خرید جاروبرقی خانگی آب و خاک مناسب

12 مرداد 1399

جاروبرقی خانگی آب و خاک یک از دستگاه های مورد نیاز برای مکان های با وسعت محدود بوده که حجم آلودگی های تولیدی کم و زمان نظافت کوتاهی دارند. محیط هایی نظیر دفاتر، منازل و برخی مغازه های کوچک. در نتیجه استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی نظیر جارویرقی صنعتی برای این مکان ها مناسب نمی باشد چراکه این دستگاه ها علاوه بر هزینه بالاتر انرژی بیشتری صرف کرده و برای نظافت محیط های صنعتی مناسب می باشند.در نتیجه لازم است تا از یک جاروبرقی آب و خاک مناسب استفاده کرد. در ادامه به بررسی اجزای جاروبرقی خانگی آب و خاک که یه هنگام خرید باید مورد توجه قرار داد، می پردازیم.

کاربرد های جاروبرقی خانگی آب و خاک

جارو برقی آب و خاک خانگی به راحتی در بسیاری از امور استفاده می شوند و این مساله نشان دهنده کاربردی بودن این دستگاه ها است. امور نظافتی مختلفی مانند:
• جمع آوری آب از روی سطوح
• خارج کردن باد از اسباب بازی های بادی
• جمع کردن آشغال ها در سایز های کوچک و بزرگ
• باز کردن لوله ها
• نظافت اجاق هایی که با هیزم کار می کنند و یا تمیز کردن شومینه
• جمع کردن برف از روی زمین

کاربرد های جاروبرقی خانگی آب و خاک

کاربرد های جاروبرقی خانگی آب و خاک

خرید جارو برقی خانگی آب و خاک مناسب

به هنگام خرید و انتخاب جاروبرقی خانگی آب و خاک باید برخی از ویژگی های این دستگاه مدنظر گرفته شود، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • قدرت موتور

قدرت موتور درواقع توان دستگاه را برای مکش آلودگی ها تعیین می کند. در این جارو ها موتور های قدرتمندی بکار می رود که می توانند آلاینده های جامد و مایع را جمع آوری کنند. مکش جاروبرقی خانگی ‌آب وخاک نشان دهنده قدرت و توان جاروبرقی است هر‌چقدر مکش جاروبرقی قوی تر باشد قدرت دستگاه بیشتر می شود. می توان قدرت مکش دستگاه را به این صورت تعریف کرد که هر میزان توان دستگاه در مکش ذرات از فاصله های دور بیشتر باشد قدرت مکش بالاتر خواهد بود. پس به هنگام خرید لازم است تا مشخصات کامل موتور در نظر گرفته شود.

قدرت موتور

قدرت موتور

  • مخزن

از جمله اجزای جاروبرقی خانگی آب و خاک که باید به هنگام خرید به آن توجه نمود محزن دستگاه است. بهتر است تا مخزن جاروبرقی سطلی آب و خاک از جنس استیل و یا پلاستیک فشرده باشد تا بر اثر تماس آب با آن دچار زنگ زدگی نشود، به هنگام خرید جاروبرقی آب و خاک خانگی لازم است تا تناسب حجم مخزن با وسعت محیط در نظر گرفته شود. هر چه فضا بزرگتر باشد از حجم های بزرگتری استفاده می شود. باید به این نکته نیز توجه نمود که جم مخزن بزرگتر موجب می شود وزن دستگاه بیشتر شود و هر چه ابعاد دستگاه بزرگتر باشد جابجایی بین طبقات سخت تر خواهد.

  • مانورپذیری

یک جارو برقی سبک امکان حمل و جابه جایی آسان تری را برای کاربر فراهم می آورد و این به معنی مانورپذیری بالاتر دستگاه می باشد. بهتر است تا جاروبرقی خانگی آب وخاک به چرخ هایی مناسب به منظور حمل راحت تر بین طبقات مجهز باشد.

  • سطح صدای تولیدی

به هنگام حرید جارو برقی خانگی آب و خاک باید توجه نمود که دستگاه برای چه مکانی خریداری می شود و میزان صدای تولیدی دستگاه تا چه میزان برای محیط مناسب است.

  • نوع فیلتر

یکی از موارد دیگری که باید به هنگام خرید جاروبرقی خانگی آب و خاک به آن توجه نمود فیلتر دستگاه است .فیلتر ها دارای انواع مختلفی هستند، برخی از آنها روی دستگاه قرار گرفته اند ولی برخی از آنها باید به صورت جداگانه خرید شوند. جاروبرقی خریداری شده باید فیلتری با دوام بالا داشته باشد. همچنین توجه به تمیز کردن فیلتر دستگاه در انتهای عملیات نظافت از کاهش کارایی دستگاه جلوگیری می نماید.

  • شلنگ مکش

اجزای جاروبرقی خانگی آب و خاک مختلف دستگاه باید به خوبی بررسی شود، مثلا جنس، قطر و طول شیلنگ، جنس بدنه، طول سیم دستگاه و داشتن شیر تخلیه برای خروج مایعات از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. نازل هایی که برای تمیز کاری سطوحی که در دسترس است باید بررسی شود. وجود این قطعات در هنگام کار بسیار ضروری است.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: