نظافت برخوردار هستند. اختلالی در رفت و آمد و حضور در سالن های آمفی تئاتر ایجاد نمی کنند. همین طور رطوبت مبل و موکت ها که می تواند سبب آزار و ناراحتی حاضرین در این سالن ها شود با استفاده از مبل شور برطرف شده و  می تواند در افزایش میزان رضایتمندی حاضران نیز بسیار موثر باشد.

– جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع

مزایای استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر

مزایای استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر

همچنین به دلیل بسته بودن سالن های تئاتر، وجود آلودگی و نم ناشی از شستشو نیز می تواند بوی بسیار بد و نامطلوبی را ایجاد نماید. وجود بوی نامطلوب و نم در فضای سالن های آمفی تئاتر می تواند علاوه بر آزاردهنده بودن برای حاضرین در سالن، موجب افزایش آلودگی ها و در نهایت شیوع بیماری شود. در صورتی که استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر با خشک نمودن سطوح بلافاصله پس از شستشو، می تواند علاوه بر برطرف نمودن بوی آزاردهنده از ایجاد بیماری نیز جلوگیری نماید.

– افزایش سرعت نظافت

سرعت بالای نظافت در کنار حفظ کیفیت آن نیز از مزایای بسیار حائز اهمیت دستگاه های نظافت صنعتی می باشد. سهولت در استفاده از این دستگاه های نظافتی، نیاز به انرژی و نیروی انسانی را به شدت کاهش می دهد.

– کاهش مصرف آب و مواد شوینده

از آنجایی که شستشو به روش صنعتی با استفاده از سیستم پایش آب نیاز به آب و مواد شوینده را نسبت روش های سنتی کاهش می دهد. استفاده از موکت شور صنعتی موجب صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده می شود.

– افزایش کیفیت شستشو

از آنجایی که شستشوی فرش، موکت و مبل دیرتر از سطوح سرامیکی و سنگی خشک می شود. در صورت استفاده از روش های سنتی سطوح سالن های آمفی تئاتر به سرعت خشک نمی شوند. به همین دلیل می توانند موجب جذب آلودگی ها گردد. همچنین لکه های آب روی آن باقی می ماند. اما استفاده از این دستگاه نظافتی مکانیزه، می تواند به سرعت سطوح را خشک نماید و از ایجاد لکه روی سطوح و جذب آلودگی ها جلوگیری نماید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: