با استفاده از اسکرابر شارژی نظافت را ساده کنید!

5 اردیبهشت 1400

اسکرابر شارژی یکی از انواع مدل های دستگاه زمین شوی صنعتی است که به شستشو و خشک کردن سطوح کف می پردازد. این دستگاه با کارکردی بی نیاز از برق می تواند کار نظافت را در محیط های مختلف انجام داده و برای بسیاری از مراکز کاربردی باشد. اسکرابر شارژی همانند سایر مدل ها دارای دو مخزن یکی برای آب تمیز و دیگری به منظور نگهداری آب آلوده است که می تواند همراه با پاشیدن آب به سطوح با کمک برس های مختلف به شستشوی عمیق بپردازد. برس ها در قسمت جلو و مرکز دستگاه قرار گرفته اند و با اعمال فشار یکنواخت و قابل تنظیم، زمین را از آلودگی پاک می نمایند. کفشوی شارژی در مدل های سرنشین دار و دستی ارائه شده اما منبع تغذیه یک مدل خودروئی همواره باتری می باشد.

اسکرابر شارژی چیست؟

دستگاه اسکرابر شارژی | اسکرابر باتری دار | کفشوی شارژی | زمین شوی شارژی | زمین شور شارژی | زمینشور شارژی | کفشور شارژی

اسکرابر شارژی چیست؟

انواع دستگاه های نظافتی به کمک انسان آمده اند تا در زمان کوتاه بهترین کیفیت نظافت را ارائه دهند. محیط های وسیع نیاز به نیروی خدماتی بسیار زیاد داشته و هزینه های بالای این امر موجب شده تا دستگاه هایی با امکانات و قابلیت های بسیار تولید گردند. هر کدام از مدل های دستگاه کفشوی برای محیط های مختلف طراحی و تولید شده است. از مهمترین ویژگی های این دستگاه نظافتی محبوب می توان به قابلیت خشک کردن زمین در حین شستشو اشاره نمود. معمولا برای نظافت محیط های با رفت و آمد بالا از اسکرابر شارژی می شود چراکه به دلیل عدم نیاز به کابل برق از قدرت مانورپذیری بسیار بالایی تری در مقایسه با مدل های برقی برخوردار می باشد. اسکرابر صنعتی علاوه بر برس در شکل های مختلف دارای یک تی در عقب نیز هست که آب را بعد از شستشو جمع آوری می کند. مخرن آب آلوده از آب تمیز جدا بوده و  تخلیه آن نیز به راحتی انجام می شود. برخی از دستگاه های اسکرابر دارای وزن کمی هستند و به راحتی جابجا می شوند اما برخی دیگر بزرگتر بوده و با تجهیز به موتورهای قدرمتند تر هدایت می گردند.

 

اسکرابر شارژی یا اسکرابر کابلی

اسکرابر شارژی یا اسکرابر کابلی

اسکرابر شارژی یا اسکرابر کابلی

در پاسخ به سوال اینکه اسکرابر شارژی بهتر است یا کابلی باید گفت اساس کار تمامی دستگاه های کفشوی صنعتی یکسان است و هیچ یک برتری بر دیگری ندارند و این تنها ویژکی های محیط است که باعث مناسب تر شدن یک مدل نسبت به مدل های دیگر می شود. در نتیجه همواره پیش از اقدام برای خرید اسکرابر مناسب لازم است تا ویژگی های محیط شامل وسعت، موانع، میزان رفت و آمد، دسترسی به کابل برق و… به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین و مناسب ترین مدل خریداری شود. زمین شوی باتری دار صرفا از نظر نحوه تولید انرژی با مدل های برقی متفاوت است. در محیط های شلوغ و یا محیط هایی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد، بهتر است از نوع شارژی استفاده شود چراکه سیم دستگاه موجب جلوگیری از عبور و مرور افراد شده و عملیات نظافت را دشوار می سازد.

تفاوت کف شوی شارژی و کابلی

از جمله مهم ترین تفاوت های اسکرابر باتری دار با مدل های برقی، توجه به تکمیل شدن شارژ باتری دستگاه پیش از بکارگیری می باشد. در صورتی که از باتری ژل در زمین شوی استفاده شود این بخش از دستگاه دیگر نیازی به تعمیر نخواهد داشت. همچنین وزن و قیمت اسکرابر باتری دار در مقایسه با انواع برقی بالاتر بوده و این دستگاه نیاز به نگهداری دقیق تری دارد. باید توجه داشت که کلیه دستورالعمل ها و اقدامات به کارگرفته شده قبل و بعد از استفاده از دستگاه در هر دو مدل یکسان بوده و برای دستیابی به بالاترین میزان کارایی رعایت کلیه دستورالعمل ها ضروری می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: