آشنایی با دستگاه برنیشر یا پولیشر سرعت بالا

26 دی 1395

اهمیت تاثیر اولیه محیط بر مشتریان، بر هیچ کس پوشیده نمی باشد. شستشو و نظافت پیوسته کف با استفاده از یک ابزار مکانیزه کارآمد و وجود یک سطح کاملا تمیز و جلا دار، تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه کنندگان ایجاد نموده و باعث می شود که شرکت یا فروشگاهی با چنین مشخصه ای تا مدتها در ذهن افراد باقی بماند. برای شستشو و نظافت کف در محیط های گوناگون غالبا از اسکرابر استفاده می شود. اگرچه اسکرابر در عملیات ذکر شده عملکرد عالی نشان می دهد اما در جایی که هدف دستیابی به سطحی کاملا صیقلی و جلادار می باشد، باید از ابزار تخصصی جلادهی سطح استفاده نمود. پرقدرت ترین دستگاه های مکانیزه کف سابی، برنیشر ها می باشند. که در این مقاله با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.


مزایای استفاده از برنیشر

استفاده از برنیشر بعنوان یک ابزار تخصصی کف سابی دارای مزایای متعدد می باشد که برخی از آنها عبارتند از:


ایجاد سطوح صیقلی بدون خطر لغزش

کاربرد دستگاه برنیشر در بیمارستانیک دستگاه برنیشر قدرتمند، درخشش و جلاء حرفه ای و مورد نیاز برای سطح شما، ایجاد لغزندگی بر روی آن تأمین می نماید. ایم مسأله پولیشر را به ابزاری ایده آل برای نظافت سطح زمین در ساعات اوج کاری و هنگامی که کارمندان و مشتریان شما مشغول امور و وظایف روزمره خود هستند، تبدیل می نماید.


سرعت بالای دستگاه عامل ایجاد درخشش خیره کننده

دستگاه برنیشر یک نوع پولیشر دارای سرعت بالا می باشد. سرعت چرخش پدهای برنیشر تقریبا ۱۰ برابر بیشتر از پولیشرهای استاندارد می باشد. چنین سرعت چرخش بالایی انواع آلودگی و لکه را از کف جدا نموده و سطح زمین را به شکلی صاف ، صیقلی و جلادار باقی می گذارد. به همین علیت برنیشرها دستگاه نظافت و شستشوی کف ایده آلی برای تمیز نمودن سطوح سخت همانند سطوح بتنی یا وینیل بدون آسیب رساندن به سطح می باشند.
سرعت بسیار بالای برنیشر موجب درخشش خیره کننده کف شده و باعث می شود که سطح زمین خیس و مرطوب به نظر آید. این نوع پرداخت سطح، ظاهر حرفه ای مورد نیاز و ایده آل کف یک شرکت یا مرکز تجاری می باشد و غالبا در مراکز خرید بسیار شیک یا محیط هایی همانند نمایشگاه های اتومبیل مشاهده می شود.


سهولت کاربرد و سرعت بالا

برنیشر ابزار تخصصی کفسابیدستگاه های پولیشر پرسرعت در مقایسه با پولیشرهای استاندارد دارای کارایی بالاتری می باشند. به عبارت دیگر، این دستگاه ها در یک بازه زمانی مشابه، قادر به پوشش دهی مساحت بیشتری می باشند. بنابراین باعث صرفه جویی قابل توجه در زمان گردیده و به انجام سریع عملیات نظافت و شستشوی کف در محیط های دارای وسعت بالا همانند بیمارستان ها، نمایشگاه های خودرو و مراکز خرید کمک می نمایند.


حذف گرد و غبار

برخی مدل های برنیشر با سیستم های کنترل گرد و غبار یکپارچه با دستگاه عرضه می شوند. این سیستم های کنترل گرد و غبار به دستگاه برنیشر تا حدی قابلیت مکش بخشیده و باعث ایجاد خلاء بین دستگاه برنیشر و زمین می شود. این سیستم باعث می شود که گرد و غبار مستقیما از روی سطح زمین به داخل مخزن پارچه ای متصل شده به دستگاه منتقل شده و در نتیجه از انتشار گرد و غبار در هوا و نشستن مجدد آن بر سطح زمین پس از انجام عملیات شستشو جلوگیری گردد. این مخزن پارچه را پس از استفاده می توان تخلیه نمود. استفاده از مدل های مجهز به سیستم کنترل گرد و غبار در محیط های نیازمند سطح بالای بهداشت همانند بیمارستان ها، ایده آل می باشد زیرا سطح زمین را برای مدت طولانی تری عاری از گرد و غبار نگه می دارد.


کاربرد برنیشرها

پولیشر تک دیسک ایستادهدستگاه های پولیشر سرعت بالا به دلیل دارا بودن سرعت چرخش بسیار بالا، برای کاربرد در عملیات نظافت و شستشوی انواع سطوح سخت همانند سطوح بتنی، وینیل یا چوب مناسب می باشند و بعلت سعت بسیار بالا و برس های قدرتمند برنیشر، این دستگاه برای کاربرد بر روی کفپوش های خاص یا فرش و موکت به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.


طبقه بندی دستگاه های برنیشر

دستگاه های برنیشر بر اساس ساختار ظاهری و کارایی خود به سه دسته عمده تقسیم می شوند:


برنیشر تک دیسک ایستاده

دستگاه کف ساباین دسته از برنیشرها برای کاربرد در فضاهای کوچک دارای وسعت کم مناسب هستند و مهم ترین ویژگی آنها در کنار سرعت چرخش بالای دستگاه (در حدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه)، سهولت کاربرد و ابعاد مناسب دستگاه می باشد.






برنیشر دستی

برنیشر دستیاین رده از دستگاه های برنیشر برای کاربرد بر روی سطوح سخت در فضاهای با وسعت متوسط تا بالا مناسب هستند. و ابعاد کوچک و طراحی منسجم آنها، امکان استفاده از آنها را در محیط های با تراکم بالا فراهم می نماید.






برنیشر خودرویی

برنیشر خودروییاین رده از دستگاه های برنیشر در لحاظ کارایی بالاتر از دو رده قبلی می باشد و برای کاربرد در فضاهای با وسعت بالا همانند ترمینال فرودگاه ها، مراکز خرید و بیمارستان ها مناسب می باشد. با استفاده از برنیشر سرنشین دار عملیات جلادهی کف در محیط های ذکر شده به فرایند اسان و راحت تبدیل می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: