بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک منزل

21 تیر 1399

همانطور که از نام دستگاه جاروبرقی آب و خاک مشخص است این دستگاه در کنار مواد جامد قادر به جمع آوری ضایعات مایع نیز می باشد. با توجه به تنوع وسیعی از مدل های مختلف جاروبرقی اعم از صنعتی و خانگی موجود در بازار، لازم است که کاربران به هنگام خرید اطلاعات جامعی از مشخصات دستگاه ها، همچنین نوع و میزان آلودگی محیط داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین و بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک را تهیه نمایند.

ساختار و ویژگی های جاروبرقی آب و خاک

یکی از بارزترین ویژگی های دستگاه های مکنده آب و خاک تجهیز به دو مخزن مجزا به منظور جداسازی الودگی های خشک از مایع پس از مکش می باشد. که این امر حاکی از سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست است. اجزا داخلی یک جارو آب و خاک کاملا ایده ال و مناسب برای مکش مایعات بوده و به علت برخورداری اجزا الکتریکی از پوشش عایق این مکش در نهایت ایمنی و بدون خطر انجام می شود. تجهیز به دو فیلتر مجزا به منظور فیلتراسیون آلودگی های جامد و مایع پس از جمع آوری نقش موثری در افزایش کیفیت نظافت ایفا می نماید. بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک دستگاهی است که با تجهیز به برس ها ی مختلف بتواند به منظور برق انداختن سطوح و جمع آوری ساده و بی دردسر مایعات از سطوح در محیط های مختلف اعم از محیط خانه مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک خانگی

کاربردهای یک جاروبرقی آب و خاک خانگی در امور نظافتی منزل بسیار گسترده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها امکان به کارگیری به منظور جداسازی مواد جامد از مایع، باز نمودن گرفتگی لوله، تخلیه باد تشک های بادی و … می باشد. ابعاد و اندازه این دستگاه ها متفاوت بوده اما یکی از نکات مثبت دستگاه های خانگی فشردگی ابعاد و قابلیت جابه جایی و حمل آسان در کنار مانورپذیری بالا است، به گونه ای که می توان به راحتی نقاط با دسترسی محدود را نیز با بهترین کیفیت نظافت نمود. حجم مخزن دستگاه یکی از عوامل تعیین کننده در سرعت انجام نظافت است چراکه مخزن با حجم بالا، نیاز به تخلیه کمتری داشته و این امر زمان از دست رفته را به هنگام عملیات نظافت کاهش می دهد.

کاربردهای گسترده جاروبرقی آب و خاک

کاربردهای گسترده جاروبرقی آب و خاک

سایر ویژگی ها

از جمله برخی از اصلی ترین ویژگی های بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک عبارتند از:
. امکان مکش بهینه از کلیه سطوح
. سازگار با محیط زیست
. بازده عملیاتی بالا و البته داشتن مصرف بسیار کم

. تخلیه آسان مخزن
. بدنه مقاوم
. کابل برق جدا شونده
. وزن و ابعاد مناسب
. سیستم فیلتراسیون
. وجود آلارم هشدار دهنده
. محل قرارگیری خاص تجهیزات جانبی

نحوه ی انتخاب جاروبرقی آب و خاک

دستگاه مکش آب خانگی برای استفاده در محل های صنعتی مناسب نیست، این نوع از دستگاه ها معمولا با قدرت پایین تری تولید می شوند و به منظور استفاده در محیط های خانگی مناسب می باشند. نظافت حیاط خانه، جمع آ‌وری آب از اطراف استخر و بازنمودن راه های آبی یکی از اصلی ترین کاربردهای این دستگاه ها است. در کنار این وجود گرد و خاک در محیط منزل سبب بیماریهای تنفسی و پوستی بسیاری می شود، افرادی که از بیماری آسم و یا تنگی نفس رنج می برند، باید با بکارگیری این نوع از محصولات همواره بهداشت محیط را فراهم کنند. استفاده از بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک می تواند همه ی گرد و خاک موجود را پاک کند. تخلیه مخازن هربار پس از نظافت یکی از موارد مهم در نگه داری از دستگاه به شمار می آید که از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می نماید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: